Pereiti prie turinio

Nivose ideti varikliai


nunu4545

Rekomenduojami pranešimai

na toks kelimas naudos duoda nebent jei per gilu vandeni vaziuoji kad i salona nepribegtu, bet prarandi stabiluma, na dar kazkiek dugnas maziau kabinasi, bet per daug taip kelti neverta, nes vistiek tiltas ir sakes aria zeme. Kelk nekeles ta kebula tiltas vistiek pasikabins.

kalbam apie variklius sioj temoj,

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne tai seniai šiame forume Rojer pardavinėjo WV 1.6TD variklį su VAZ dėže. Jo nuomone, šį komplektą verta dėti tik į pakeltą Nivą (į standartinę reiktų gerokai perdirbti karterio "bliūdą").

 

Karterį perdarinėti reiks dedant turbūt bet koki kitą variklį. Dedant VW variklį karterio perdirbimą riboja tepalo siurblys, bet sutalpinti galima.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

verta pagalvoti :rolleyes:

bet nuo vaikystes uzsiimineju masinu perdarimu, varikliu keitimu,

i galva ikalta kas ne Audi, Wv, BMW, Lada, UAZ, Subaru ir Mercedes tas nemasina :lol:

nu aisku galima slegi reguliuot, kad nuo kokiu 1200- 1600aps/min ji pradetu pust ora

nu bet tik cia mano pamastymai,

Šiaip tai gan daug neteisingo požiūrio pas patį - mano vienas geras draugas yra pasakęs kad yra gerų mašinų tarp MB ir tai tik viena kita :D

Jei rimtai tai blogų mašinų nebūna - būna tik bloga jų priežiūra arba per dideli rekalavimai. Man VAG grupės varikliai nėra techninio tobulumo pavyzdžiai- japoniški varikliai prie to pačio litražo yra ir galingesni, ir lengvesni. Kitas dalykas - žiūrim kaip VAG varikliai paplitę po pasaulį , kažkodėl neteko sutikt anų kitų gamintojų mašinuose. Nemanau kad tai dėl to kad jie niekam neparduoda savų motorų- greičiausiai dėl to kad yra geresnių, SUZUKI neturėdama savo kažkodėl pežo dyzeliuką į samurajų įdėjo.

Kas liečia turbiną tai kad ji pradėtų pūsti prie žymiai žemesnių apsukų jokie reguliavimai negelbės - turbinos sukeliamas slėgis proporcianalus jos sukimosi greičiui, gelbsti tik turbina nuo mažesnės kubatūros variklio nes jai pasiekt darbinį greitį reikia mažesnio išmetamųjų dujų srauto.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na toks kelimas naudos duoda nebent jei per gilu vandeni vaziuoji kad i salona nepribegtu, bet prarandi stabiluma, na dar kazkiek dugnas maziau kabinasi, bet per daug taip kelti neverta, nes vistiek tiltas ir sakes aria zeme. Kelk nekeles ta kebula tiltas vistiek pasikabins.

kalbam apie variklius sioj temoj,

Kalbam mes ,ponuli , apie kyta varikli Nivoi :rolleyes: O taip jau susikloste gyvenimas, kad i Niva telpa ne bet koks variklis.Ir kalta tame prekinio tilto reduktorio komponuote variklio skirye. del ko kyto variklio idejimas is kart tempe pakabos perdaryma. ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pats nedejau, bet zinau kas juos iki dabar idedineja ir is to gyvena, su tuo zmogumi pabendraves padariau isvada, kad tai lengviausiai ilendantis variklis, o tas zmogus tikrai savo reikala ismano.

 

tai imetam kontaktus to zmogaus ir busim labai dekingi uz tai :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nunu4545 Piktograma

 

Šiandien, 2011-01-11, 20:02

 

Rodyti pranešimąsokolovskis, 2011-01-11, 19:26, pasakė:

Pats nedejau, bet zinau kas juos iki dabar idedineja ir is to gyvena, su tuo zmogumi pabendraves padariau isvada, kad tai lengviausiai ilendantis variklis, o tas zmogus tikrai savo reikala ismano.

 

 

tai imetam kontaktus to zmogaus ir busim labai dekingi uz tai :)

+1 :lol:

pritariu jums B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galima ir turbokompresoriu bandyt det, bet as labiau uz turba.

reguliuoji turbo slegi, vadinasi kartu ir kuro padavima, va, cia daug ko idomaus yra,Mano nuoroda

Kechas ( atsiprašau iš anksto ) - mažiau skaityk ką sapalioja tokie pat kaip mechanikai kaip ir pats, o griebkis rimtos literarūros kur aprašomi variklio darbo principai - tada bent suprasi kas nuo ko priklauso. Kad turbokompresorius (liaudyje vadinamas turbina - antras paveikslėlis nuotraukoj) pūstų orą su sliegiu reikia kad būtų kam jį sukt, kuro kiekį padidinus gausi dūmus o ne srautą dujų kuris įsuka turbinos sparnuotę . Tavo žiniai paveiksliukyje pirmas atvaizdas yra mechaninis kompresorius, jei atmintis nemeluoja tai rotorinė (Rutso) orapūtė .

P.S. - be jokio pykčio ir įžeidinėjimo iš mano pusės bet aš jau variklius tvėriau (ir po šiai dienai iš to duona valgau) kai tamstos dar ir planuose nebuvo tai gal žinau ką sakau ir žinau kas su kuo valgoma , bet ir į tai kad tik mano vienintelio nuomonė teisinga irgi nepretenduoju :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.