bankelis Atrašyta Rugpjūčio 12, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 12, 2010 (redaguota) geriausiu atveju pas MP2 vienu metu gali suktis tik trys ratukai,jei priekyje prie pavaru svirties(po automagnetola) yra jungtukas (R/D lock), tai ji nuspaudus (pries tai ijungus paletintoja) turi prietaisu skydelyje galinio tilto zymoje uzsidegti geltona lempute. Redagavo Birželio 5, 2015 skrajojantis_olandas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
andriusas Atrašyta Rugpjūčio 13, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 13, 2010 na gal ir i pievas bet pas mane yra tokios padetys 1 vienas tiltas 2 du tiltai 3 du tiltai ir blokotuovas 4 neutrali 5 paletintojas ir blokotuvas, gal mes snekame ne apie ta pati dalyka ?Apie ta pati (super selekta)tik paskutinei padeti gala su knopke blokuoja o tu sakai is pradziu pablokuoju paskui paletintoja isijungiu...Arba as kasko nesupratauo 3 padety ten ne blokiruote o tarpasinis difas jungiasi 50 ant 50 priekis galas kaskas jau snekejo apie tai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
bankelis Atrašyta Rugpjūčio 14, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 14, 2010 foto nuo pirmos padeties iki paskutines,trecioj padety kai isijungia centrinis difas tai gali ir galine blokiruote ijungt (R/D jungtukas) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeee Atrašyta Rugpjūčio 16, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 16, 2010 na jo as biski lohanulsa pas men tik per viduri ta blokuote dega mygtuko kolkas nerdau greiciausiai jo ir nerasiu beje gal kas gali paaiskinti visgi ka blkuoja tada tas degantis kvadratukas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arvydasius Atrašyta Rugpjūčio 16, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 16, 2010 ka blkuoja tada tas degantis kvadratukasTas degantis kvadratukas parodo, kad užblokuotas tarpašinis diferencialas. Gali važiuoti tik ant slidžios dangos (smėlis, žvyras, molis, ledas ir t.t.), t.y ten, kur ratai gali praslysti. Ant kietos dangos gali važiuoti tik tiesiai, nes posūkiuose priekiniai ir galiniai ratai nurieda skirtingus atstumus ir sukasi skirtingais greičiais, o užblokuotas diferencialas to padaryti neleidžia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SUBARU Atrašyta Rugpjūčio 16, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 16, 2010 Teisingai, o va kai ijungi rankena per 1 padeti( antra foto(zali visi 4 ratai)) Tada gali vazinet su visais 4 betkokia danga. Ant zviro masina daug stabilesne ir mazesniu spinduliu saule piese nei su sublokuotu difu . Bet kai tokioj padeti 1 ratas pakyla i ora, arba gauna maza sukibima, tai tas 1 ratas ir tesisuka, bet va jis sukasi 4 kart greitsiua Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
juras469 Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Sveiki, ar ymanoma perdaryti automatinius MP 1 habus i mechaninius, ar lieka tik juos uzvirinti ir tureti pastoviai besisukanti tilta? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Juras666 Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 24, 2010 gali dėti mechaninius, gali dėti ir nuo superselect (pajero II) tinka viskas, tik jei nori, kad atsijunginėtų tai mechaniniai tada geriau. o jei gaila pinigų ar bent jau laikinai reikia tai galima ir senuosiuos išardžius užvirint Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Rugpjūčio 27, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 27, 2010 Jonas 865748228 Lentvaris, 1 hubas 100 litų, nuveži automatą, gauni mechaninį. Skambini ir sakai, nuo dariuko iš 4x4 forumo arba sakai , kad forumietis esi ir jis apsiims .2 - 3 dienos. Arba perki mechaninius. Aš nusipirkau AVM http://www.avm.com.br/products.htm 600 litų, laiko nuostabiai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dainius212 Atrašyta Rugpjūčio 28, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 28, 2010 Jonas 865748228 Lentvaris, 1 hubas 100 litų, nuveži automatą, gauni mechaninį. Skambini ir sakai, nuo dariuko iš 4x4 forumo arba sakai , kad forumietis esi ir jis apsiims .2 - 3 dienos. Arba perki mechaninius. Aš nusipirkau AVM http://www.avm.com.br/products.htm 600 litų, laiko nuostabiai. O kas ten per sistema su tais vakuminiais habais... