Pereiti prie turinio

MP habai/ratų užraktai/4x4 sistemos veikimo principas


Rekomenduojami pranešimai

geriausiu atveju pas MP2 vienu metu gali suktis tik trys ratukai,jei priekyje prie pavaru svirties(po automagnetola) yra jungtukas (R/D lock), tai ji nuspaudus (pries tai ijungus paletintoja) turi prietaisu skydelyje galinio tilto zymoje uzsidegti geltona lempute.

post-9510-0-71979900-1433511168_thumb.jpg

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 197
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

na gal ir i pievas bet pas mane yra tokios padetys 1 vienas tiltas 2 du tiltai 3 du tiltai ir blokotuovas 4 neutrali 5 paletintojas ir blokotuvas, gal mes snekame ne apie ta pati dalyka ?

Apie ta pati (super selekta)tik paskutinei padeti gala su knopke blokuoja o tu sakai is pradziu pablokuoju paskui paletintoja isijungiu...

Arba as kasko nesupratau

o 3 padety ten ne blokiruote o tarpasinis difas jungiasi 50 ant 50 priekis galas kaskas jau snekejo apie tai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ka blkuoja tada tas degantis kvadratukas

Tas degantis kvadratukas parodo, kad užblokuotas tarpašinis diferencialas. Gali važiuoti tik ant slidžios dangos (smėlis, žvyras, molis, ledas ir t.t.), t.y ten, kur ratai gali praslysti. Ant kietos dangos gali važiuoti tik tiesiai, nes posūkiuose priekiniai ir galiniai ratai nurieda skirtingus atstumus ir sukasi skirtingais greičiais, o užblokuotas diferencialas to padaryti neleidžia.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teisingai, o va kai ijungi rankena per 1 padeti( antra foto(zali visi 4 ratai)) Tada gali vazinet su visais 4 betkokia danga. Ant zviro masina daug stabilesne ir mazesniu spinduliu saule piese nei su sublokuotu difu :lol: . Bet kai tokioj padeti 1 ratas pakyla i ora, arba gauna maza sukibima, tai tas 1 ratas ir tesisuka, bet va jis sukasi 4 kart greitsiua ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jonas 865748228 Lentvaris, 1 hubas 100 litų, nuveži automatą, gauni mechaninį. Skambini ir sakai, nuo dariuko iš 4x4 forumo arba sakai , kad forumietis esi ir jis apsiims ;) .2 - 3 dienos. Arba perki mechaninius. Aš nusipirkau AVM http://www.avm.com.br/products.htm 600 litų, laiko nuostabiai. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jonas 865748228 Lentvaris, 1 hubas 100 litų, nuveži automatą, gauni mechaninį. Skambini ir sakai, nuo dariuko iš 4x4 forumo arba sakai , kad forumietis esi ir jis apsiims ;) .2 - 3 dienos. Arba perki mechaninius. Aš nusipirkau AVM http://www.avm.com.br/products.htm 600 litų, laiko nuostabiai. ;)

O kas ten per sistema su tais vakuminiais habais... :?::scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O kas ten per sistema su tais vakuminiais habais... :?::scratch:

aš ten giliai nelindau taip iki vakuumo, pasitenkinau mechanika.. :) ..principas, kaip supratau, mygtuką nuspaudi ir hubai įsijungia... bet jie ir kainuoja ir pelkėse kažin kaip suveiks... geriau mechanika, patikimiau ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

Kaip naujokas, su hubais nebuvau susidures ka ir kaip galima. Tai jei sita tema butu galima pletoti toje srityje, kuriuos galima, ka blokuoja, kiek kainuoja, kaip dirba, kam kenkia (jei kenkia), kada kas naudoja, ar yra ir priekiu ir galui rankiniai hubai? Buciau dekingas jei butu tik patarimai, be bereikalingu pasiulymu ne sia tema. Aciu.

 

Jei apie masina: MP2 long wagon 2,5 , pagal vin tai turetu buti super select, bet to nejauciu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip naujokas, su hubais nebuvau susidures ka ir kaip galima. Tai jei sita tema butu galima pletoti toje srityje, kuriuos galima, ka blokuoja, kiek kainuoja, kaip dirba, kam kenkia (jei kenkia), kada kas naudoja, ar yra ir priekiu ir galui rankiniai hubai? Buciau dekingas jei butu tik patarimai, be bereikalingu pasiulymu ne sia tema. Aciu.

 

Jei apie masina: MP2 long wagon 2,5 , pagal vin tai turetu buti super select, bet to nejauciu.

Hubai būna tik priekiui. Galui dar neteko girdėt, kad kas dėtų. Kaip tu įsivaizduoji pajusti Super select? Paskaitinėk pradžiai http://autodata.ru/st/04_mmc/mmc.htm

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

hubai tik sujungia pusašį su ratu... atjungtas - laisvai sukasi ant stebulės guolio... atjungus habus gali tikm galu važiuoti, jei centrinis difas blokuojamas...

 

tai reiskia kad ijungus rankinius hubus, ratai vis tiek nebus 100% uzblokuoti (priekiniai), visas reikalas defirinciale?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 savaičių...

Turiu 2 MP2 ir pas abu ta pati liga. sujungus visa kas imanoma kasasi 3 is 4 ratu ir niekada nesikasa kairys priekinis.pavaru deze mech. 2.8 dyz. super select.beda ta ,kad atsilus sustojus ant sniego kieme ratai truputi smenga ir pajudant kasasi ir nepajuda is vietos jeigu kuris ratas duobutej (padangos geros).Gal kas zinote ka daryti ar kaip tai spresti,nes nesamone gaunasi ant lygaus kiemo pavaziuoti nera sansu . ar su priekinio tilto valdymu kokios bedos.tas pats ir su paletintoju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

niekada jokiam gamykliniam MP nesisuka visi 4 ratai. 3 tai jau daug. reiskia ir galine blokiruote pas tave yra. :) o siaip su dzipu is vietos pajudet :) . visa ziema su 4 mm m+s isvazinejau. tai problemu beveik nebuvo, po miska, per pieva 1.5 km iki seryklos ir tai dasikapstydavau. dabar jau pasikeiciau :). daug smagiau su gerom padangom. ir tau rekomenduociau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu,kad netingit, parasot ir gal but neperskaitet kas buvo rasoma. Masina stovejo ant suvazineto sniego storo sluoksnio.atsilo ratai susmego gal po 15 cm. ratai vandenyja po apacia ledas.pabandom tarpiniu specai ir ypac tie kur tarpiniu abi puses variu supurkstos pajudeti.Taigi teko traukti.pirma MP2 po to tarpine is uz vairo su liudesiu.taigi. ir visgi MP1 su paprastais habais kasa kaip reikent visais 4 ratais ir ner bedos......

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas tave habai automatiniai? Gal neisijungia vienas? Man pajerikui panasiai buvo. Tik ne ant sniego,o pievoj. Padangos neprieko. Budavo,paskui jau atjungus prieki,tos puses ratas bildedavo,lyg kad kirstis bandydavo. Taigi,isardzius paaiskejo,kad subireje stupicos adatiniai guoliai. Buvo pakeista deveta stupica, isardytas isvalytas habas,ir problema dingo. Rasau kaip buvo man. Beje,padangos is vis vasarines. O Ir "tarpinès" keitaliodavosi :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi priekines blokiruotes nera, su R/D lock jungi galo blokiruote tai turi galini tilta blokuota (sukasi ratai kartu kas bebutu) , o priekyje vienas is 2 ratu ir besisuks. Kazkaip "kreivai" jus ta 4x4 suprantat. Chebra jus gi maksimum ka galit padaryt blokuot centrini difa - sukasi 2 ratai istrizai maximum, o su papildoma blokiruote galui (kas turit) priverciat galinius suktis kartu - viskas 3/4 ratu tai maksimumas ka galite isspausti is stock'o. Toliau jau priekio blokiruote, gerves, liftai ir t.t.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

Sveiki, prikeliu šitą temą, kad nereiktų naujos. Mitsu L300, nuėmiau mechan. aisin hubų dangtelius, pusašių galai juda į šonus po kokius 1-2 mm. Ar tai dar nieko, ar jau reikia keisti hubo guolį? Hubų skardinis žiedas pasikraipęs, tiesinti įmanoma, bet norėtųsi pakeisti. Kur šių detalių galima ieškoti pirkti?
 

Redagavo skrajojantis_olandas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad juda i sonus 1-2mm.normalu,taip ir turi buti.Kad patikrinti adatini guoli,pakrutink uz pusasio nuo granatos puses,jei klibejimas didelis,ziurim adatini guoli.Klibejima tikrinti su uzdetu hubu.Fiksacinio ziedo ieskok lytagroje,yra visokio diametro.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.