Pereiti prie turinio

MP Super select razdatkes padetys/ju reiksme


Rekomenduojami pranešimai

Šitoj vietoj reikėtų Habus užsiblokuoti. Geriau būtų pačiai razdatkei ir Habams. Nebūtų nereikalingų išsijunginėjimų - įsijunginėjimų, ko pasekoje, būna ir smūgiavimai, judant tai į priekį, tai atgal. Pastebėjimas iš praktikos. Pas mane automatiniai Habai.

o kaip juos uzblokuoti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 mėnesių...
  • Atsakymus 58
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

  • po 4 savaičių...

Sveiki, kolegos.

Ieskau pirkti toki modeli. Naudosiu ji pagal paskirti: dzipu varzyboms, bei ekspedicijoms po Europa:)

Automobilio isvaizda, kamfortas, svoris, variklio galia, blokiruotes, bei kaina atrodo laaabai patraukliai.

Svarbiausias ir pagrindinis klausimas: koks jo patvarumas, kaip laiko blokiruotes. Manau deti 33" ratus. Ar neperdideli?

Aciu uz patarimus:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Kaip žinai Mitsubichi motors šiai dienai turi dvi paskirstymo dėžes: Easy Select 4WD ir Super Select 4WD.

Pas tave Super Select 4WD arba SS4-II, o tai yra:

2H - Galiniai varomieji ratai; Naudoti važiuojant sausai grįstais keliais.

4H - Nuolat įjungti keturi varantieji ratai; Naudoti važiuojant sausai grįstais keliais, slidžiu keliu, tempiant didesnius svorius,esant sunkesnėms vairavimo sąlygoms: lietui sniegui ir t.t. Be to tai yra pagrindinė paskirstymo dėžės SS4-II valdimo svirties padėtis.

4HLc - Užblokuotas centrinis diferencialas ir keturi varantieji ratai;Naudoti važiuojant nelygiais, smėlėtais ar slidžiais keliais.

4LLc - Lėtinanti pavara, užblokuotas centrinis diferencialas ir keturi varantieji ratai; Naudojama ypač sunkiomis važiavimo sąlygomis kai reikia dauk galingumo.

4LLc + RD Lock - Lėtinanti pavara, užblokuotas centrinis diferencialas ir keturi varantieji ratai + užblokuotas galinis diferencialas; Naudoti esant labai sunkioms važiavimo sąlygoms, draudžiama naudoti važiuojant kietais paviršiais

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai taip, Lee kuo puikiausiai viska paaiskino. 4H jungiu per smarkesni lietu, vaziuojant smeliuko keliukais, ir pan.zodziu kai uz vairo jauti kad jau dvieju ratu neuztenka stabilumui islaikyti. Siuo atveju galas varo jei neklystu apie 60% o priekis 40%, tad reikia to nepamirsti. 4HLC (uzblokuoji centrini difa) naudojau sia ziema per plikledi, kai autobusai ciuoze padavimas i ratus 50/50 priekiui i galui procentaliai. Smarkiai padejo. Na aisku ir siek tiek sudetingesnem salygom baluose. 4LLc - kitaip pazeminta pavara, nu cia jau kai pomidorai praktiskai ant zemes guli :mrgreen: Smagiau su pazeminta ir per gilu smeli ar sniega eina automobiliukas, lengviau varikliukas dirba. Na o papildomas dif.lock'as tai man asmeniskai daug padedavo labai jau stacius kalniukus ar nuolydzius iveikti, bei tuose vietose, kai duris jau buvo sunku atidaryti nuo purvo.

Bet ka mes cia tau pasakojam, palek i Gariunus ten viska ir isbandysi. Tikiuosi zinai tik kad 4H bei 4HLC gali pajungti nesustodmas iki 80km/val. O jau 4LLc nesustojes niekaip neikalsi. Sekmes naudojant si monstriuka!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

sedziu darbe ir internetu naudojuos per mob. Tad sory sunku pajieska naudotis klausimas toks 1 padetis ijungtas wien galas 2 padetis ijungti wisi 4 su kuriais galima waziuot greciu nors ir max ? Koks santykis priekiuj galui perduodamas 3 padetis isijungia kaip suprantu centrinis dif. Ka jis duoda paskirsto 50 ant 50 prieki gala ar ne ir kur skirta wazinet su juo ir kokiu greiciu is wis ka jis daro ? 4 padetis tai apacioj ta knopke kuri kaip suprantu uzblokuoja galini reduktoriu ir abu galiniai ratai sukas wienodai o kur tada paletintojas cia aisku juoko bus bet as dar naujokas 4x4 sistemoj

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirma padetis 2H tik galas, antra padetis 4H varo visi keturi, tinka asfaltui, trecia padetis 4HLc varomi visi keturi + blokuojamas centrinis diffas, tinka slidziam kely, zvyrui t.t., ketvirta padetis N neutralke, penkta padetis 4LLc paletinta pavara. Knopke blokuoja galini difa.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po N padeties rankena spaudi i apacia bei siek tiek desiniau ir i prieki. Ijungsi paletintoja (beje jis jungiams tik pilnai sustojus, taip pat po pilno sustojimo ir isjungiamas), 4H bei 4HLc su super-select'u gali jungti vaziuodamas iki 100km/val. greiciu ;)

Bus jis tikrai ten, tik gal mazai naudojamas buvo, prajudint rankena reikia

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 7 mėnesių...

2H - varo galas, 4H - varo ir priekis, 4HCDL - varo abu tiltai ir centrinis difas uzbluokuotas, 4LCDL - varo abu tiltai uzblokuoras centrinis difas plius pazeminta pavara... ;)

Varo visi keturi, bet jei 1 rats gaus mazesni sukibima tada tas 1 ratas ir buksuos.

O jau su 4HCDL ir 4LCDL reik kad 2 ratai gautu mazesni sukibima, kad masina nebevaziuotu, 1 prieki kitas gale.

PS cia su tiltu blokavimu niekas nesusija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vertetu zmogui pasakyti, kad asfaltui tinka labiausiai pirmos dvi padetys, 3 ir 4 (HLc ir LLc) tinka tik bekelei, nes kitu atveju sulauzysi agregatus. Ir jungti gali vaziuodamas iki 100 km/h, tik i paskutine, ketvirtaja padeti (LLc) reiketu jungti sustojus. Geriausia butu jeigu internete pasiskaitytum manula, kaip kas, maziau remontu reikes.. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
  • po 2 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.