Robb Sukurta Rugpjūčio 29, 2008 Dalintis Sukurta Rugpjūčio 29, 2008 Auto MP 2 2,8tdNusivyliau visu taip isgirtais meistrais Sedoje :x Buvo pramustas siurblio riebokslis rytais sunkiai kurdavosi,bet eidavo kaip zveris.Dvi paras islaike ir vis nenorejo pripazint kad kalte riebokslyje.Viska patikrino ir nerade problemos pasake kad taip nori tai ir pakeisim dar pasake kad degimas negerai buvo pastatytas.Atsiemiau kuriasi is puses apsisukimo,bet kazko lyg vangus motoras pasirode,padidino kuro norma,dabar eina juodas dumas kaip is garvezio ir jausmas lyg priekaba vilktum :shock: Nenulipant nuo asfalto ir nevirsijant90km.h suryja13ltr.lyg ir daugoka dviduriui tokiu rezimuGal kas zinote gera meistra zemaitijos puseje??? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Codemasters Atrašyta Kovo 20, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 20, 2009 Auto MP 2 2,8tdNusivyliau visu taip isgirtais meistrais Sedoje :x Buvo pramustas siurblio riebokslis rytais sunkiai kurdavosi,bet eidavo kaip zveris.Dvi paras islaike ir vis nenorejo pripazint kad kalte riebokslyje.Viska patikrino ir nerade problemos pasake kad taip nori tai ir pakeisim dar pasake kad degimas negerai buvo pastatytas.Atsiemiau kuriasi is puses apsisukimo,bet kazko lyg vangus motoras pasirode,padidino kuro norma,dabar eina juodas dumas kaip is garvezio ir jausmas lyg priekaba vilktum :shock: Nenulipant nuo asfalto ir nevirsijant90km.h suryja13ltr.lyg ir daugoka dviduriui tokiu rezimuGal kas zinote gera meistra zemaitijos puseje??? Pas mane panasi problema... Mano MP2 2.8 turbo diesel intercooler. Rytais sunkiai kuriasi, ir negaliu niekur vaziuot kol masina nepastoves ir nepasisildys 10-15min ir is jos daug baltu dumu varo. Jei pradedu vaziuot nepasildes tai masina tiesiog gesta. Ir vaziuoja taip pat vangiai, kaip sakiai lyg su priekaba ir ryja apie 13-15litru... Ir joks meistras negali nieko rast. Va pries keleta dienu pazystami buvo visa siurbli isrinke ir nieko nerado. Jau ir diagnostika su kompu dariau. Termostatus siule keist, bet nieko nepasikeite. Vazineju beviltiskai ir kas kart babkes kisu i niekur.... Padekit kas galit !!! Duociau meistrams tvarkyt jei jie zino kame problema! Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Kovo 20, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 20, 2009 Parasyk is kur tu.Panasu,kad nesandari kuro sistema,kazkur ora gaudo.Dar pasimatuok kiek turbina pucia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Codemasters Atrašyta Kovo 20, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 20, 2009 Is vilniaus as Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Codemasters Atrašyta Kovo 20, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 20, 2009 Parasyk is kur tu.Panasu,kad nesandari kuro sistema,kazkur ora gaudo.Dar pasimatuok kiek turbina pucia. Jau keiciau visus kuro vamzdelius einancius nuo bako. Tai jau oras atkrenta... Cia vienam servise sako, kad vakumas prota knisa, bet nzn vel palik isrinks surinks jie ir liks taip pat, o babkes vel mokek... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Kovo 20, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 20, 2009 ORO SRAUTAS, UAB Dyzelinių variklių diagnostika, kuro sistemų remontas.Kapsų 19a, Vilniuje.Tel. faks.: +370 5 2307417Mob. tel.: +370 674 00445El. paštas: info@orosrautas.lt man padarė profesionaliai. visi meistrai Kuro aparatūros ex darbuotojai, turi visą PC sistemą digitaliniams varikliams ir gerus meistrus mechaniniams varikliams,čia ne reklama, čia profai, bėdoje padeda. mano siurblį, pakelikus, forsunkių keitimas, magistralės litavimas , stendas, etc kainavo 1650 lt ... tik....... :wink: pas dyzelį yra variklis ir atskira kuro sistema, variklis amžinas, sistema durniuoja nuo blogo kuro, ten ir išlaidos gaunasi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
