Pereiti prie turinio

MP blogai kuriasi/dumina/nesandari kuro sistema


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 152
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

O gali buti sito riebokslio beda ant kuro siurblio jai sunkei uzsikuria ,apsipila baltais dumais bekuriant po kazkiek laiko uzsikuria ir lyk viskas tvarkoje .Kartais uzsikuria be problemu is puse pasukimo.Variklis toks pat kaip pas temos autoriu.Gryztamo kuro netikrinau ar su tepalu pats netvarkysiu. Kas uzsima kaune remontu parekomenduokit.

Redagavo mantos
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 3 metų...

Susiduriau ir as su tokia problema. Tai gerai vedasi tai visai nenori ir dumija baltai kokiu 7-10 min. Variklis kratosi, ant laisvu nedirba. Po kokiu 10 min. pergazuoji ir dingsta dumai. Trauka gera. Paskaites foruma supratau kad daug kam taip yra buve. Taigi priezastis gali buti viena is triju :
Siurblio salnikas
Zvakiu sistema
Nesandari kuro sistema (gaudo ora)
Arba trys viename :)
Vakar pasodinau du akumus bet taip ir neuzvedziau. Patikrinau zvakes su laidu, kibirkstis yra. Aisku tai nereiskia kad zvakes vienodai sildo bet bent jau sudegusiu nera. Pasveiciau plokstele kuri sujungia zvakes ir susukau viska atgal. Uzsivede is puses apsisukimo. Tik dumijo standartiskai :) Siandien grizes bandisiu uzvest. Paziuresim ar raikalai pagerejo. Pabandisiu nuimt abratke, paziuresim kas ten darosi....
Video kad pasokojimas butu pilnesnis :) 

Redagavo Dima72
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Imi bakeli su saliara,jungi slanga ilgesni prie siurblio,kita gala i bakeli.Nuo abratkes irgi pasijungi slanga,kita gala merki i bakeli.Bakeli pastatai,kad jis butu auksciau siurblio.Uzkuri varikli,palauki kol variklis prades graziai lygiai dirbti - uzgesini.Is ryto bandai kurti,jei variklis is karto uzsikuria,dirba lygiai,reiskias pro kazkur gaudo ora nesandari kuro sistema,jei vistiek sunkiai kurias,negraziai dirba variklis,beda kazkur kitur.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki. tokia beda su MP sport  2,8. Siltuoju sezonu kuriasi is puses pasukimo, kai tik zemiau nulio salto neuzkursi.. pvz siandien reikejo uzkurt tai atsitempiau fena plauku, ijungiau prikisau prie kuro siiurblio ir palikau 15min, tada brukst is puses pasukimo ir dirba. o salta jei uztempi, gali nors ir iskart uzgesint, po to jau kuriasi kaip visada puikiai. Voztuvelis atbulinis pastatytas, zvakes geros, buvo dyzelitoj, tipo kazkokius mandzetus siurblio pakeite, bet vistiek taspats.. kame gali but beda??

Redagavo saras patrol
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Imi bakeli su saliara,jungi slanga ilgesni prie siurblio,kita gala i bakeli.Nuo abratkes irgi pasijungi slanga,kita gala merki i bakeli.Bakeli pastatai,kad jis butu auksciau siurblio.Uzkuri varikli,palauki kol variklis prades graziai lygiai dirbti - uzgesini.Is ryto bandai kurti,jei variklis is karto uzsikuria,dirba lygiai,reiskias pro kazkur gaudo ora nesandari kuro sistema,jei vistiek sunkiai kurias,negraziai dirba variklis,beda kazkur kitur.

Aciu uz patarima, reikes pabandyti :liux:

Griztant prie mano pasakojimo, stebuklas neivyko. :wacko:  Grizes po darbo pabandziau uzvest bet nieko nesigavo. Pliusas i zvakes ateina (9v) Patikrinau kaitinimo laika, tai prie visiskai salto variklio lempute dega salone apie 15 sekundziu bet i zvakes srove eina dar apie 30 sekundziu po to kai lempute uzgesta. Ar tai normalu? Visada maniau kad lempute uzgeso ir srove nutruksta  :scratch:  Pajungiau vel prie buso ir su prikurke uzsivede :cheer:  Cia man iskilo klausimas; Kodel su prikurke vedasi o taip ne? Kreipiausi i visagali interneta ir issiaiskinau kad akumas turetu buti 95A su 680 sukimo momentu, tada kai pas mane stovi 68A  600  Matit prie salciu jam neuztenka galios. Tiesa info apie akuma suradau tik MP2 su 2.5 motoru bet manau tas pats galioja ir mano MP1  Pasidalinkite, kokius akumus jus naudojate? 