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Rugpjūčio 29, 2010 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 29, 2010 O kas ten per sistema su tais vakuminiais habais... aš ten giliai nelindau taip iki vakuumo, pasitenkinau mechanika.. ..principas, kaip supratau, mygtuką nuspaudi ir hubai įsijungia... bet jie ir kainuoja ir pelkėse kažin kaip suveiks... geriau mechanika, patikimiau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ursus Atrašyta Sausio 4, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 4, 2011 Kaip naujokas, su hubais nebuvau susidures ka ir kaip galima. Tai jei sita tema butu galima pletoti toje srityje, kuriuos galima, ka blokuoja, kiek kainuoja, kaip dirba, kam kenkia (jei kenkia), kada kas naudoja, ar yra ir priekiu ir galui rankiniai hubai? Buciau dekingas jei butu tik patarimai, be bereikalingu pasiulymu ne sia tema. Aciu. Jei apie masina: MP2 long wagon 2,5 , pagal vin tai turetu buti super select, bet to nejauciu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Arvydasius Atrašyta Sausio 4, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 4, 2011 Kaip naujokas, su hubais nebuvau susidures ka ir kaip galima. Tai jei sita tema butu galima pletoti toje srityje, kuriuos galima, ka blokuoja, kiek kainuoja, kaip dirba, kam kenkia (jei kenkia), kada kas naudoja, ar yra ir priekiu ir galui rankiniai hubai? Buciau dekingas jei butu tik patarimai, be bereikalingu pasiulymu ne sia tema. Aciu. Jei apie masina: MP2 long wagon 2,5 , pagal vin tai turetu buti super select, bet to nejauciu.Hubai būna tik priekiui. Galui dar neteko girdėt, kad kas dėtų. Kaip tu įsivaizduoji pajusti Super select? Paskaitinėk pradžiai http://autodata.ru/st/04_mmc/mmc.htm Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Sausio 4, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 4, 2011 hubai tik sujungia pusašį su ratu... atjungtas - laisvai sukasi ant stebulės guolio... atjungus habus gali tikm galu važiuoti, jei centrinis difas blokuojamas... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvis Atrašyta Sausio 4, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 4, 2011 MPII super select- priekyje neturi jokių habų, valdoma vakumu... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ursus Atrašyta Sausio 4, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 4, 2011 hubai tik sujungia pusašį su ratu... atjungtas - laisvai sukasi ant stebulės guolio... atjungus habus gali tikm galu važiuoti, jei centrinis difas blokuojamas... tai reiskia kad ijungus rankinius hubus, ratai vis tiek nebus 100% uzblokuoti (priekiniai), visas reikalas defirinciale? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvis Atrašyta Sausio 4, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 4, 2011 tai reiskia kad ijungus rankinius hubus, ratai vis tiek nebus 100% uzblokuoti (priekiniai), visas reikalas defirinciale?butent taip Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vigema Atrašyta Vasario 3, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 3, 2011 Turiu 2 MP2 ir pas abu ta pati liga. sujungus visa kas imanoma kasasi 3 is 4 ratu ir niekada nesikasa kairys priekinis.pavaru deze mech. 2.8 dyz. super select.beda ta ,kad atsilus sustojus ant sniego kieme ratai truputi smenga ir pajudant kasasi ir nepajuda is vietos jeigu kuris ratas duobutej (padangos geros).Gal kas zinote ka daryti ar kaip tai spresti,nes nesamone gaunasi ant lygaus kiemo pavaziuoti nera sansu . ar su priekinio tilto valdymu kokios bedos.tas pats ir su paletintoju. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
medzioklinis Atrašyta Vasario 4, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 4, 2011 niekada jokiam gamykliniam MP nesisuka visi 4 ratai. 3 tai jau daug. reiskia ir galine blokiruote pas tave yra. o siaip su dzipu is vietos pajudet . visa ziema su 4 mm m+s isvazinejau. tai problemu beveik nebuvo, po miska, per pieva 1.5 km iki seryklos ir tai dasikapstydavau. dabar jau pasikeiciau . daug smagiau su gerom padangom. ir tau rekomenduociau. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vigema Atrašyta Vasario 5, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2011 Aciu,kad netingit, parasot ir gal but neperskaitet kas buvo rasoma. Masina stovejo ant suvazineto sniego storo sluoksnio.atsilo ratai susmego gal po 15 cm. ratai vandenyja po apacia ledas.pabandom tarpiniu specai ir ypac tie kur tarpiniu abi puses variu supurkstos pajudeti.Taigi teko traukti.pirma MP2 po to tarpine is uz vairo su liudesiu.taigi. ir visgi MP1 su paprastais habais kasa kaip reikent visais 4 ratais ir ner bedos...... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Mindeex Atrašyta Vasario 5, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 5, 2011 Pas tave habai automatiniai? Gal neisijungia vienas? Man pajerikui panasiai buvo. Tik ne ant sniego,o pievoj. Padangos neprieko. Budavo,paskui jau atjungus prieki,tos puses ratas bildedavo,lyg kad kirstis bandydavo. Taigi,isardzius paaiskejo,kad subireje stupicos adatiniai guoliai. Buvo pakeista deveta stupica, isardytas isvalytas habas,ir problema dingo. Rasau kaip buvo man. Beje,padangos is vis vasarines. O Ir "tarpinès" keitaliodavosi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
a.zart Atrašyta Vasario 6, 2011 Dalintis Atrašyta Vasario 6, 2011 Taigi priekines blokiruotes nera, su R/D lock jungi galo blokiruote tai turi galini tilta blokuota (sukasi ratai kartu kas bebutu) , o priekyje vienas is 2 ratu ir besisuks. Kazkaip "kreivai" jus ta 4x4 suprantat. Chebra jus gi maksimum ka galit padaryt blokuot centrini difa - sukasi 2 ratai istrizai maximum, o su papildoma blokiruote galui (kas turit) priverciat galinius suktis kartu - viskas 3/4 ratu tai maksimumas ka galite isspausti is stock'o. Toliau jau priekio blokiruote, gerves, liftai ir t.t. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunas_307 Atrašyta Spalio 16, 2012 Dalintis Atrašyta Spalio 16, 2012 (redaguota) Sveiki, prikeliu šitą temą, kad nereiktų naujos. Mitsu L300, nuėmiau mechan. aisin hubų dangtelius, pusašių galai juda į šonus po kokius 1-2 mm. Ar tai dar nieko, ar jau reikia keisti hubo guolį? Hubų skardinis žiedas pasikraipęs, tiesinti įmanoma, bet norėtųsi pakeisti. Kur šių detalių galima ieškoti pirkti? Redagavo Birželio 5, 2015 skrajojantis_olandas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Spalio 16, 2012 Dalintis Atrašyta Spalio 16, 2012 Kad juda i sonus 1-2mm.normalu,taip ir turi buti.Kad patikrinti adatini guoli,pakrutink uz pusasio nuo granatos puses,jei klibejimas didelis,ziurim adatini guoli.Klibejima tikrinti su uzdetu hubu.Fiksacinio ziedo ieskok lytagroje,yra visokio diametro. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunas_307 Atrašyta Spalio 16, 2012 Dalintis Atrašyta Spalio 16, 2012 (redaguota) Dėkui už gerą mintį, patikrinsiu iš granatos pusės. Dėl žiedo, gal neaiškiai parašiau, reiktų ne fiksacinio, o "kreipiančiojo", kuris yra tarp abiejų spyruoklių. Angl. "follower pawl". Redagavo Birželio 5, 2015 skrajojantis_olandas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar