kechas Atrašyta Sausio 10, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 10, 2011 na toks kelimas naudos duoda nebent jei per gilu vandeni vaziuoji kad i salona nepribegtu, bet prarandi stabiluma, na dar kazkiek dugnas maziau kabinasi, bet per daug taip kelti neverta, nes vistiek tiltas ir sakes aria zeme. Kelk nekeles ta kebula tiltas vistiek pasikabins.kalbam apie variklius sioj temoj, Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
lygus Atrašyta Sausio 10, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 10, 2011 Ne tai seniai šiame forume Rojer pardavinėjo WV 1.6TD variklį su VAZ dėže. Jo nuomone, šį komplektą verta dėti tik į pakeltą Nivą (į standartinę reiktų gerokai perdirbti karterio "bliūdą"). Karterį perdarinėti reiks dedant turbūt bet koki kitą variklį. Dedant VW variklį karterio perdirbimą riboja tepalo siurblys, bet sutalpinti galima. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Sausio 10, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 10, 2011 verta pagalvoti bet nuo vaikystes uzsiimineju masinu perdarimu, varikliu keitimu, i galva ikalta kas ne Audi, Wv, BMW, Lada, UAZ, Subaru ir Mercedes tas nemasina nu aisku galima slegi reguliuot, kad nuo kokiu 1200- 1600aps/min ji pradetu pust ora nu bet tik cia mano pamastymai,Šiaip tai gan daug neteisingo požiūrio pas patį - mano vienas geras draugas yra pasakęs kad yra gerų mašinų tarp MB ir tai tik viena kita Jei rimtai tai blogų mašinų nebūna - būna tik bloga jų priežiūra arba per dideli rekalavimai. Man VAG grupės varikliai nėra techninio tobulumo pavyzdžiai- japoniški varikliai prie to pačio litražo yra ir galingesni, ir lengvesni. Kitas dalykas - žiūrim kaip VAG varikliai paplitę po pasaulį , kažkodėl neteko sutikt anų kitų gamintojų mašinuose. Nemanau kad tai dėl to kad jie niekam neparduoda savų motorų- greičiausiai dėl to kad yra geresnių, SUZUKI neturėdama savo kažkodėl pežo dyzeliuką į samurajų įdėjo.Kas liečia turbiną tai kad ji pradėtų pūsti prie žymiai žemesnių apsukų jokie reguliavimai negelbės - turbinos sukeliamas slėgis proporcianalus jos sukimosi greičiui, gelbsti tik turbina nuo mažesnės kubatūros variklio nes jai pasiekt darbinį greitį reikia mažesnio išmetamųjų dujų srauto. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kechas Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 galima ir turbokompresoriu bandyt det, bet as labiau uz turba.reguliuoji turbo slegi, vadinasi kartu ir kuro padavima, va, cia daug ko idomaus yra,Mano nuoroda Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 Radau porą fotkių su prancūzišku XUD11 varikliu Nivoj, jis gi 2.1TD: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rojer07 Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 na toks kelimas naudos duoda nebent jei per gilu vandeni vaziuoji kad i salona nepribegtu, bet prarandi stabiluma, na dar kazkiek dugnas maziau kabinasi, bet per daug taip kelti neverta, nes vistiek tiltas ir sakes aria zeme. Kelk nekeles ta kebula tiltas vistiek pasikabins.kalbam apie variklius sioj temoj,Kalbam mes ,ponuli , apie kyta varikli Nivoi O taip jau susikloste gyvenimas, kad i Niva telpa ne bet koks variklis.Ir kalta tame prekinio tilto reduktorio komponuote variklio skirye. del ko kyto variklio idejimas is kart tempe pakabos perdaryma. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kechas Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 tai va kad nelabai te ka idesi, rusas negalvojo tiek daug i prieki Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sokolovskis Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 Dek Nissan bluebird 2,0 dyzeliuka ir matysi maziausiai vargo.Ir nesuksi sau galvos. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arunas469 Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 Dek Nissan bluebird 2,0 dyzeliuka ir matysi maziausiai vargo.Ir nesuksi sau galvos.Pats dejai ,kad taip rasai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sokolovskis Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 Pats dejai ,kad taip rasai Pats nedejau, bet zinau kas juos iki dabar idedineja ir is to gyvena, su tuo zmogumi pabendraves padariau isvada, kad tai lengviausiai ilendantis variklis, o tas zmogus tikrai savo reikala ismano. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kechas Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 perzvelgiau autogida, ir kad tu nisanu ant svieto negausiai, o jei ir yra tai kaina kosmine Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
