Pereiti prie turinio

MP blogai kuriasi/dumina/nesandari kuro sistema


Rekomenduojami pranešimai

sveiki,ne tas auto(NP)bet problema tokia pacia turejau.uzsivesdavo sunkiai dumindavo ir kol nepasildavo kiek,tol cilindrai skirtingai dirbdavo.kol viena diena gerai neprisedau prie elektros,kontaktu,reliu laidu ir galop zvakiu.ir baiges bedos.sianakt -14 uzsivede ir motoras vienodai baubia :D:D pagal viska panasu jog ir tau problema butu su elektra.

pilnai gali buti todel ir klausiu nes zvakes pasikeiciau beje o cia geriausi kreipti visgi i auto elektrika ar visgi pas matorista dizelista :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 152
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Man panasiai buwo kai tik nukrito iki 0 ryte sunkiai kurdavos o uzkurus visas purtidavos baltu dumu buwo debesis pasirodo buwo kaltos pakaitinimo zvakes tik 2 buwo geros nors buwo vasara keistos bet i detos netokios kokios turi but ir visa beda kolkas issiprende kai pirkau naujas zvakes reikejo kebulo nr. nes ten dvieju rusiu vienos plonesnes kitos storesnes tai kaip minejau buwo netinkamos o as ir nzn kur cia galu ieskot visiems sakau zvakes tikrai geros turi but tai net pradejom visa magistrale keist nuo bako iki filtro ir tt :) daba beda kita salairma ruska vasarine bake nzn kaip bus cia ryte :0 planuoju gaut aviacinio zibalo pazystamas dirba orouoste gauna sako pas mane visi bendradarbiai vazineja ir nieks vargo nemato ant 50 ltr salerkos berots 10 ltr to zibalo tai nei kas uzsala nei ka plius gerai pravalo purkstukus ir tt tai nzn ar surizikuot ir pasimt viena kita kanistra ziamai

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane MPII 94m., jei tik saliarkos mažiau pusės bako, iš kart blogiau kuriasi. Prieš filtrą turiu pastatęs kriaušę, prieš siurbli atbulinį vožtuvą. Prieš kuriant užpumpuoju kiek lenda ir kuriu, griebia netrukus tačiau padirbus kokias 2 s., variklis pradeda tabaluotis, pasirodo baltas būmas. Po pagazavimo praeina, bet tuo metu gazą priima sunkiai. Po to dieną jei pastovi kokią valandą kuriasi gerai (bet tik tuomet kai bake yra saliarkos ne mažiau pusės bako). Ar siurblys turi kokį vožtuvą kuris laiko spaudimą siurblyje, neleisdamas laisvai grįžti per abratkę? Gal sakau kaip nors per abratkę kuras nusėda, nes ant padavimo jau gaunasi trys atbuliniai vožtuvai. Siurblys ir vamzdynai kiek matosi sausi..... :scratch:

Tiesa ar TA nesikabins jei nuo bako iki filtro magistralę pravesiu skaidriomis plastmasinėmis žarnomis. Ar varį vesti?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane MPII 94m., jei tik saliarkos mažiau pusės bako, iš kart blogiau kuriasi. Prieš filtrą turiu pastatęs kriaušę, prieš siurbli atbulinį vožtuvą. Prieš kuriant užpumpuoju kiek lenda ir kuriu, griebia netrukus tačiau padirbus kokias 2 s., variklis pradeda tabaluotis, pasirodo baltas būmas. Po pagazavimo praeina, bet tuo metu gazą priima sunkiai. Po to dieną jei pastovi kokią valandą kuriasi gerai (bet tik tuomet kai bake yra saliarkos ne mažiau pusės bako). Ar siurblys turi kokį vožtuvą kuris laiko spaudimą siurblyje, neleisdamas laisvai grįžti per abratkę? Gal sakau kaip nors per abratkę kuras nusėda, nes ant padavimo jau gaunasi trys atbuliniai vožtuvai. Siurblys ir vamzdynai kiek matosi sausi..... :scratch:

Tiesa ar TA nesikabins jei nuo bako iki filtro magistralę pravesiu skaidriomis plastmasinėmis žarnomis. Ar varį vesti?

pas tave panasu problemos su kuru,nes dirba motors kol zvakes neatausta :huh: .o TA jokio skirtumo kokiom slangom magistrale pravesi,tik manau neverta skaidriom,nes jos per laika kieteja,varyk gerom juodom ir ne paciom pigiausiom,pats esu pravedes kur tiesiai vamzdelis kampai gumines slangos TA net problem.. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas tave panasu problemos su kuru,nes dirba motors kol zvakes neatausta :huh: .o TA jokio skirtumo kokiom slangom magistrale pravesi,tik manau neverta skaidriom,nes jos per laika kieteja,varyk gerom juodom ir ne paciom pigiausiom,pats esu pravedes kur tiesiai vamzdelis kampai gumines slangos TA net problem.. ;)

Turbūt kad užvedei ant minties. Pas mane yra dvėjų relių sistema. Matomai 12v paduoda, o 6v palaikymui ne. Reiks užkabinti testerį ir pasiaiškinti, bet žiauriai šalta......

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

6 V gaunasi dėl to, kad 2 žvakės nuosekliai jungiamos, kol motoras pašyla.

 

Šiaip geriausia srove matuoti, yra tokie specialūs testeriai. Kiekviena žvakė min apie 20 A turi imti.

Drįsčiau suabejoti. Pas mitsubą yra varža tokia stambi įdėta, va ji ir numuša įtampą iki 6V. Šina ten viena yra per visas žvakes eina, jokių nuosekliai nerasi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

sveiki gal kam teko susidurti su tokia bedai kaip man ? mano mp2 99m 2.8 tdi rytais uzsikuria kaip sakoma is puse abaroto tik pradedant vaziuoti apsipila dumais ir uzgesta po keliatos minuciu uzvedi siaip ne taip su pedalu iki dugno na aisku tada irgi dumu kamuoliai balti virsta na paskui kaip ir viskas gerai buna . tiesa zvakes pakeiciau, kuro filtra irgi bet nepadejo, gal kas turit minciu ir beje pas koki meistra ir kur vaziuoti butu geriau kaune

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki gal kam teko susidurti su tokia bedai kaip man ? mano mp2 99m 2.8 tdi rytais uzsikuria kaip sakoma is puse abaroto tik pradedant vaziuoti apsipila dumais ir uzgesta po keliatos minuciu uzvedi siaip ne taip su pedalu iki dugno na aisku tada irgi dumu kamuoliai balti virsta na paskui kaip ir viskas gerai buna . tiesa zvakes pakeiciau, kuro filtra irgi bet nepadejo, gal kas turit minciu ir beje pas koki meistra ir kur vaziuoti butu geriau kaune

 

kas darosi su ausinimo skysciu ? nedingsta ?

slangu nepucia ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man taip buvo, kaltas siurblio riebokšlis, per jį į saliarką papuola variklio tepalas. Nuimk abratkės vamzdelį ir įdėk į kanistriuką saliatka turėtų bėgt juoda. Siurblys turbūt mechaninis Zexel - čia šitų siurblių liga.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.