Pereiti prie turinio

NP habai


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 119
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

paprasti AVM tai tik standartiniams... yra sustiprintų sunkesnei eksplotacijai... kiti pagaminti pagal originalus - specialiai super duper "traktoriams" habu kažin ar kas gamina aplamai... Kitiems laiko ir važinėja... manau tai bendro mazgų techninio stovio pasekmė...

 

gal verta pabandyti kokią standesnę spyruoklę panaudoti habe ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Na seni vilkai reik info:) ismetineja haba vieno rato.Turejau automatinius habus taj vargau su jais, vis ant itempimo ismetinedavo karc nuo karto viena rata, galvojau habam amen, sian isidejau naujus mechaninius ir vel bl.... tas pats, tik gal biski reciau ismeta. ir nuo ko dabar pradet?:)

 

P.S. Guoliai ratu pakeisti katik.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gal nedajungia iki galo siulyciau patikrint argerai uzdejai na ir dar varijantas gal slicam kaput.

O pats pirmas variantas - pasalint lisna smazke. Kai prasideda salciai - tokiu su HUB neisijungimu - galima pre bokso sandeliot i stabelius. 90% reik tik nuvalyt lisna solidola. :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kolkas nieko nepadarau kad jie pas mane veiktu,dar bandysiu stebules remontuot guoliai an asiu kleba ,kai sutaisysiu stebules pasakysiu ar padejo iki siol tai plaukus raunuos ir nieko nepadarau ,jai po stebuliu remonto nepades tai vadinasi cia yra sudu sudas . dvi iseitis man spyruokles det stipresnes arba kokia yvore galvoju kad butu an kieto yjungta

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na seni vilkai reik info:) ismetineja haba vieno rato.Turejau automatinius habus taj vargau su jais, vis ant itempimo ismetinedavo karc nuo karto viena rata, galvojau habam amen, sian isidejau naujus mechaninius ir vel bl.... tas pats, tik gal biski reciau ismeta. ir nuo ko dabar pradet?:)

 

P.S. Guoliai ratu pakeisti katik.

 

 

 

Paskaityk mano postą 5 diskusijos lape, o tada skambink Jurai (ten yra jo tel. nr), jis tau viską paaiškins arba tiesiog sutvarkys.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 9 mėnesių...

tai automatinių habų specifika, pavažiavus atgal jie atsijungia, todėl kai reik pirmyn-atgal iš balos makaluotis, tai nuolat tai vyksta ir dar priedo gadinasi... tokiais atvejais reikia raktu užsukti chabus ant Lock... arba pasikeisti į mechaninius-rankinius... tada nereikės su raktu žaisti... wink.gif

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...
  • po 4 mėnesių...

Taip .

 

 

Na truputi issamiau parasysiu.

ar auto ar lock skirtumo nebus net ir geram purvyne, jei vaziuosi tik pirmyn ir daznai nesimakaluosi su issisiubavimais pirmyn atgal( ant auto).o taip pat nepajusi skirtumo isvaziaves is purvyno i asfalta ir isjunges priekiniu ratu svirty salone tik i 2 ratus. Kardanas nors ir nebebus sukamas is variklio puses, bet bus sukamas is ratu puses, del to vibracija, kuro sanaudos ir kt bus didesnes. Tuo atveju(kai habai ant ratu nustatyti i padeti auto) isvaziavus i asfalta ir isjungus priekini tilta salone, reikia pavaziuoti keleta metru atgal, kad habai atsikabintu. tada priekinis kardanas ramiai sau gules ir ilsesis. Gali isitikint :islipk is masinos pasilenk po ja laikydamas stabdzio pedala mazytej nuoklnej su ranka ir atleidinek stabdy kad masina keleta centimetru pajudetu, aisku geriau paprasyt draugo kad paziuretu) Kitu atveju kai habai nustatyti i padeti LOCK, kardanas suksis visada (ir su ijungtais 4 ir tik su 2 ratais salone)bet turesi garantija kad prireikus juos panaudot tarkim ziema kai nuo tirsto tepalo jie megsta neisijungt, jie bus sujungti.

taip pat jei zinai kad visa diena malsies miske negi sunku perstatyt i lock, tuo paciu pasaugodamas habu dantukus, kurie vaziuojant-siubuojant pirmyn atgal turi staigiai sureaguoti:- issijungti ir vel susijungti..

tai pabaigai, ofroude geriau lock, bet galima ir auto.

asfalte auto (su salyga kad pavaziuosi atgal leisdamas jiems issijungt) nes kitaip bus tas pats kas ant LOCK.

jeigu asfaltu vaziuosi su lock (bet isjungta salone rankenele ir tik su 2 ratais) taip pat nieko blogo nenutiks neskaitant bereikalingo kardano sukimosi..

Redagavo skystis
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nebalamutinkit žmonių su tuo automatų persijungimu - automatas atjungia ratą nuo pusašio tik tada kai nesukamas pusašis, kardanas (t.y. kai razdatkėj įjungtas 2H režimas arba ratas pradeda suktis greičiau nei pusašis) , visais kitais atvejais pastovus sukabinimas nepriklausomai nuo važiavimo krypties keitimo. Nu pavažiavus į priekį ir iškart judant atgal neajunginėja ir vėl sujunginėja ratą o kaip buvo sukabintas tai taip ir liko. Patikrinta ir ne kartą , ir gan rūsčiom aplinkybėm.

O jei pajudėjus į priekį ir staigiai atgal pasigirsta triukšmai iš habo tai yra ne automato perjungimas o padilusių dantukų garsas ba nuo smūgio išmetinėja dantratį iš sukabinimo.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu nebalamutinkit žmonių su tuo automatų persijungimu - automatas atjungia ratą nuo pusašio tik tada kai nesukamas pusašis, kardanas (t.y. kai razdatkėj įjungtas 2H režimas arba ratas pradeda suktis greičiau nei pusašis) , visais kitais atvejais pastovus sukabinimas nepriklausomai nuo važiavimo krypties keitimo. Nu pavažiavus į priekį ir iškart judant atgal neajunginėja ir vėl sujunginėja ratą o kaip buvo sukabintas tai taip ir liko. Patikrinta ir ne kartą , ir gan rūsčiom aplinkybėm.

O jei pajudėjus į priekį ir staigiai atgal pasigirsta triukšmai iš habo tai yra ne automato perjungimas o padilusių dantukų garsas ba nuo smūgio išmetinėja dantratį iš sukabinimo.

 

 

Nu tai esme ta pati, parodyk pas ka dantukai nauji kaip is gamyklos:)

o ziema , bent jau man tai automatai daznai uzzsala, prieini su lietlempe pasildai tada isijungia(matyt nuo sutirstejusio tepalo) del to kai sildymo sezonas prasideda isijungiu ant LOCK ir nesuku galvos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 4 metų...

Sveiki,  senelis Patrol su mechaniniais habais.  Gaves daugiau apkrovos išsimeta keleivio pusės habas, perjungus per naujo vėl veikia iki sekančios apkrovos. Iki šiol neteko susidurti su mechaninių habų bėdomis tai gal patarist kaip išpręsti, ar jau kito habo ieškoti? Iš pažiūros nuėmus habą viskas kaip ir savo vietoje, neišmalta. Pusašis irgi nekliba, dantukai nenudilę. Ačiū

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.