Pereiti prie turinio
Robb

MP blogai kuriasi/dumina/nesandari kuro sistema

Rekomenduojami pranešimai

sveiki turiu MP II 28 99 m kazko atsiradus salciam pradejo uzsikurineti ne visi cilindrai iskarto (dumina baltai) pakaitinimo zvakes pasikeiciau naujom nepadejo as suprnatu kad gali buti su spaudimu kazkas bet gal kas dar turi kokiu ideju ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Baltas dūmas - nesudeges kuras.

 

Jei žvakės veikia, tai reikia tikrinti purkštukus pradžiai. Po to ir siurblį.

Bet jei cilindrai dirba skirtingai, tai ko gero purkštukai. Gal nebus skirtinga kompresija

tiek, kad turėtų įtakos.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Baltas dūmas - nesudeges kuras.

 

Jei žvakės veikia, tai reikia tikrinti purkštukus pradžiai. Po to ir siurblį.

Bet jei cilindrai dirba skirtingai, tai ko gero purkštukai. Gal nebus skirtinga kompresija

tiek, kad turėtų įtakos.

chm.....baltas dumas, tai antifrizas patenka, ar nebus trukus galvute? melynas dumas tai kuras, o kaip kaip uzsyla, ar dingsta dumas? nedingsta antifrizas?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mėlynu dūmu tepalas dega. O baltas - saliarkos garai nesudegę.

 

Jei jau antifrizas per išmetimą, tai tikrai dažnai dapylinėti reikėtų.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Rimas teisingai sako, baltas dūmas - dyzelis nesudega ir kvapas turi būti iš išmetimo vamzdžio.

na taip baltas dumas tai tik kol nustoja kratytis variklas paskui viskas gerai buna. o gal pasakysist kaip tuos purkstukus tikrinti ir gal kas gali apsiulyti koki meistra kaune

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na taip baltas dumas tai tik kol nustoja kratytis variklas paskui viskas gerai buna. o gal pasakysist kaip tuos purkstukus tikrinti ir gal kas gali apsiulyti koki meistra kaune

draugystes 17 pabandyk

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na taip baltas dumas tai tik kol nustoja kratytis variklas paskui viskas gerai buna. o gal pasakysist kaip tuos purkstukus tikrinti ir gal kas gali apsiulyti koki meistra kaune

Pats nepatikrinsi, reikia stendo. Purkštukai turi atsidaryti prie vienodo slėgio ir "išpūsti" debesį kuro, o blogi purkštukai išsvirkščia kurą srovele.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats nepatikrinsi, reikia stendo. Purkštukai turi atsidaryti prie vienodo slėgio ir "išpūsti" debesį kuro, o blogi purkštukai išsvirkščia kurą srovele.

bet ar tai susija tik su saltu varikliu nes problemos buna tik pacioje pradzioje o paskui kai variklis padibrba tai be jokiu problmeuy kaip sakoma is puse aparoto ir dirba normaliai

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As neskubeciau purkstuku ardyt,nes jei jie butu kalti,variklis ir siltas blogai dirbtu.Pasimatuok ar itampa ateina ant kiekvienos

zvakes,pasiziurek ar sandari kuro sistema,gal per ilgesni laika saliara suteka i baka.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki,ne tas auto(NP)bet problema tokia pacia turejau.uzsivesdavo sunkiai dumindavo ir kol nepasildavo kiek,tol cilindrai skirtingai dirbdavo.kol viena diena gerai neprisedau prie elektros,kontaktu,reliu laidu ir galop zvakiu.ir baiges bedos.sianakt -14 uzsivede ir motoras vienodai baubia :D:D pagal viska panasu jog ir tau problema butu su elektra.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki,ne tas auto(NP)bet problema tokia pacia turejau.uzsivesdavo sunkiai dumindavo ir kol nepasildavo kiek,tol cilindrai skirtingai dirbdavo.kol viena diena gerai neprisedau prie elektros,kontaktu,reliu laidu ir galop zvakiu.ir baiges bedos.sianakt -14 uzsivede ir motoras vienodai baubia :D:D pagal viska panasu jog ir tau problema butu su elektra.

pilnai gali buti todel ir klausiu nes zvakes pasikeiciau beje o cia geriausi kreipti visgi i auto elektrika ar visgi pas matorista dizelista :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrink kuro sistemos sandaruma.man kas du metai panasiai tas pats..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pilnai gali buti todel ir klausiu nes zvakes pasikeiciau beje o cia geriausi kreipti visgi i auto elektrika ar visgi pas matorista dizelista :)

Pirma pas elektrika,po to pas dizelista :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man panasiai buwo kai tik nukrito iki 0 ryte sunkiai kurdavos o uzkurus visas purtidavos baltu dumu buwo debesis pasirodo buwo kaltos pakaitinimo zvakes tik 2 buwo geros nors buwo vasara keistos bet i detos netokios kokios turi but ir visa beda kolkas issiprende kai pirkau naujas zvakes reikejo kebulo nr. nes ten dvieju rusiu vienos plonesnes kitos storesnes tai kaip minejau buwo netinkamos o as ir nzn kur cia galu ieskot visiems sakau zvakes tikrai geros turi but tai net pradejom visa magistrale keist nuo bako iki filtro ir tt :) daba beda kita salairma ruska vasarine bake nzn kaip bus cia ryte :0 planuoju gaut aviacinio zibalo pazystamas dirba orouoste gauna sako pas mane visi bendradarbiai vazineja ir nieks vargo nemato ant 50 ltr salerkos berots 10 ltr to zibalo tai nei kas uzsala nei ka plius gerai pravalo purkstukus ir tt tai nzn ar surizikuot ir pasimt viena kita kanistra ziamai

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane MPII 94m., jei tik saliarkos mažiau pusės bako, iš kart blogiau kuriasi. Prieš filtrą turiu pastatęs kriaušę, prieš siurbli atbulinį vožtuvą. Prieš kuriant užpumpuoju kiek lenda ir kuriu, griebia netrukus tačiau padirbus kokias 2 s., variklis pradeda tabaluotis, pasirodo baltas būmas. Po pagazavimo praeina, bet tuo metu gazą priima sunkiai. Po to dieną jei pastovi kokią valandą kuriasi gerai (bet tik tuomet kai bake yra saliarkos ne mažiau pusės bako). Ar siurblys turi kokį vožtuvą kuris laiko spaudimą siurblyje, neleisdamas laisvai grįžti per abratkę? Gal sakau kaip nors per abratkę kuras nusėda, nes ant padavimo jau gaunasi trys atbuliniai vožtuvai. Siurblys ir vamzdynai kiek matosi sausi..... :scratch:

Tiesa ar TA nesikabins jei nuo bako iki filtro magistralę pravesiu skaidriomis plastmasinėmis žarnomis. Ar varį vesti?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane MPII 94m., jei tik saliarkos mažiau pusės bako, iš kart blogiau kuriasi. Prieš filtrą turiu pastatęs kriaušę, prieš siurbli atbulinį vožtuvą. Prieš kuriant užpumpuoju kiek lenda ir kuriu, griebia netrukus tačiau padirbus kokias 2 s., variklis pradeda tabaluotis, pasirodo baltas būmas. Po pagazavimo praeina, bet tuo metu gazą priima sunkiai. Po to dieną jei pastovi kokią valandą kuriasi gerai (bet tik tuomet kai bake yra saliarkos ne mažiau pusės bako). Ar siurblys turi kokį vožtuvą kuris laiko spaudimą siurblyje, neleisdamas laisvai grįžti per abratkę? Gal sakau kaip nors per abratkę kuras nusėda, nes ant padavimo jau gaunasi trys atbuliniai vožtuvai. Siurblys ir vamzdynai kiek matosi sausi..... :scratch:

Tiesa ar TA nesikabins jei nuo bako iki filtro magistralę pravesiu skaidriomis plastmasinėmis žarnomis. Ar varį vesti?

pas tave panasu problemos su kuru,nes dirba motors kol zvakes neatausta :huh: .o TA jokio skirtumo kokiom slangom magistrale pravesi,tik manau neverta skaidriom,nes jos per laika kieteja,varyk gerom juodom ir ne paciom pigiausiom,pats esu pravedes kur tiesiai vamzdelis kampai gumines slangos TA net problem.. ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas tave panasu problemos su kuru,nes dirba motors kol zvakes neatausta :huh: .o TA jokio skirtumo kokiom slangom magistrale pravesi,tik manau neverta skaidriom,nes jos per laika kieteja,varyk gerom juodom ir ne paciom pigiausiom,pats esu pravedes kur tiesiai vamzdelis kampai gumines slangos TA net problem.. ;)

Turbūt kad užvedei ant minties. Pas mane yra dvėjų relių sistema. Matomai 12v paduoda, o 6v palaikymui ne. Reiks užkabinti testerį ir pasiaiškinti, bet žiauriai šalta......

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

6 V gaunasi dėl to, kad 2 žvakės nuosekliai jungiamos, kol motoras pašyla.

 

Šiaip geriausia srove matuoti, yra tokie specialūs testeriai. Kiekviena žvakė min apie 20 A turi imti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

6 V gaunasi dėl to, kad 2 žvakės nuosekliai jungiamos, kol motoras pašyla.

 

Šiaip geriausia srove matuoti, yra tokie specialūs testeriai. Kiekviena žvakė min apie 20 A turi imti.

Drįsčiau suabejoti. Pas mitsubą yra varža tokia stambi įdėta, va ji ir numuša įtampą iki 6V. Šina ten viena yra per visas žvakes eina, jokių nuosekliai nerasi :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is tikro ant kuro siurblio ateinanti kuro slangele nebuvo uzverzta, sukiojosi laisvai, chamuta suverzus beda dingo, pasiseke

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki gal kam teko susidurti su tokia bedai kaip man ? mano mp2 99m 2.8 tdi rytais uzsikuria kaip sakoma is puse abaroto tik pradedant vaziuoti apsipila dumais ir uzgesta po keliatos minuciu uzvedi siaip ne taip su pedalu iki dugno na aisku tada irgi dumu kamuoliai balti virsta na paskui kaip ir viskas gerai buna . tiesa zvakes pakeiciau, kuro filtra irgi bet nepadejo, gal kas turit minciu ir beje pas koki meistra ir kur vaziuoti butu geriau kaune

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.