Peršokti prie turinio

Nuotrauka

MP habai/ratų užraktai/4x4 sistemos veikimo principas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 197

#41
ursus

ursus

  • Žinučių: 246
  • Reg. 2010-12-13, 08:10
  • Vilnius

hubai tik sujungia pusašį su ratu... atjungtas - laisvai sukasi ant stebulės guolio... atjungus habus gali tikm galu važiuoti, jei centrinis difas blokuojamas...


tai reiskia kad ijungus rankinius hubus, ratai vis tiek nebus 100% uzblokuoti (priekiniai), visas reikalas defirinciale?

#42
arvis

arvis

  • Žinučių: 562
  • Reg. 2007-01-05, 15:03
  • klaipeda

tai reiskia kad ijungus rankinius hubus, ratai vis tiek nebus 100% uzblokuoti (priekiniai), visas reikalas defirinciale?

butent taip

#43
Kapitoniukas

Kapitoniukas

  • Žinučių: 4
  • Reg. 2010-04-16, 11:52
  • Silute
Turiu 2 MP2 ir pas abu ta pati liga. sujungus visa kas imanoma kasasi 3 is 4 ratu ir niekada nesikasa kairys priekinis.pavaru deze mech. 2.8 dyz. super select.beda ta ,kad atsilus sustojus ant sniego kieme ratai truputi smenga ir pajudant kasasi ir nepajuda is vietos jeigu kuris ratas duobutej (padangos geros).Gal kas zinote ka daryti ar kaip tai spresti,nes nesamone gaunasi ant lygaus kiemo pavaziuoti nera sansu . ar su priekinio tilto valdymu kokios bedos.tas pats ir su paletintoju.

#44
medzioklinis

medzioklinis

  • Žinučių: 30
  • Reg. 2010-11-05, 22:54
  • Siauliai
niekada jokiam gamykliniam MP nesisuka visi 4 ratai. 3 tai jau daug. reiskia ir galine blokiruote pas tave yra. :) o siaip su dzipu is vietos pajudet :) . visa ziema su 4 mm m+s isvazinejau. tai problemu beveik nebuvo, po miska, per pieva 1.5 km iki seryklos ir tai dasikapstydavau. dabar jau pasikeiciau :). daug smagiau su gerom padangom. ir tau rekomenduociau.

#45
Kapitoniukas

Kapitoniukas

  • Žinučių: 4
  • Reg. 2010-04-16, 11:52
  • Silute
Aciu,kad netingit, parasot ir gal but neperskaitet kas buvo rasoma. Masina stovejo ant suvazineto sniego storo sluoksnio.atsilo ratai susmego gal po 15 cm. ratai vandenyja po apacia ledas.pabandom tarpiniu specai ir ypac tie kur tarpiniu abi puses variu supurkstos pajudeti.Taigi teko traukti.pirma MP2 po to tarpine is uz vairo su liudesiu.taigi. ir visgi MP1 su paprastais habais kasa kaip reikent visais 4 ratais ir ner bedos......

#46
mindeex

mindeex

  • Žinučių: 419
  • Reg. 2011-01-24, 13:25
  • Kaunas, Šlienava.
Pas tave habai automatiniai? Gal neisijungia vienas? Man pajerikui panasiai buvo. Tik ne ant sniego,o pievoj. Padangos neprieko. Budavo,paskui jau atjungus prieki,tos puses ratas bildedavo,lyg kad kirstis bandydavo. Taigi,isardzius paaiskejo,kad subireje stupicos adatiniai guoliai. Buvo pakeista deveta stupica, isardytas isvalytas habas,ir problema dingo. Rasau kaip buvo man. Beje,padangos is vis vasarines. O Ir "tarpinès" keitaliodavosi :D

#47
a.zart

a.zart

  • Žinučių: 103
  • Reg. 2008-04-02, 07:06
  • Vilnius
Taigi priekines blokiruotes nera, su R/D lock jungi galo blokiruote tai turi galini tilta blokuota (sukasi ratai kartu kas bebutu) , o priekyje vienas is 2 ratu ir besisuks. Kazkaip "kreivai" jus ta 4x4 suprantat. Chebra jus gi maksimum ka galit padaryt blokuot centrini difa - sukasi 2 ratai istrizai maximum, o su papildoma blokiruote galui (kas turit) priverciat galinius suktis kartu - viskas 3/4 ratu tai maksimumas ka galite isspausti is stock'o. Toliau jau priekio blokiruote, gerves, liftai ir t.t.

#48
arunas_307

arunas_307

  • Žinučių: 171
  • Reg. 2008-09-01, 12:11

Sveiki, prikeliu šitą temą, kad nereiktų naujos. Mitsu L300, nuėmiau mechan. aisin hubų dangtelius, pusašių galai juda į šonus po kokius 1-2 mm. Ar tai dar nieko, ar jau reikia keisti hubo guolį? Hubų skardinis žiedas pasikraipęs, tiesinti įmanoma, bet norėtųsi pakeisti. Kur šių detalių galima ieškoti pirkti?
 


Šį pranešimą redagavo skrajojantis_olandas: 2015-06-05, 10:41


#49
Tadas2

Tadas2

  • Žinučių: 1.999
  • Reg. 2008-09-19, 17:57
  • vilnius
Kad juda i sonus 1-2mm.normalu,taip ir turi buti.Kad patikrinti adatini guoli,pakrutink uz pusasio nuo granatos puses,jei klibejimas didelis,ziurim adatini guoli.Klibejima tikrinti su uzdetu hubu.Fiksacinio ziedo ieskok lytagroje,yra visokio diametro.

#50
arunas_307

arunas_307

  • Žinučių: 171
  • Reg. 2008-09-01, 12:11

Dėkui už gerą mintį, patikrinsiu iš granatos pusės. Dėl žiedo, gal neaiškiai parašiau, reiktų ne fiksacinio, o "kreipiančiojo", kuris yra tarp abiejų spyruoklių. Angl. "follower pawl".

 


Šį pranešimą redagavo skrajojantis_olandas: 2015-06-05, 10:42


#51
Arunasss

Arunasss

  • Žinučių: 35
  • Reg. 2010-10-31, 19:22
  • Vilnius
Gal galit patikslinti, kokioje pozicijoje perjungimo svirtis yra kai skydelyje dega taip.

Pridėtas failas(-ai)



#52
a.zart

a.zart

  • Žinučių: 103
  • Reg. 2008-04-02, 07:06
  • Vilnius
Butent paskutines foto tikriausiai bus N padetis razdatkes, turbut. Kai uzblokuotas centras bet dar neijungta paskutine paletintojo pavara.

Pirma rankenos padetis 2H, antra-4H, trecia rankenos padetis - 4HLC (sublokuotas tarpasinis difas). Veliau tarpine N - padetis ir veliau Ketvirta rankenos padetis - 4LLC tai paletinta pavara, rankena reikia paspausti zemyn ir kaip penkta begi kiek desiniau i prieki. Prie paskutines pavaros - paletintos - gali papildomai uzblokuot galini tilta migtuko diff lock pagalba jei toks yra. GLS modeliai visi turejo turet.

Šį pranešimą redagavo a.zart: 2012-10-24, 10:59


#53
a.zart

a.zart

  • Žinučių: 103
  • Reg. 2008-04-02, 07:06
  • Vilnius
Viska sujungus ir uzblokavus galini tilta dif lock pagalba maksimalus pasiekiamas efektas - 3 besisukantys ratai, nes pajero priekine pakaba nepriklausoma, o ne kietas tiltas.

#54
rolka

rolka

  • Žinučių: 414
  • Reg. 2006-11-08, 20:09
  • Vilnius
Neutral. Šita pavara naudojama mechaninei gervei sukti ir tuo pačiu nesisukti ratams.

#55
Arunasss

Arunasss

  • Žinučių: 35
  • Reg. 2010-10-31, 19:22
  • Vilnius
2Н - привод только на задние колеса. Позволяет экономить топливо при езде по городу, автомагистралям и сухим гравийным дорогам.

4Н - постоянный полный привод. Связь между передними и задними колесами обеспечивается через дифференциал с вязкостной муфтой. Режим "4Н" можно использовать также при движении по обычным дорогам. На скользких покрытиях в работу включается вискомуфта, блокирующая межосевой дифференциал, если колеса одной из осей проскальзывают, и перебрасывающая крутящий момент на колеса с лучшим сцеплением с дорогой. Включение полного привода ведет к повышенному расходу горючего, поэтому ради экономии топлива использовать положение "4Н" стоит только зимой, в дождь или на не особо сложном бездорожье.

4HLc - полный привод с жесткой связью между осями (межосевой дифференциал заблокирован). Крутящий момент неравномерно распределяется между передним и задним мостами. Эту функцию необходимо применять лишь при движении по пересеченной местности с песчаным или снежным покрытием. Использование ее на обычных дорогах приведет к разрушению трансмиссии.

N - нейтраль. При этом положении рычага демультипликатора автомобиль двигаться не может, а приводится коробка отбора мощности, которая задействует механическую лебедку. На машинах с автоматической КП режим "N" отсутствует

4LLс - включен полный привод с жестко заблокированным межосевым дифференциалом и нижний ряд в трансмиссии. Используется в крайне тяжелых дорожных условиях. Например, при подъеме и спуске с крутых склонов, в непролазной грязи и т. д.

#56
kaukiux

kaukiux

  • Žinučių: 45
  • Reg. 2012-12-24, 15:11
  • aplin klaipeda
biski durnas klausimas,bet ar ijungus paletintoja gali vaira sukinet,kaip pries tai minejo,kad kazkurioje funkcijoje nerekomenduojama sukinet,ir kaip tas paletintojas veikia,trb greitis ir yra ribotas.

#57
lee-

lee-

  • Žinučių: 1.706
  • Reg. 2006-03-26, 11:06
  • 4x4 Lietuva

biski durnas klausimas,bet ar ijungus paletintoja gali vaira sukinet,kaip pries tai minejo,kad kazkurioje funkcijoje nerekomenduojama sukinet,ir kaip tas paletintojas veikia,trb greitis ir yra ribotas.

Teisingas klausymas, o atsakymas toks:
įjungus priekinį tiltą, jei yra super selecta, gali važiuot ir ant asfalto keturiais varomais, BET užblokavus centrinį difą, arba perjungus į palėtintą pavarą, arba jeigu tavo Mitsubas neturi super select greičių dėžes, sukiotis ant "kieto" grunto NEREKOMENDUOJAMA.

#58
Pažėrukas

Pažėrukas

  • Žinučių: 73
  • Reg. 2009-11-09, 10:34
  • Kaunas

4Н - постоянный полный привод. Связь между передними и задними колесами обеспечивается через дифференциал с вязкостной муфтой

Tai jei teisingai supratau, MP super select pavarų dėžėje yra viskozinė mova, kaip ir pas Subaru? O pas Land Rover, kur kaip suprantu tai pat nuolatinė visų ratų pavara, irgi?

#59
namaste

namaste

  • Žinučių: 539
  • Reg. 2010-01-27, 23:27
  • Vilnius
Del pajero tai tu teisus. http://en.wikipedia....ki/Super_Select

#60
namaste

namaste

  • Žinučių: 539
  • Reg. 2010-01-27, 23:27
  • Vilnius
Super select pirmos kartos (pajero II) perdavimas tarp tiltu yra 50/50, o antros kartos perdavimas yra 70/30 priekinio tilto atzvilgiu. Tai jeigu kazkam tai yra aktualu, atkreipkit demesi.




Vartotojų skaito šią temą: 0

0 nariai(-ių), 0 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)