autukas Atrašyta Kovo 23, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 23, 2009 Vo maniškiam irgi tokie pat simptomai, šiandien atidaviau į "ligoninę", blogai kūrėsi tiek šaltas tiek karštas. Šaltas dar kol išsibezda baltais dūmais, nervai neišlaikė. Greitėjant, maždaug prie 2000 apsukų tarsi kas prikabą prikabina.Pas rusus kiek skaičiau, tai visi kaltina siurblio riebokšlį.Parašysiu kuom viskas baigsis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Kovo 23, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 23, 2009 Autuk, važiuok į autobusų parką, bet kokiame mieste autobusų parkai vykdo užklasinę - papildomą veiklą, Tavo dyzelioką, kaip kalašnikovo automatą perrinks . tik faifalo reiks, jei kas rimčiau parėjo ... kuo jaunesnis dyzelis, tuo faifalo daugiau ("faifalas" > litukai) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Kovo 23, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 23, 2009 Vo maniškiam irgi tokie pat simptomai, šiandien atidaviau į "ligoninę", blogai kūrėsi tiek šaltas tiek karštas. Šaltas dar kol išsibezda baltais dūmais, nervai neišlaikė. Greitėjant, maždaug prie 2000 apsukų tarsi kas prikabą prikabina.Pas rusus kiek skaičiau, tai visi kaltina siurblio riebokšlį.Parašysiu kuom viskas baigsis.Čia ne riebokšlio simptomai. Pas mane buvo riebokšlis. Balti dūmai - tai 1 žvakė neveikia. Karštas blogai kuriasi - degimo kampas negeras. Prie didelių apsukų galios nėra - Saliaros trūkumas, o jei juodi dūmai - oro trūkumas (pasitikrinkit įsiurbimo kolektorių, gal EGR vožtuvas neveikia ir privarė suodžių į kolektorių.)Lauksim atsakymų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
martukas Atrašyta Kovo 24, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 24, 2009 Auto MP 2 2,8tdNusivyliau visu taip isgirtais meistrais Sedoje :x Buvo pramustas siurblio riebokslis rytais sunkiai kurdavosi,bet eidavo kaip zveris.Dvi paras islaike ir vis nenorejo pripazint kad kalte riebokslyje.Viska patikrino ir nerade problemos pasake kad taip nori tai ir pakeisim dar pasake kad degimas negerai buvo pastatytas.Atsiemiau kuriasi is puses apsisukimo,bet kazko lyg vangus motoras pasirode,padidino kuro norma,dabar eina juodas dumas kaip is garvezio ir jausmas lyg priekaba vilktum :shock: Nenulipant nuo asfalto ir nevirsijant90km.h suryja13ltr.lyg ir daugoka dviduriui tokiu rezimuGal kas zinote gera meistra zemaitijos puseje???tegul stato mietkes kaip buvo(nes is visko sprendziant per danti nepagavo ) kaip buvo ir tik degima paakstina su siurbliu ir viskas atsistatys ir vesis ir trauks gerai.nekoks dyzelistas jei bijo siurbli imt zemyn,ir dar atiduot masina zmogui nesutvarkyta iki galo,pas mus to servise nera... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
autukas Atrašyta Kovo 27, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 27, 2009 Čia ne riebokšlio simptomai. Pas mane buvo riebokšlis. Balti dūmai - tai 1 žvakė neveikia. Karštas blogai kuriasi - degimo kampas negeras. Prie didelių apsukų galios nėra - Saliaros trūkumas, o jei juodi dūmai - oro trūkumas (pasitikrinkit įsiurbimo kolektorių, gal EGR vožtuvas neveikia ir privarė suodžių į kolektorių.)Lauksim atsakymų.Dabar atsakymų vakaras, tikiuosi, temos autorius nesupyks. Siurblio ir purkštukų diagnostika ant stendo parodė, kad jie geri + pakeistas riebokšlis. Siurblys pastatytas į vietą, kampas su indikatoriaus pagalba sureguliuotas, tiesa dabar variklis dirba kiek "grubiau". Bet ir toliau jis prastai kuriasi. Kompresija: visi keturi po 32. Meistrai traukia pečiais, nutarta ieškot nesandarumo. p.s.EGR'ą esu užglušinęs. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Kovo 27, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 27, 2009 > Autuk, ... tada ... tada kuro sistema gaudo orą, jeis stendai gerai parodė, ir filtrai nauji, tada kažkur ilgose žarnose yra skylė.... a va kaip ją dabar surast ? . dar gali kuras atgal subėgt, kai nelaiko vožtuvai , tada vožtuvėlį statyk , kur pirmyn leidžia, o atgal nifegą . gal dyzelio priešforsunkinė magistralė skylutę mažą turi? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
autukas Atrašyta Kovo 28, 2009 Dalintis Atrašyta Kovo 28, 2009 Ant padavimo prieš filtrą esu pastatęs tą vienpusį vožtuvėlį. Bet ant grįžtamo tai jo nepastatysi.Taip ir apsitarėm, kitą savaitę "ieškosim" oro magistralėse iki pat bako. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
autukas Atrašyta Gegužės 11, 2009 Dalintis Atrašyta Gegužės 11, 2009 > Autuk, ... tada ... tada kuro sistema gaudo orą, jeis stendai gerai parodė, ir filtrai nauji, tada kažkur ilgose žarnose yra skylė.... a va kaip ją dabar surast ? . dar gali kuras atgal subėgt, kai nelaiko vožtuvai , tada vožtuvėlį statyk , kur pirmyn leidžia, o atgal nifegą . gal dyzelio priešforsunkinė magistralė skylutę mažą turi? Taip ir buvo, supuvę vamzdeliai netoli bako, nesigilinau kuris tiksliai, bet pajudinus sutrupėjo abu.Gulint po mašina ir bekeičiant supuvusius vamzdelius į gumines kuro žarneles, kilo klausimas: o nafik ipona mat iš kart nesudėjo guminių žarnelių? Ar plieniniai vamzdeliai ilgaamžiškesni? Ar dar kokie kiti sumetimai?Dabar kuriasi "s pol abarota", gal netgi dar geriau, nespėju prie raktelio prisiliest :mrgreen: 8) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
deima Atrašyta Gegužės 11, 2009 Dalintis Atrašyta Gegužės 11, 2009 tai klausyk tai kai pakeitei vamzdelius tai ar pagerejo trauka ir ar sumazejo kuro sanaudos,taip ir neisaiskejo konkreciai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
autukas Atrašyta Gegužės 12, 2009 Dalintis Atrašyta Gegužės 12, 2009 Tai vat ir sunku pasakyt dabar. Trauka gal šiek tiek ir pagerėjo, bet ir juodo dūmo prisidėjo :shock: Reiks pakeist oro filtrą, o gal ir kuro kiekį pakoreguot. O dėl sąnaudų irgi dar nežinau. Žinau tik vieną, kuriasi dabar tikrai labai gerai. O tai ir buvo pagrindinė problema, dėl kurios aš sukau galvą. Trauka ir sąnaudos mane tenkino ir iki šiol. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Phantom_lt Atrašyta Sausio 20, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2010 Manau kad spaudima nelaiko siurblis... kaip pastovi, kuras atgal i baka subega ir pagauna oro... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lee- Atrašyta Sausio 20, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2010 Patikrink pakaitinimo žvakes, oro ir kuro filtrus Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Sausio 20, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2010 Panasu,kad nesandari kuro sistema. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rolka Atrašyta Sausio 20, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2010 Paprastai, užsikimšus kuro filtrui, ant laisvų variklis dirba normaliai, o nevysto aukštų apsukų, dingsta trauka. Pasistatyk permatomą šlangelį, nuo kuro filtro į siurblį, jei burbulų nebus, reiškia problema ne kuro padavimo sistemoje. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Lince Atrašyta Sausio 20, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 20, 2010 Pagal nupasakotus simtomus siulyciau isplauti kuro baka ir svarbiausia kuro paemimo filtriuka bake. Rasei kad pili rusiska saliarka, o nuo jos labai greitai bake atsiranda visoko brudo ir jis tikrai neisdeks isvazinejus baka iki dugno. Brudas kaupiasi, todel jis ir brudas :smile: . Yra buve variantu, kad esant tokiai problemai "meistrai" siulo keisti kuro siurbli, ar net kapitalini variklio remonta :grin: :grin: :grin: . Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sijus77 Atrašyta Sausio 21, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2010 Manau kad spaudima nelaiko siurblis... kaip pastovi, kuras atgal i baka subega ir pagauna oro... atkreipk demesi i si pastebejima, draugui taip buvo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
for_fun Atrašyta Sausio 21, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 21, 2010 Na iš pasakojimo neaišku, koks tas griebimas. Jei kuro sistema nesandari, tai turėtų pradžioj būt tuščias sukimas, o po to po truputį pradeda griebti (man taip bmw buvo). O jei suki o griebia griebia ir tik neiškart pagriebia kaip tada? Mano mp2 tokia problema šaltam, tik aš dar žvakių nepatikrinau ir akumuliatorius ko gero per mažas pastatytas. bet idėjas apie rankinį papumpavimą patiko, reiks išbandyti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
for_fun Atrašyta Sausio 22, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2010 Tai tada labai paprastas problemos sprendimo būdas, statai mechaninį vožtuvą prieš kuro filtrą ir nesuki sau galvos. Man su pastatymu 30 Lt. kainavo ir visos bėdos su bmw užvedimu pasibaigė. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
evelita Atrašyta Sausio 22, 2010 Dalintis Atrašyta Sausio 22, 2010 nupirkau mp 2,8disel 98metu. buvo turbinos defektas. pakeiciau turbina, traukos atsirado, bet kaip dumino taip dumina.dumas baltai melsvas. dumina kartais, todel ir keista.bet jau kai uzdumina, tai jau teisingai.vaziuojant nedumina, tik ant laisvu ir pradedant vaziuot. galvoju, kad galva.ar gali but kas nors kitas? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar