Pereiti prie turinio

MP habai/ratų užraktai/4x4 sistemos veikimo principas


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 197
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Jokia, LSD. Bet jauciu kad su ivarza.

 

Gal as cia ir nusisneku, bet kazkada turejau BMW, perdarinejome driftui, tai tiek ir nusimanau apie tuos diffus.

Bet sprendziant is to, kad zieminemis padangomis 31" sugeba mane metyti kiekvieno posukio metu, net ir su 4wd, tai manau jog gali buti perdarytas kazkiek. tarkime iki 50%

Redagavo want3d
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne ne, nesupraskite klaidingai. as pats maniau jog tie brangus yra dvigubaigeresni iskokio nors u8 plieno ar pan. Taciau veliau issiaiskinau kuo jie skiriasi. Kai klausete kuo jie ipatingi uz tokia kaina, paaiskinau jog tik tuo, jog jie automatiniai. Mano manymu kokybe identiska ju, tiesiog del patogumo kaina dviguba, nes jie tos pacio brand'o. Man asmeniskai tikrai pakaktu mechaniniu, nesu isdidus, galiu islipes persijungti. Tiesiog svarsciau del kokybes.

Perdarineti originaliu tikriausiainesigaus, nes manau, jog ten jau isluzo viduriai. Nes vaziuojant ant 4 kirsdavo didelis smugis kartais i viena rata. Viena vakara vaziavau kaip keleivis :girtas:/> ir per langa klausiau, pro adara langa, kaip likuciai traska ten viduje. Kadangi sniegai nutirpo, atjungiau vel 2wd ir jokiu pasaliniu garsu isratojau nebegirdeti.

 

Seip, jei tureciau galimybe rinktis, gal imciau tuos kietesnius HP tik ju kainos nezinau.

 

Kaip supratau, AVM kokybe geresne (uz tuos NO NAME), idomu kiek jau tie geresni pastiprinti AVM ir kaip isauga ju kaina.

Del hubo gedimo jokiu smugiu i priekini rata butin negali. Del traskejimo - nieko ten baisaus tesiog ismeta huba - nuvaziuok pas rimtesni meistreli - sutvarkys, arba nusipirk naudota viena huba, atsuk varztus ir pasikeisk. Kolkas tam kad netrasketu gali ijungti hubus pastoviam naudojimui (su 21 galvute pasuk i padeti 'Lock'). Aisku mechaniniai butu patikimiausias variantas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

AVM perki mechaninius ir įjungęs juos laikai pastoviai. Minusas tas, kad sąnaudos padidės kuro, o važinėji arba galą įjungęs arba priekiu ir galu kartu. Pas mane mechaniniai AVM stovi, tai juos sugędus orams įsijungiu ir atsijungiu tik geram orui esant. Taip važinėju jau 5 metai. Nesuk galvos , pirk mechaninius ir džiaukis . Automatams tokias šaibas išmest - prabanga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jokia, LSD. Bet jauciu kad su ivarza.

 

Gal as cia ir nusisneku, bet kazkada turejau BMW, perdarinejome driftui, tai tiek ir nusimanau apie tuos diffus.

Bet sprendziant is to, kad zieminemis padangomis 31" sugeba mane metyti kiekvieno posukio metu, net ir su 4wd, tai manau jog gali buti perdarytas kazkiek. tarkime iki 50%

Tai aišku, kad nusišneki ir labai smarkiai. BMW tik galu varomas, o zaluper ir dar priekiu, o tarpašinio diferencialo nėra. tad susijungus visus keturis mašina nori važiuoti tik tiesiai.Tai čia viskas normalu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Gera vakara, reik pagalbos, vakar ishsiardziau HUB'us AISIN MPII pastebejau, kad truksta vienos tarpines (spiruokline skarda) kuri apsaugoja detale nr3 nuo greito nusidevejimo, gal butu pas kazka kazkas panasaus uzsilike ar kas koki sprendima pasiulis.

ar gal kas turi, toki huba dalimis, reiketu detales nr 3 (free wheeling hub body)

 

Aisin perinkimo video

Nuotrauku seka:

http://forum.ih8mud.com/79-95-toyota-truck-tech/149776-rebuilding-aisin-locking-hub-locking-hub-rebuild.html

post-10442-13893021551063_thumb.jpg

post-10442-13893021795644_thumb.jpg

post-10442-13893022117556_thumb.jpg

post-10442-13893042425597_thumb.jpg

post-10442-13893042584423_thumb.jpg

Redagavo spoil
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau nereikejo ir virinti galima buvo viska paprasciau ishspresti, bet jei masina ne koznai dienai tai koks skirtumas, HUB'as taupo kura