Daleiskim pakeitus akuma uzvedimo klausimas issispres. Lieka issiaiskint kodel variklis dumija? Patikrinau is abratkes bega svarus dizelis. Reiskia salnikas ant siurblio atkrenta. Lieka oras kuro sistemoje??? Ant dienu isbandisiu Tado patarima ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu uz patarima, reikes pabandyti :liux:

Griztant prie mano pasakojimo, stebuklas neivyko. :wacko:  Grizes po darbo pabandziau uzvest bet nieko nesigavo. Pliusas i zvakes ateina (9v) Patikrinau kaitinimo laika, tai prie visiskai salto variklio lempute dega salone apie 15 sekundziu bet i zvakes srove eina dar apie 30 sekundziu po to kai lempute uzgesta. Ar tai normalu? Visada maniau kad lempute uzgeso ir srove nutruksta  :scratch:  Pajungiau vel prie buso ir su prikurke uzsivede :cheer:  Cia man iskilo klausimas; Kodel su prikurke vedasi o taip ne? Kreipiausi i visagali interneta ir issiaiskinau kad akumas turetu buti 95A su 680 sukimo momentu, tada kai pas mane stovi 68A  600  Matit prie salciu jam neuztenka galios. Tiesa info apie akuma suradau tik MP2 su 2.5 motoru bet manau tas pats galioja ir mano MP1  Pasidalinkite, kokius akumus jus naudojate? 

Daleiskim pakeitus akuma uzvedimo klausimas issispres. Lieka issiaiskint kodel variklis dumija? Patikrinau is abratkes bega svarus dizelis. Reiskia salnikas ant siurblio atkrenta. Lieka oras kuro sistemoje??? Ant dienu isbandisiu Tado patarima ;)

Viskas gerai, taip ir turi būti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aciu uz patarima, reikes pabandyti :liux:

Griztant prie mano pasakojimo, stebuklas neivyko. :wacko:  Grizes po darbo pabandziau uzvest bet nieko nesigavo. Pliusas i zvakes ateina (9v) Patikrinau kaitinimo laika, tai prie visiskai salto variklio lempute dega salone apie 15 sekundziu bet i zvakes srove eina dar apie 30 sekundziu po to kai lempute uzgesta. Ar tai normalu? Visada maniau kad lempute uzgeso ir srove nutruksta  :scratch:  Pajungiau vel prie buso ir su prikurke uzsivede :cheer:  Cia man iskilo klausimas; Kodel su prikurke vedasi o taip ne? Kreipiausi i visagali interneta ir issiaiskinau kad akumas turetu buti 95A su 680 sukimo momentu, tada kai pas mane stovi 68A  600  Matit prie salciu jam neuztenka galios. Tiesa info apie akuma suradau tik MP2 su 2.5 motoru bet manau tas pats galioja ir mano MP1  Pasidalinkite, kokius akumus jus naudojate? 

Daleiskim pakeitus akuma uzvedimo klausimas issispres. Lieka issiaiskint kodel variklis dumija? Patikrinau is abratkes bega svarus dizelis. Reiskia salnikas ant siurblio atkrenta. Lieka oras kuro sistemoje??? Ant dienu isbandisiu Tado patarima ;)

Nepagailek kapeiku ir atsiremontuok pilnai starteri, ne karve kainuoja, reik pakeist visas ivorytes ir pan, ir labai daug sansu kad dings kurimosi beda. Man taip buvo su PATROL ispanu, niekaip negaledavau uzkurt kai salta, ir suka atrodo starteris, ko tik neisbandziau, galiausiai nuemiau starteri, nuveziau specam, perrinko pilnai, uzdejau ir ka tu manai, ogi pradejo sukt ant kokiu 30-40% greiciau nei prias tai, nuo to laiko ir baiges bedos su kurimusi. Ten vienur kitur truputi padyla ivorytes, padideja trintis dar  inkaras truputi pasiskersina  ir suleteja sukimas,to uztenka kad nebeisuka variklio iki reikiamo greicio

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki gal kam teko susidurti su tokia bedai kaip man ? mano mp2 99m 2.8 tdi rytais uzsikuria kaip sakoma is puse abaroto tik pradedant vaziuoti apsipila dumais ir uzgesta po keliatos minuciu uzvedi siaip ne taip su pedalu iki dugno na aisku tada irgi dumu kamuoliai balti virsta na paskui kaip ir viskas gerai buna . tiesa zvakes pakeiciau, kuro filtra irgi bet nepadejo, gal kas turit minciu ir beje pas koki meistra ir kur vaziuoti butu geriau kaune

 

Kaip man tokia beda buvo viens prie vieno siurbli pakeiciau ir problemos issisprende, del akumo irgi zinojau kad reiks keist siemet sunkiai suko, pakeiciau i 95 bet sukimas nepagerejo, starteri perinko viskas ok gal buciau ir su senu akumu praziemojes ☺

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dima72: Pas mane identiška bėda su užsivedimu. Užsivedęs pradžioja trukčiodamas meta mėlyną dūmą. Pastebėjau, kad per rankinės kuro pompos viršus šlampa, tai pasikeičiau į kitą, žiūrėsiu ar geriau bus. Pas mane akumuliatorius pilnai pakrautas ir sunkiai starterį suka kaip ir taviškis, reikės vežt perrinkinėt, nes ir garsas sukimo aštrus girdis. Ir pas mane kartais girdisi žvakių pakaitinimo relės nepastovus tiksėjimas užvedus (tos kur salone virš vairuotojo kojų).

Redagavo Pauliuskdb
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Pastebėjau, kad per rankinės kuro pompos viršus šlampa

 

 

Jei kalba eina apie kuro pompos laikikli , tai pas mane jis visai atjungtas. Vietoi jo uzdetas maziukas filtriukas paprastas (taip jau buvo padaryta kai pirkau) Matit ankstesnis savininkas bande "gydyti' tokiu budu :D

Koks pas tave akumas stovi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas pajero pagal kataloga eina akumas talpa 95ah ir startine srove 800,bet pas tave matau starteris suka normaliai,pagal vaizda 1min. pas tau oras sistemoj.Del dumo is filmo ten itariu del nesudegusios saliaros,pradeciau nuo purkstuku patikros.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ka idejau nauja akuma ir  tadammm! Masiniukas kuriasi :cheer:  Ne is puses apsisukimo bet grebia labai greit. Sakyciau sis gedimas pasalintas. Kurjoziskai skamba: pasalinau gedima pakeites akuma :D  Rytoi bandisiu patikrint kuro sistema....

Redagavo Dima72
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ka idejau nauja akuma ir tadammm! Masiniukas kuriasi :cheer: Ne is puses apsisukimo bet grebia labai greit. Sakyciau sis gedimas pasalintas. Kurjoziskai skamba: pasalinau gedima pakeites akuma :D Rytoi bandisiu patikrint kuro sistema....

.

 

Tai ir baigesi kurimosi bėdos pakeitus akuma ? Ir nebedumija ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ka idejau nauja akuma ir  tadammm! Masiniukas kuriasi :cheer:  Ne is puses apsisukimo bet grebia labai greit. Sakyciau sis gedimas pasalintas. Kurjoziskai skamba: pasalinau gedima pakeites akuma :D  Rytoi bandisiu patikrint kuro sistema....

Pažiūrėjęs filmuką , norėkjau pasiūlyt pasikeisti akumą, bet jau pasikeitei. Pagal zulinimo garsą , paklausius , tai jam ryškiai neužtenka galios. Turi užsuskti kaip malūnas ir iš pusės apsukų.  Akumas per silpnas. Dėl dūmų, tai kuras nesudega. Arba purkštukai 2 - 3 jau numirę arba kuro filtre jovalas susidaręs . Oro sistemoje , manau , nėra, nes neužvestum visai arba užvedęs ir pagazavęs , greitai staiga užgestum. Tikrink filtrus, baką pagaliau  praplauk, matyt neplautas buvo, o kai plauti pradėsi, pamatysi, kad jis jau visas supuvęs.

Kai pamačiau tavo autobusiuką, pagalvojau, kad maniškis :))) 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei TA neisi, tai kam dabar tuos purkštukus keist ? Tuoj pavasaris ir užsikursi be problemų, dūmą mesi , bet nekreipk dėmesio , o jei TA , tai reiks visus keist. Prieš 1,5 metų purkštukai padėvėti kainavo apie 80 litų .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.