kovaldas Sukurta Spalio 17, 2010 Dalintis Sukurta Spalio 17, 2010 sveiki pas mane mp2 2.8 apsukos yra tokios saltas 750 ikaites 1000. ar taip yra gerai ar kas netaip? kaip pas kitus mp2 yra? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Spalio 17, 2010 Dalintis Atrašyta Spalio 17, 2010 Paprastai šalto motoro apsukos būna apie 1000, o šilto nukrenta. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kovaldas Atrašyta Spalio 18, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2010 pas mane atvirksciai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Spalio 18, 2010 Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2010 Šiaip tai tokie cirkai būna kai nusminga automatinis "padsosas" arba rankinis (ne stabdis ) užtrauktas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Puma Atrašyta Spalio 18, 2010 Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2010 sveiki pas mane mp2 2.8 apsukos yra tokios saltas 750 ikaites 1000. ar taip yra gerai ar kas netaip? kaip pas kitus mp2 yra?Pas mane mp2 lygiai tas pats, bet taip neturi buti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
velvilnius Atrašyta Spalio 18, 2010 Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2010 Pas pajerus su 2,5 varikliais yra prie siurblio vakuminis automatinis "padsosas" , jis yra prie pavadinkim pusmenulio ar kaip, kur kabinasi "gazo" trosas, tiksliau zemiau jo. Gali but kad kazkur vakumo vamzdelis trukes , "padsoso" membrana uzpuvus arba nekontaktuoja voztuvas atidarantis vakuma i membrana, kur jis tiksliai yra nezinau, bet manau sekant vamzdeliu galima ji surast. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Spalio 18, 2010 Dalintis Atrašyta Spalio 18, 2010 Pas mane 2,8 tai patsosas nuo ausinimo skyscio temperaturos reguliuojasi,kai saltas variklis apsukos aukstesnes apie 1000-1100,o apsilus apie 700-800 aps. per min. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
velvilnius Atrašyta Spalio 19, 2010 Dalintis Atrašyta Spalio 19, 2010 Pas pajerus su 2,5 varikliais yra prie siurblio vakuminis automatinis "padsosas" , jis yra prie pavadinkim pusmenulio ar kaip, kur kabinasi "gazo" trosas, tiksliau zemiau jo. Gali but kad kazkur vakumo vamzdelis trukes , "padsoso" membrana uzpuvus arba nekontaktuoja voztuvas atidarantis vakuma i membrana, kur jis tiksliai yra nezinau, bet manau sekant vamzdeliu galima ji surast. Atsiprasau visu uz klaidinga info. Aprasiau su kondicionieriumi susijusi apsuku valdymo vakuma. " Padsosas " valdosi nuo ausinimo skyscio, ta prasme tai pavadinkim cilindriukas kuris yra po "gazo" valdymu ir i ji ateina ausinimo skuscio slangute nuo variklio galvos. Problemos greiciausiai bus del uzpuvusios cilindriuko aseles. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Spalio 19, 2010 Dalintis Atrašyta Spalio 19, 2010 Atsiprasau visu uz klaidinga info. Aprasiau su kondicionieriumi susijusi apsuku valdymo vakuma. " Padsosas " valdosi nuo ausinimo skyscio, ta prasme tai pavadinkim cilindriukas kuris yra po "gazo" valdymu ir i ji ateina ausinimo skuscio slangute nuo variklio galvos. Problemos greiciausiai bus del uzpuvusios cilindriuko aseles.Arba dėl smigusio terminio stūmokliuko ba dirba anas termostato principu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kovaldas Atrašyta Spalio 20, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 20, 2010 sveiki gal kas turit isamia nuotrauka siurblio? kuris butu 2.8 su automatine greiciu deze. gal kas turit siurblio manuala ar kanors panasaus kad butu viskas parodita kur kas kaip sujungta? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kovaldas Atrašyta Spalio 21, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 21, 2010 1-2 foto. gal kas gali pasakiti kas cia per jungikliukas ir nuo jo einanti fiske kur turi buti pajungta? jai galit nurodikit is foto kur yra tas pasosas kur nuo antifrizo reguliojasi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Spalio 21, 2010 Dalintis Atrašyta Spalio 21, 2010 1-2 foto. gal kas gali pasakiti kas cia per jungikliukas ir nuo jo einanti fiske kur turi buti pajungta? jai galit nurodikit is foto kur yra tas pasosas kur nuo antifrizo reguliojasi. patsosas tai antroj nuotraukoj gerai matosi,apacioj,tik ten truksta vieno vamzdelio,o tas sudukas tai ir pas mane nepajunktas,vazineju ir nematau vargo:),bet but ydomu suzinot ka jis reiskia? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kovaldas Atrašyta Spalio 21, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 21, 2010 gal pas ka bus pajungtas tai pranes ir suzinosim kas per jungikliukas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ryckus Atrašyta Spalio 21, 2010 Dalintis Atrašyta Spalio 21, 2010 2 foto tas daviklis suristas su gazo pedalu,po pedalu irgi yra knopke,kai gazas dugnas tada nusispaudzia tas daviklis ir tada masina greiciau begejasi.bent jau pas mane taip. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kovaldas Atrašyta Spalio 22, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 22, 2010 pas mane gazas net nenusispaudzia iki to migtuko tikriausiai netas troselis uzdetas. ryckus gal gali nufotkint savo siurbli noriu paziuret kaip ten pas tave viskas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ryckus Atrašyta Spalio 22, 2010 Dalintis Atrašyta Spalio 22, 2010 pas mane gazas net nenusispaudzia iki to migtuko tikriausiai netas troselis uzdetas. ryckus gal gali nufotkint savo siurbli noriu paziuret kaip ten pas tave viskas. tai gal gazo trosas per laisvas? dar paziurek ten kur apsukas galima reguliuot yra toks varztelis ant 8,kai variklis saltas atstumas tarp tokiu auseliu turi buti 4mm,ant karsto variklio 15mm. cia del to gali begio neperjunginet,nes man sitas regulioavimas padejo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kovaldas Atrašyta Spalio 22, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 22, 2010 o tarp kuriu auseliu nelabai supratu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ryckus Atrašyta Spalio 22, 2010 Dalintis Atrašyta Spalio 22, 2010 o tarp kuriu auseliu nelabai supratu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kovaldas Atrašyta Spalio 22, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 22, 2010 o del to kik douno atstomo kaip pas tave? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kovaldas Atrašyta Spalio 22, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Spalio 22, 2010 cia nustatiti reikia 15mm karstam? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ass1 Atrašyta Spalio 28, 2010 Dalintis Atrašyta Spalio 28, 2010 kuris motoras patvaresnis 2.5 ar 2.8 dizel? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rolandas Atrašyta Spalio 28, 2010 Dalintis Atrašyta Spalio 28, 2010 kuris motoras patvaresnis 2.5 ar 2.8 dizel? Gerai laiko ir 2.5 ir 2.8,teko girdeti (pats neardziau) kad pas 2.8 eina grandine o pas 2.5 dirzas(paskyrstymo),o del traukos 2.8 tikrai smagesnis:). Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Spalio 29, 2010 Dalintis Atrašyta Spalio 29, 2010 kuris motoras patvaresnis 2.5 ar 2.8 dizel?Buvo jau diskutuota sia tema,per paieska susirask. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
dariukas Atrašyta Lapkričio 3, 2010 Dalintis Atrašyta Lapkričio 3, 2010 reikia klaust tada kuris daugiau valgo?... Laiko jie ir eina panašiai, jeigu 2,5D užturbintas, o 2,8 paprastas .... Jei 2,5 paprastas ne turbintas, tada 2,8 geriau už jį. 4D56 T variklis optimaliausias kuro sąnaudų , galios , bei lūkesčių balansas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
medzioklinis Atrašyta Lapkričio 9, 2010 Dalintis Atrašyta Lapkričio 9, 2010 reikia klaust tada kuris daugiau valgo?... Laiko jie ir eina panašiai, jeigu 2,5D užturbintas, o 2,8 paprastas .... Jei 2,5 paprastas ne turbintas, tada 2,8 geriau už jį. 4D56 T variklis optimaliausias kuro sąnaudų , galios , bei lūkesčių balansas. vazineju su 2.8 turbina, intercooler, mechanke MP II, trumpas. Galiu pasakyt smagumelis. ir valgo neispudingai zveriukas: mieste- apie 10, uzmiesti apie 9. miske - nesuskaiciuosi Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar