Pereiti prie turinio

Vaizdelis


DariusNP

Rekomenduojami pranešimai

Nelabai supratau, ką norėjai pasakyti, bet tiek to ;)

Kai dėl neveikiančios mechaninės daviklio dalies, kuriuos inovatyvi technologija nerodo o naudotis "kolhozu" kaip ir nefasonas , išsiardysi tai kas nėra sugedę ar prisipirksi brangių detalių tada ir suprasi ką norėjau pasakyt ;)

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ko nesupranti? :)

Manometras prikolxozintas. Rodo kiek turba pučia. Tokio kolxoz tuning prireikia kolxoziniu būdu sukėlus turbinos slėgį - pareguliavus waste gate aktuatoriaus kojelę.

Mano studentavimo laikų fintai :)

Kad tai manometras, tai lyg ir numaniau, bet nesupratau, kam jis ten toksai, su kabančiom žarnom salone. Dabar žinosiu, čia vadinasi "Pats pasidariau". O kam tą slėgį reikia matyti? Kad per daug neužpūstų, ar kaip? Turbininiuose Subaru tai "pažaidus" su turbinos slėgio reguliavimu, gali tekti paskui variklį remontuoti....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad tai manometras, tai lyg ir numaniau, bet nesupratau, kam jis ten toksai, su kabančiom žarnom salone. Dabar žinosiu, čia vadinasi "Pats pasidariau". O kam tą slėgį reikia matyti? Kad per daug neužpūstų, ar kaip? Turbininiuose Subaru tai "pažaidus" su turbinos slėgio reguliavimu, gali tekti paskui variklį remontuoti....

Atvažiuosi garažan ir paaiškinsiu su kuom valgoma ta druska ba čia ir taip per daug išsiplėtėm :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad tai manometras, tai lyg ir numaniau, bet nesupratau, kam jis ten toksai, su kabančiom žarnom salone. Dabar žinosiu, čia vadinasi "Pats pasidariau". O kam tą slėgį reikia matyti? Kad per daug neužpūstų, ar kaip? Turbininiuose Subaru tai "pažaidus" su turbinos slėgio reguliavimu, gali tekti paskui variklį remontuoti....

Iki 1.2Bar saugu bet kokiai benzininei mašinai. Standarte apie 0.8-1Bar būna (ne apie Evo, STI'iškes ar WRX'us žinoma čia:) )

Dyzelių nežinau, kiek pučia standarte, bet principas tas pats - manometras tam, kad "nepersūdyti".

Tiuneriai seniai manometrų nenaudoja, nes by**s iš jų naudos, jei negali užloginti duomenų, kuriuos galima sumest į kreives, o po pareguliavimo negali palyginti kreivių ir duomenų.

Kiša OBD ir palieka. Tada viską gali matyti kompe arba telefone real time režime, taip pat gali log'inti duomenis.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
  • po 2 savaičių...
  • po 2 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.