raimiss Atrašyta Kovo 26, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 26, 2009 Šitoj vietoj reikėtų Habus užsiblokuoti. Geriau būtų pačiai razdatkei ir Habams. Nebūtų nereikalingų išsijunginėjimų - įsijunginėjimų, ko pasekoje, būna ir smūgiavimai, judant tai į priekį, tai atgal. Pastebėjimas iš praktikos. Pas mane automatiniai Habai.o kaip juos uzblokuoti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mariuspetr Atrašyta Liepos 24, 2009 Dalintis Atrašyta Liepos 24, 2009 Sveiki. gal kas zinote kurie modeliai is L200 buvo komplektuojami su Super Select sistema? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Lince Atrašyta Rugpjūčio 16, 2009 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 16, 2009 Sveiki, kolegos.Ieskau pirkti toki modeli. Naudosiu ji pagal paskirti: dzipu varzyboms, bei ekspedicijoms po Europa:)Automobilio isvaizda, kamfortas, svoris, variklio galia, blokiruotes, bei kaina atrodo laaabai patraukliai.Svarbiausias ir pagrindinis klausimas: koks jo patvarumas, kaip laiko blokiruotes. Manau deti 33" ratus. Ar neperdideli?Aciu uz patarimus:) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Rugpjūčio 27, 2009 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 27, 2009 Kaip žinai Mitsubichi motors šiai dienai turi dvi paskirstymo dėžes: Easy Select 4WD ir Super Select 4WD.Pas tave Super Select 4WD arba SS4-II, o tai yra:2H - Galiniai varomieji ratai; Naudoti važiuojant sausai grįstais keliais.4H - Nuolat įjungti keturi varantieji ratai; Naudoti važiuojant sausai grįstais keliais, slidžiu keliu, tempiant didesnius svorius,esant sunkesnėms vairavimo sąlygoms: lietui sniegui ir t.t. Be to tai yra pagrindinė paskirstymo dėžės SS4-II valdimo svirties padėtis.4HLc - Užblokuotas centrinis diferencialas ir keturi varantieji ratai;Naudoti važiuojant nelygiais, smėlėtais ar slidžiais keliais.4LLc - Lėtinanti pavara, užblokuotas centrinis diferencialas ir keturi varantieji ratai; Naudojama ypač sunkiomis važiavimo sąlygomis kai reikia dauk galingumo.4LLc + RD Lock - Lėtinanti pavara, užblokuotas centrinis diferencialas ir keturi varantieji ratai + užblokuotas galinis diferencialas; Naudoti esant labai sunkioms važiavimo sąlygoms, draudžiama naudoti važiuojant kietais paviršiais Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
a.zart Atrašyta Rugpjūčio 27, 2009 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 27, 2009 Tikrai taip, Lee kuo puikiausiai viska paaiskino. 4H jungiu per smarkesni lietu, vaziuojant smeliuko keliukais, ir pan.zodziu kai uz vairo jauti kad jau dvieju ratu neuztenka stabilumui islaikyti. Siuo atveju galas varo jei neklystu apie 60% o priekis 40%, tad reikia to nepamirsti. 4HLC (uzblokuoji centrini difa) naudojau sia ziema per plikledi, kai autobusai ciuoze padavimas i ratus 50/50 priekiui i galui procentaliai. Smarkiai padejo. Na aisku ir siek tiek sudetingesnem salygom baluose. 4LLc - kitaip pazeminta pavara, nu cia jau kai pomidorai praktiskai ant zemes guli :mrgreen: Smagiau su pazeminta ir per gilu smeli ar sniega eina automobiliukas, lengviau varikliukas dirba. Na o papildomas dif.lock'as tai man asmeniskai daug padedavo labai jau stacius kalniukus ar nuolydzius iveikti, bei tuose vietose, kai duris jau buvo sunku atidaryti nuo purvo. Bet ka mes cia tau pasakojam, palek i Gariunus ten viska ir isbandysi. Tikiuosi zinai tik kad 4H bei 4HLC gali pajungti nesustodmas iki 80km/val. O jau 4LLc nesustojes niekaip neikalsi. Sekmes naudojant si monstriuka! Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
cuber Atrašyta Sausio 27, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 27, 2011 sedziu darbe ir internetu naudojuos per mob. Tad sory sunku pajieska naudotis klausimas toks 1 padetis ijungtas wien galas 2 padetis ijungti wisi 4 su kuriais galima waziuot greciu nors ir max ? Koks santykis priekiuj galui perduodamas 3 padetis isijungia kaip suprantu centrinis dif. Ka jis duoda paskirsto 50 ant 50 prieki gala ar ne ir kur skirta wazinet su juo ir kokiu greiciu is wis ka jis daro ? 4 padetis tai apacioj ta knopke kuri kaip suprantu uzblokuoja galini reduktoriu ir abu galiniai ratai sukas wienodai o kur tada paletintojas cia aisku juoko bus bet as dar naujokas 4x4 sistemoj Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Sausio 27, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 27, 2011 Pirma padetis 2H tik galas, antra padetis 4H varo visi keturi, tinka asfaltui, trecia padetis 4HLc varomi visi keturi + blokuojamas centrinis diffas, tinka slidziam kely, zvyrui t.t., ketvirta padetis N neutralke, penkta padetis 4LLc paletinta pavara. Knopke blokuoja galini difa. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
cuber Atrašyta Sausio 27, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 27, 2011 nu kiek bandziau i grust daugiau neina tik galas wisi 4 ir dar wienas centrinis dif. Nei neutralo nei paletintojo nerandu ar ten tai sunkiai turi isijungt o tas paletintojas tai nuo kalno labiau ar pelkej naudojamas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dainius212 Atrašyta Sausio 28, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 28, 2011 Paspausk rankena zemyn paleintoja jungdamas... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dovydas Atrašyta Sausio 28, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 28, 2011 Mitsubishu kiek teko jungti tai reikia pastumt link keleivio truputy ir toliau i prieki stumti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Sausio 28, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 28, 2011 Reikia paspausti zemyn.. Ir isijungia paletintojas berods tik sustojus. Gal ir taip isijungia, bet nerokomenduojama. O kur naudojamas tai tau geriau atsakys tie kas po purvus braido. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Robb Atrašyta Sausio 28, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 28, 2011 Paletintojas iki galo i prieki,riciaga spaudi i apacia i desine ir i prieki,galinis reduktorius blokuojasi tik ijugus paletintoja,isjungus paletinta automatiskai atsijungia tilto blokavimas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvis Atrašyta Sausio 28, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 28, 2011 galine blokiruote jungiasi ne tik ant paletintojo, bet galima ir ijungus centrini dif lock'a Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
a.zart Atrašyta Sausio 29, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 29, 2011 Po N padeties rankena spaudi i apacia bei siek tiek desiniau ir i prieki. Ijungsi paletintoja (beje jis jungiams tik pilnai sustojus, taip pat po pilno sustojimo ir isjungiamas), 4H bei 4HLc su super-select'u gali jungti vaziuodamas iki 100km/val. greiciu Bus jis tikrai ten, tik gal mazai naudojamas buvo, prajudint rankena reikia Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
cuber Atrašyta Vasario 5, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2011 Viskas gerai radau ir n ir paletintoja tikrai turbut buwo retai naudojamas nes is pradziu sunkokai vaiskciojo paskiau jau lengviau viskas aciu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
mantuxaz1 Atrašyta Rugsėjo 27, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 27, 2011 Laba diena, noriu paprasyti,ar galetu kas nors is formumo zinovu trumpai apibudinti tiltu perjungimo svirties reiksmes, ka galima, ko negalima ir t.t. ka tik isigijau MP 1998 m. 2800 cm3Is anksto dekoju Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvis Atrašyta Rugsėjo 27, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 27, 2011 2H - varo galas, 4H - varo ir priekis, 4HCDL - varo abu tiltai ir centrinis difas uzbluokuotas, 4LCDL - varo abu tiltai uzblokuoras centrinis difas plius pazeminta pavara... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Suomis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 4LCDL - varo abu tiltai uzblokuoras centrinis difas plius pazeminta pavara... vaziuoji tik tiesiai kad neislauzti pusasiu (teisus as ?) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 vaziuoji tik tiesiai kad neislauzti pusasiu (teisus as ?)Ne,neteisus,gali ne tik tiesiai,pusasiam nieko neatsitiks,tik ant asvalto sitaip pasijunges nevazinek. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 2H - varo galas, 4H - varo ir priekis, 4HCDL - varo abu tiltai ir centrinis difas uzbluokuotas, 4LCDL - varo abu tiltai uzblokuoras centrinis difas plius pazeminta pavara... Varo visi keturi, bet jei 1 rats gaus mazesni sukibima tada tas 1 ratas ir buksuos.O jau su 4HCDL ir 4LCDL reik kad 2 ratai gautu mazesni sukibima, kad masina nebevaziuotu, 1 prieki kitas gale.PS cia su tiltu blokavimu niekas nesusija. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 28, 2011 Vertetu zmogui pasakyti, kad asfaltui tinka labiausiai pirmos dvi padetys, 3 ir 4 (HLc ir LLc) tinka tik bekelei, nes kitu atveju sulauzysi agregatus. Ir jungti gali vaziuodamas iki 100 km/h, tik i paskutine, ketvirtaja padeti (LLc) reiketu jungti sustojus. Geriausia butu jeigu internete pasiskaitytum manula, kaip kas, maziau remontu reikes.. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Gruodžio 20, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 20, 2011 Kitaip tariant su super selecta (laisvas centrinis difas)ir easy selekta su (kietas difas netinkamas kietiems gruntams) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
raimisss Atrašyta Gruodžio 22, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 22, 2011 Kitaip tariant su super selecta (laisvas centrinis difas)ir easy selekta su (kietas difas netinkamas kietiems gruntams)truputi pataisysiu, easy selecta's abskritai difo neturi, ten jungia tik priekini tilta ir kartu paletintojas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
namaste Atrašyta Gruodžio 22, 2011 Dalintis Atrašyta Gruodžio 22, 2011 Raimis sako tiesą, tarpašinio diferencialo easy select'as neturi, kaip ir part time. Bet priekinį tiltą galima jungti ir su palėtintoju (Low range) ir be (High range). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
donka Atrašyta Kovo 11, 2012 Dalintis Atrašyta Kovo 11, 2012 kas gero yra tas "super select" ? kuo skiriasi nuo "paprasto" Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar