Pereiti prie turinio

MP habai/ratų užraktai/4x4 sistemos veikimo principas


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 197
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Du variantai, arba uzglusini habus, kad pastoviai suktusi pusasiai arba perki mexaninius AVM habus tik ju kaina truputi "kandziojasi". Tuos habu etapus as jau praejes ir tie visi perdarymai nerimtas reikalas nes kasdien vazinejant jie tau susideves per pusmeti gal dar greiciau. Is uaziniu nieko nepadarysi nes slicai visiskai kitokie. UAZ'inius perdaro patruliam va jiem tai tinka.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

pajeruose buna trys tipai habu, automatiniai, mechaniniai ir is vis be ju, su "zagluskem" taip kaip pas mane ir tai dazniausias atvejis, super select sistema atjungia prieki reduktoriuje t.y. pusasiai sukasi kartu su ratais iki reduktoriaus, o kardanas nesisuka, visa tai galioja tik uzvestai masinai, t.y. kol yra vakuumas

cia galima rast visus tris tipus: http://213.234.216.242/mitsubishi/

gal jums pavyks prisijungti, man nebeleidzia, tipo nerusiskas trafikas :( :evil:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu kaip nera, daugumoj atveju jie buna su super selectu ir su vakuumine mova ir tik kartais buna uzdeti automatai arba mechaniniai. cia automatine:

autom_153060.gif

o cia kitos dvi:

mech_zag_153061.gif

dar pasigilinsiu, bet man atrodo, kad mechaniniai arba automatai eina tik su part time razdatke

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 7 mėnesių...

Turiu MP 1 89m.Pas mane stovi automatiniai hubai.Noreciau paklaust jai juos uzglusinciau ar niekam nepakenktu.Kuro sanaudos nepadidetu kai pastoviai pusasiai suktusi?Ir kas geriau ar pirkti mechaninius hubus,ar senus automatinius glusint?Kaip tie mechaniniai veikia ar netaip kaip ir uzglusinti? :roll:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu MP 1 89m.Pas mane stovi automatiniai hubai.Noreciau paklaust jai juos uzglusinciau ar niekam nepakenktu.Kuro sanaudos nepadidetu kai pastoviai pusasiai suktusi?Ir kas geriau ar pirkti mechaninius hubus,ar senus automatinius glusint?Kaip tie mechaniniai veikia ar netaip kaip ir uzglusinti? :roll:

kuras padides.

mechaninius gali isjungti kada nori ir taupysi pr tilto agregatus, nors i men karta vistiek teikia prasukti ijungus.

"uzglusinus" Patikimumas ? :?: Bet patogiau nereikia jungineti.

cia labai priklauso kur vazineji? kaip daznai naudoji prieki....

Spresk pats.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kaip tie mechaniniai hubai isijunge?Girdejau lygtais su raktu kazkokiu?Cia rimtai?

pats pirmas variantas, reiktu Tau nusipirkt koki kita aparata, su glusinamu tiltu, http://panick.ru/cars/howitworks/4wd

nes MP darytas tam, kad neglusinti priekio. cia ir sanaudos mazos ir greitis didesnis isvystomas.

mechanika (su raktu) isijungineja dazniausiai pas NPGR :wink:

jei netinka toks pasiulymas, tai niekuo negalesiu patart daugiau :cry:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu MP 1 89m.Pas mane stovi automatiniai hubai.Noreciau paklaust jai juos uzglusinciau ar niekam nepakenktu.Kuro sanaudos nepadidetu kai pastoviai pusasiai suktusi?Ir kas geriau ar pirkti mechaninius hubus,ar senus automatinius glusint?Kaip tie mechaniniai veikia ar netaip kaip ir uzglusinti? :roll:

Glusint negalima nes MP 1 neturi "ful taimo" taip kad ant asfalto ilgai nepavazinesi nes ant kiek vieno posukio lauzysi egregatus, geriausias sprendimas nusipirkti mehaninius AVM "habus".

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

Super selecta pajungia vakuminis vožtuvas (grybo formos). Į jį ateina du vakuminiai vamzdukai. Sugedus ar nutraukus vakumo vamzdelius , Vožtuve esanti spiruoklė pajungia tiltą automatiškai ir visada važiuoji su pajungtu, nesvarbu kad paskirstymo dėžė (razdatkė ) atjungta. Taip padaryta ,kad neliktum bėdoje vienas. Laidai ateinantys į tiltą, nekas kita kaip indikatoriaus maitinimas. Indikatorius , tai toks daiktas ,kuris parodo ,kada įjungtas tiltas ir uždega lemputę prietaisų skydelyje.

Taigi jeigu tai super selekta tada habų nėra. Jeigu tai easy selekta tada taip. Kas liečia tavo bėda tai manau yra laisvumas pakaboje ir gaves apkrovą skleidžia panašius garsus, ir priekinis tiltas ne prie ko.

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dekuj lee uz apsvietima apie veikima, zinosiu dabar. Kazkaip kol nepabyra tol ir neisigillini iki galo. Be to gera zinoti kad ne taip lengva be priekinio tilto likt :)

Dar klausimelis, is kur imamas vakumas? Ar galine blokiruote vakuma is ten pat ima?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

NERA TEN JOKIU BLOKIRUOTSIU!!!!! (neskaitant centrinio difo) Suskibiavus 2 ratai ir teturi varyt, jei ratai gauna beveik vienoda sukibima su gruntu, varo visi 4, kai sukibimas nevienodas, prasisuka tas ratas kuriam lengviau, todel 2 ratai ir bevaro is 4. Tai yra beveik visiem visuregiam, retai kuris teturi valdoma blokiruote galiniam tilte, o apie prieki tai ner ko nesvajot, tik mersai ar dar kaskokie labai reti varjantai turi abi 100% blokiruotes, kur nuolat visi 4 ratai varo vienodai. Ir tai jos ijungiamos ne su ta rankena kur paletintojas, o su atskiru miktuku, ar rankenele. Taip kad viskas gerai ten su tavo masina, nebent ant galinio tilto yra kokios slangeles, laidai ar troseliai, kurie sueina i pati riaduktoriu (nesumaisyk su alsuokliu). Jei taip yra, tada pas tave yra gale blokiruote, ir ja turi kaskaip ijungi, bet tikrai ne tada kai sujungi visus 4. Turi ieskot kokio miktuko ar konors kur parasyta DIFF LOCK.

Nemaisykit centrinio diferencialo blokiruotes, su tiltu blokiruotem.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.