Pereiti prie turinio

mp2 dizelio apsukos


kovaldas

Rekomenduojami pranešimai

Pas pajerus su 2,5 varikliais yra prie siurblio vakuminis automatinis "padsosas" , jis yra prie pavadinkim pusmenulio ar kaip, kur kabinasi "gazo" trosas, tiksliau zemiau jo. Gali but kad kazkur vakumo vamzdelis trukes , "padsoso" membrana uzpuvus arba nekontaktuoja voztuvas atidarantis vakuma i membrana, kur jis tiksliai yra nezinau, bet manau sekant vamzdeliu galima ji surast.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas pajerus su 2,5 varikliais yra prie siurblio vakuminis automatinis "padsosas" , jis yra prie pavadinkim pusmenulio ar kaip, kur kabinasi "gazo" trosas, tiksliau zemiau jo. Gali but kad kazkur vakumo vamzdelis trukes , "padsoso" membrana uzpuvus arba nekontaktuoja voztuvas atidarantis vakuma i membrana, kur jis tiksliai yra nezinau, bet manau sekant vamzdeliu galima ji surast.

 

 

Atsiprasau visu uz klaidinga info. Aprasiau su kondicionieriumi susijusi apsuku valdymo vakuma.

" Padsosas " valdosi nuo ausinimo skyscio, ta prasme tai pavadinkim cilindriukas kuris yra po "gazo" valdymu ir i ji ateina ausinimo skuscio slangute nuo variklio galvos. Problemos greiciausiai bus del uzpuvusios cilindriuko aseles.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atsiprasau visu uz klaidinga info. Aprasiau su kondicionieriumi susijusi apsuku valdymo vakuma.

" Padsosas " valdosi nuo ausinimo skyscio, ta prasme tai pavadinkim cilindriukas kuris yra po "gazo" valdymu ir i ji ateina ausinimo skuscio slangute nuo variklio galvos. Problemos greiciausiai bus del uzpuvusios cilindriuko aseles.

Arba dėl smigusio terminio stūmokliuko ba dirba anas termostato principu :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1-2 foto. gal kas gali pasakiti kas cia per jungikliukas ir nuo jo einanti fiske kur turi buti pajungta? jai galit nurodikit is foto kur yra tas pasosas kur nuo antifrizo reguliojasi.

 

patsosas tai antroj nuotraukoj gerai matosi,apacioj,tik ten truksta vieno vamzdelio,o tas sudukas tai ir pas mane nepajunktas,vazineju ir nematau vargo:),bet but ydomu suzinot ka jis reiskia?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pas mane gazas net nenusispaudzia iki to migtuko tikriausiai netas troselis uzdetas. ryckus gal gali nufotkint savo siurbli noriu paziuret kaip ten pas tave viskas.

 

 

tai gal gazo trosas per laisvas? :rolleyes:

 

dar paziurek ten kur apsukas galima reguliuot yra toks varztelis ant 8,kai variklis saltas atstumas tarp tokiu auseliu turi buti 4mm,ant karsto variklio 15mm. cia del to gali begio neperjunginet,nes man sitas regulioavimas padejo. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

reikia klaust tada kuris daugiau valgo?... Laiko jie ir eina panašiai, jeigu 2,5D užturbintas, o 2,8 paprastas

....

Jei 2,5 paprastas ne turbintas, tada 2,8 geriau už jį.

 

4D56 T variklis optimaliausias kuro sąnaudų , galios , bei lūkesčių balansas.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

reikia klaust tada kuris daugiau valgo?... Laiko jie ir eina panašiai, jeigu 2,5D užturbintas, o 2,8 paprastas

....

Jei 2,5 paprastas ne turbintas, tada 2,8 geriau už jį.

 

4D56 T variklis optimaliausias kuro sąnaudų , galios , bei lūkesčių balansas.

 

vazineju su 2.8 turbina, intercooler, mechanke MP II, trumpas. Galiu pasakyt smagumelis. ir valgo neispudingai zveriukas: mieste- apie 10, uzmiesti apie 9. miske - nesuskaiciuosi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.