Susidevejusi detale kas is jos beliko, rytoj varau pas tekintojus, vienas veikejas yra pasakojes kad apkeicia pusem ir dar kazkiek vaziuoja, bet mano atveju jau viskas, lenda kiaurai :)

post-10442-13895617484306_thumb.jpg

post-10442-13895618037961_thumb.jpg

post-10442-13895618453846_thumb.jpg

post-10442-13895618776667_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turiu automatinius habus isrinktus sulauzyta yra spyruokles fiksatorius nr9 kaip perdaryt i mechaninius?

http://www.4x4forum.lt/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=57542

 

ziurint i funkcija 9tos detales, manau butu galima privirinti ausi, nes ji apkrovos kaip ir nelaiko, tik ishstumian blokatoriu, sita detale gauna apkrovas tik tada, kai ishsidevi nr3 (3 ir 5), susidevi tarpine nr4 ir nr5 priekis, tada atsiranda smugiai, nes nr 5 ir 7 nebesusikabina pilnai, tik paciais galiukais slitsu, atsirandes laisvumas yra sulankstytu detaliu (8 ir 9) priezastis. kai atgausiu is frezuotoju visas susidevejusias dalis pabandyziu parodyti, nuotraukose.

Gal kas zino kur butu galima Klaipedoj ar netoliese (cementuoti detales) kietinti pavirsiu, nes rytoj nr 3 busiu pasigamines 6vnt, bet paprastas juodas metalas greit ishsinesios, o po grudinimo turetu susisukti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 savaičių...

Suprantu, kad čia yra habas. Norėjau juos pakeisti į rankinio jungimo habus. Ir berods apsirikau, kad juos nusipirkau. Tai ant MP 2 Super Selectų ir palikti tuos gamiklinius, o tuos rankinio jungimo habus net neverta ir dėti (nieko jie nesudaro)?

post-10665-13923923130923_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Suprantu, kad čia yra habas. Norėjau juos pakeisti į rankinio jungimo habus. Ir berods apsirikau, kad juos nusipirkau. Tai ant MP 2 Super Selectų ir palikti tuos gamiklinius, o tuos rankinio jungimo habus net neverta ir dėti (nieko jie nesudaro)?

Ranka junginėjami atjungtų pusašius, kad nesisuktų tiltas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tada verta dėti rankinio jungimo habus. Jei važiuoji 2H užrakini, kad atjungtų pusašius tada nesisuktų tiltas. Be reikalo nediltų, galbūt mažiau kuro, varikliui mažesnė apkrova... O tie gamikliniai ant MP 2 Super Selectų habai neatjungia pusašių važiuojant 2H. Gerai supratau? (Sorry, už tokius durnus klausimus)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nemaisykit HABU su MP2 originaliais priverziamais dangteliais kurie nieko nedaro apart nuolat surakintu pusasiu HABAI turi dvi fumkcijas uzrakint pusasi ir ji atrakint

Jie atlieka tokią pačią funkciją, tik vieni junginėjasi, o kiti ne. Ir jų reikšmė yra ta pati, HUB ir yra pusašio užraktas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

Sveiki, tik nusipirkes uzsedau pirmoj pievoj  :D

as visiskai zalias, bet supratau kad kazkas negerai. 

dzipas MP I 89m 2,5td 

pakelus visa ir ijungus 4wd yra garsas lyg dantraciai prasoka ir priekiniai ratai sukasi su pertraukimais, smugiuojant. ijungus 2wd garsas dingsta. Taip pat ranka pasukti priekinius ratus sunkiau nei galinius, nezinau ar cia turi reiksmes.

hubai automatiniai ir buves savininkas istekino saiba kuria reikia isimti is hubo kai vaziuoji ijunges 4wd. nes pasak jo be tos saibos vaziuojant keliu 2wd yra dziarzgimas, as to nepastebejau.

razdatke smarkiai leidzia per galini salnika. Tepalo uzpylimo varztas sausas, galas uzplaktas ir baisiai smirda.

 

klausimai:

ar labai smarkiai papuoliau?

ar reiketu pasikeisti hubus?

ar razdatkei batai?

ar keiciant salnika reikia isimt razdatke?

ar galima pritaikyti kokia nors galo blokiruote, o gal pas juos buvo ir gamykline?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.