nunu4545 Atrašyta Sausio 11, 2011 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 Pats nedejau, bet zinau kas juos iki dabar idedineja ir is to gyvena, su tuo zmogumi pabendraves padariau isvada, kad tai lengviausiai ilendantis variklis, o tas zmogus tikrai savo reikala ismano. tai imetam kontaktus to zmogaus ir busim labai dekingi uz tai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kechas Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 nunu4545 Piktograma Šiandien, 2011-01-11, 20:02 Rodyti pranešimąsokolovskis, 2011-01-11, 19:26, pasakė:Pats nedejau, bet zinau kas juos iki dabar idedineja ir is to gyvena, su tuo zmogumi pabendraves padariau isvada, kad tai lengviausiai ilendantis variklis, o tas zmogus tikrai savo reikala ismano. tai imetam kontaktus to zmogaus ir busim labai dekingi uz tai +1 pritariu jums Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sokolovskis Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 tai imetam kontaktus to zmogaus ir busim labai dekingi uz tai Vardas Gintas - +370 641 54163 Vilnius. Viska daro su Nivom nuo a iki z perdaro kad ant bioetanolio vazinetu, dyzelinius variklius deda, zodziu ka noresite ta padarys. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kechas Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 tik neskambiman zmogui vidurnakti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sokolovskis Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 tik neskambiman zmogui vidurnakti Dar turbut garaze darbuojasi Gal kaip tik koki varikliuka idedineja pasikonsultuoti tuo paciu galesi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kechas Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 tai kad jei ir garaze baisoka, uzsimes dar koki varikli ant kojos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 Dek Nissan bluebird 2,0 dyzeliuka ir matysi maziausiai vargo.Ir nesuksi sau galvos.O cia kartais ne tas pats motoriukas.Kazi kiek jis turi zirgu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kechas Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 jei cia tikrai to nisano tai turetu but 60 ar 6?kw ,ziurejau jo charakteristika, bet tiksliai nepamenu, Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
antoska Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 Drystu abejot,kad be turbos turetu daugiau 50KW Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kechas Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 patikslinu 49kw http://www.autogidas.lt/skelbimai/nissan-bluebird-sedanas-1988-0120619282.html Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Sausio 11, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 11, 2011 galima ir turbokompresoriu bandyt det, bet as labiau uz turba.reguliuoji turbo slegi, vadinasi kartu ir kuro padavima, va, cia daug ko idomaus yra,Mano nuorodaKechas ( atsiprašau iš anksto ) - mažiau skaityk ką sapalioja tokie pat kaip mechanikai kaip ir pats, o griebkis rimtos literarūros kur aprašomi variklio darbo principai - tada bent suprasi kas nuo ko priklauso. Kad turbokompresorius (liaudyje vadinamas turbina - antras paveikslėlis nuotraukoj) pūstų orą su sliegiu reikia kad būtų kam jį sukt, kuro kiekį padidinus gausi dūmus o ne srautą dujų kuris įsuka turbinos sparnuotę . Tavo žiniai paveiksliukyje pirmas atvaizdas yra mechaninis kompresorius, jei atmintis nemeluoja tai rotorinė (Rutso) orapūtė .P.S. - be jokio pykčio ir įžeidinėjimo iš mano pusės bet aš jau variklius tvėriau (ir po šiai dienai iš to duona valgau) kai tamstos dar ir planuose nebuvo tai gal žinau ką sakau ir žinau kas su kuo valgoma , bet ir į tai kad tik mano vienintelio nuomonė teisinga irgi nepretenduoju Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kechas Atrašyta Sausio 12, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 12, 2011 nepykstu gi is klaidu mokomes Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kechas Atrašyta Sausio 12, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 12, 2011 va, be vargo idetas WV 1.6D varikliukas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
sokolovskis Atrašyta Sausio 12, 2011 Dalintis Atrašyta Sausio 12, 2011 Tikrai gerai atrodo Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar