Pereiti prie turinio

MP blogai kuriasi/dumina/nesandari kuro sistema


Rekomenduojami pranešimai

Auto MP 2 2,8td

Nusivyliau visu taip isgirtais meistrais Sedoje :x

Buvo pramustas siurblio riebokslis rytais sunkiai kurdavosi,bet eidavo kaip zveris.

Dvi paras islaike ir vis nenorejo pripazint kad kalte riebokslyje.Viska patikrino ir nerade problemos pasake kad taip nori tai ir pakeisim :D dar pasake kad degimas negerai buvo pastatytas.Atsiemiau kuriasi is puses apsisukimo,bet kazko lyg vangus motoras pasirode,padidino kuro norma,dabar eina juodas dumas kaip is garvezio ir jausmas lyg priekaba vilktum :shock:

Nenulipant nuo asfalto ir nevirsijant90km.h suryja13ltr.lyg ir daugoka dviduriui tokiu rezimuGal kas zinote gera meistra zemaitijos puseje???

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 6 mėnesių...
  • Atsakymus 152
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Auto MP 2 2,8td

Nusivyliau visu taip isgirtais meistrais Sedoje :x

Buvo pramustas siurblio riebokslis rytais sunkiai kurdavosi,bet eidavo kaip zveris.

Dvi paras islaike ir vis nenorejo pripazint kad kalte riebokslyje.Viska patikrino ir nerade problemos pasake kad taip nori tai ir pakeisim :D dar pasake kad degimas negerai buvo pastatytas.Atsiemiau kuriasi is puses apsisukimo,bet kazko lyg vangus motoras pasirode,padidino kuro norma,dabar eina juodas dumas kaip is garvezio ir jausmas lyg priekaba vilktum :shock:

Nenulipant nuo asfalto ir nevirsijant90km.h suryja13ltr.lyg ir daugoka dviduriui tokiu rezimuGal kas zinote gera meistra zemaitijos puseje???

 

Pas mane panasi problema... Mano MP2 2.8 turbo diesel intercooler. Rytais sunkiai kuriasi, ir negaliu niekur vaziuot kol masina nepastoves ir nepasisildys 10-15min ir is jos daug baltu dumu varo. Jei pradedu vaziuot nepasildes tai masina tiesiog gesta. Ir vaziuoja taip pat vangiai, kaip sakiai lyg su priekaba ir ryja apie 13-15litru... Ir joks meistras negali nieko rast. Va pries keleta dienu pazystami buvo visa siurbli isrinke ir nieko nerado. Jau ir diagnostika su kompu dariau. Termostatus siule keist, bet nieko nepasikeite. Vazineju beviltiskai ir kas kart babkes kisu i niekur.... Padekit kas galit !!! Duociau meistrams tvarkyt jei jie zino kame problema!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parasyk is kur tu.Panasu,kad nesandari kuro sistema,kazkur ora gaudo.Dar pasimatuok kiek turbina pucia.

 

Jau keiciau visus kuro vamzdelius einancius nuo bako. Tai jau oras atkrenta... Cia vienam servise sako, kad vakumas prota knisa, bet nzn vel palik isrinks surinks jie ir liks taip pat, o babkes vel mokek...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ORO SRAUTAS, UAB

 

Dyzelinių variklių diagnostika, kuro sistemų remontas.

Kapsų 19a, Vilniuje.

Tel. faks.: +370 5 2307417

Mob. tel.: +370 674 00445

El. paštas: info@orosrautas.lt

 

 

man padarė profesionaliai. visi meistrai Kuro aparatūros ex darbuotojai, turi visą PC sistemą digitaliniams varikliams ir gerus meistrus mechaniniams varikliams,

čia ne reklama, čia profai, bėdoje padeda. mano siurblį, pakelikus, forsunkių keitimas, magistralės litavimas , stendas, etc kainavo 1650 lt ... tik....... :wink: :D

pas dyzelį yra variklis ir atskira kuro sistema, variklis amžinas, sistema durniuoja nuo blogo kuro, ten ir išlaidos gaunasi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vo maniškiam irgi tokie pat simptomai, šiandien atidaviau į "ligoninę", blogai kūrėsi tiek šaltas tiek karštas. Šaltas dar kol išsibezda baltais dūmais, nervai neišlaikė. Greitėjant, maždaug prie 2000 apsukų tarsi kas prikabą prikabina.

Pas rusus kiek skaičiau, tai visi kaltina siurblio riebokšlį.

Parašysiu kuom viskas baigsis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Autuk, važiuok į autobusų parką, bet kokiame mieste autobusų parkai vykdo užklasinę - papildomą veiklą, Tavo dyzelioką, kaip kalašnikovo automatą perrinks :). tik faifalo reiks, jei kas rimčiau parėjo :) ... kuo jaunesnis dyzelis, tuo faifalo daugiau :)

("faifalas" > litukai) ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vo maniškiam irgi tokie pat simptomai, šiandien atidaviau į "ligoninę", blogai kūrėsi tiek šaltas tiek karštas. Šaltas dar kol išsibezda baltais dūmais, nervai neišlaikė. Greitėjant, maždaug prie 2000 apsukų tarsi kas prikabą prikabina.

Pas rusus kiek skaičiau, tai visi kaltina siurblio riebokšlį.

Parašysiu kuom viskas baigsis.

Čia ne riebokšlio simptomai. Pas mane buvo riebokšlis. Balti dūmai - tai 1 žvakė neveikia. Karštas blogai kuriasi - degimo kampas negeras. Prie didelių apsukų galios nėra - Saliaros trūkumas, o jei juodi dūmai - oro trūkumas (pasitikrinkit įsiurbimo kolektorių, gal EGR vožtuvas neveikia ir privarė suodžių į kolektorių.)

Lauksim atsakymų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Auto MP 2 2,8td

Nusivyliau visu taip isgirtais meistrais Sedoje :x

Buvo pramustas siurblio riebokslis rytais sunkiai kurdavosi,bet eidavo kaip zveris.

Dvi paras islaike ir vis nenorejo pripazint kad kalte riebokslyje.Viska patikrino ir nerade problemos pasake kad taip nori tai ir pakeisim :D dar pasake kad degimas negerai buvo pastatytas.Atsiemiau kuriasi is puses apsisukimo,bet kazko lyg vangus motoras pasirode,padidino kuro norma,dabar eina juodas dumas kaip is garvezio ir jausmas lyg priekaba vilktum :shock:

Nenulipant nuo asfalto ir nevirsijant90km.h suryja13ltr.lyg ir daugoka dviduriui tokiu rezimuGal kas zinote gera meistra zemaitijos puseje???

tegul stato mietkes kaip buvo(nes is visko sprendziant per danti nepagavo ) kaip buvo ir tik degima paakstina su siurbliu ir viskas atsistatys ir vesis ir trauks gerai.nekoks dyzelistas jei bijo siurbli imt zemyn,ir dar atiduot masina zmogui nesutvarkyta iki galo,pas mus to servise nera...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia ne riebokšlio simptomai. Pas mane buvo riebokšlis. Balti dūmai - tai 1 žvakė neveikia. Karštas blogai kuriasi - degimo kampas negeras. Prie didelių apsukų galios nėra - Saliaros trūkumas, o jei juodi dūmai - oro trūkumas (pasitikrinkit įsiurbimo kolektorių, gal EGR vožtuvas neveikia ir privarė suodžių į kolektorių.)

Lauksim atsakymų.

Dabar atsakymų vakaras, tikiuosi, temos autorius nesupyks. Siurblio ir purkštukų diagnostika ant stendo parodė, kad jie geri + pakeistas riebokšlis. Siurblys pastatytas į vietą, kampas su indikatoriaus pagalba sureguliuotas, tiesa dabar variklis dirba kiek "grubiau". Bet ir toliau jis prastai kuriasi. Kompresija: visi keturi po 32. Meistrai traukia pečiais, nutarta ieškot nesandarumo.

p.s.EGR'ą esu užglušinęs.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

> Autuk, ... tada ... tada kuro sistema gaudo orą, jeis stendai gerai parodė, ir filtrai nauji, tada kažkur ilgose žarnose yra skylė.... a va kaip ją dabar surast ? :scratch: . dar gali kuras atgal subėgt, kai nelaiko vožtuvai , tada vožtuvėlį statyk , kur pirmyn leidžia, o atgal nifegą . gal dyzelio priešforsunkinė magistralė skylutę mažą turi? :scratch:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...
> Autuk, ... tada ... tada kuro sistema gaudo orą, jeis stendai gerai parodė, ir filtrai nauji, tada kažkur ilgose žarnose yra skylė.... a va kaip ją dabar surast ? :scratch: . dar gali kuras atgal subėgt, kai nelaiko vožtuvai , tada vožtuvėlį statyk , kur pirmyn leidžia, o atgal nifegą . gal dyzelio priešforsunkinė magistralė skylutę mažą turi? :scratch:

Taip ir buvo, supuvę vamzdeliai netoli bako, nesigilinau kuris tiksliai, bet pajudinus sutrupėjo abu.

Gulint po mašina ir bekeičiant supuvusius vamzdelius į gumines kuro žarneles, kilo klausimas: o nafik ipona mat iš kart nesudėjo guminių žarnelių? Ar plieniniai vamzdeliai ilgaamžiškesni? Ar dar kokie kiti sumetimai?

Dabar kuriasi "s pol abarota", gal netgi dar geriau, nespėju prie raktelio prisiliest :mrgreen: 8)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai vat ir sunku pasakyt dabar. Trauka gal šiek tiek ir pagerėjo, bet ir juodo dūmo prisidėjo :shock: Reiks pakeist oro filtrą, o gal ir kuro kiekį pakoreguot. O dėl sąnaudų irgi dar nežinau. Žinau tik vieną, kuriasi dabar tikrai labai gerai. O tai ir buvo pagrindinė problema, dėl kurios aš sukau galvą. Trauka ir sąnaudos mane tenkino ir iki šiol.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 8 mėnesių...

Paprastai, užsikimšus kuro filtrui, ant laisvų variklis dirba normaliai, o nevysto aukštų apsukų, dingsta trauka. Pasistatyk permatomą šlangelį, nuo kuro filtro į siurblį, jei burbulų nebus, reiškia problema ne kuro padavimo sistemoje.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pagal nupasakotus simtomus siulyciau isplauti kuro baka ir svarbiausia kuro paemimo filtriuka bake. Rasei kad pili rusiska saliarka, o nuo jos labai greitai bake atsiranda visoko brudo ir jis tikrai neisdeks isvazinejus baka iki dugno. Brudas kaupiasi, todel jis ir brudas :smile: . Yra buve variantu, kad esant tokiai problemai "meistrai" siulo keisti kuro siurbli, ar net kapitalini variklio remonta :grin: :grin: :grin: .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na iš pasakojimo neaišku, koks tas griebimas. Jei kuro sistema nesandari, tai turėtų pradžioj būt tuščias sukimas, o po to po truputį pradeda griebti (man taip bmw buvo). O jei suki o griebia griebia ir tik neiškart pagriebia kaip tada? Mano mp2 tokia problema šaltam, tik aš dar žvakių nepatikrinau ir akumuliatorius ko gero per mažas pastatytas. bet idėjas apie rankinį papumpavimą patiko, reiks išbandyti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nupirkau mp 2,8disel 98metu. buvo turbinos defektas. pakeiciau turbina, traukos atsirado, bet kaip dumino taip dumina.dumas baltai melsvas. dumina kartais, todel ir keista.bet jau kai uzdumina, tai jau teisingai.vaziuojant nedumina, tik ant laisvu ir pradedant vaziuot. galvoju, kad galva.ar gali but kas nors kitas?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.