Jump to content

Drakis

Nariai
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normalus

Profilio informacija

  • Lytis
    Nesakysiu
  • Miestas/Klubas
    Panevėžys
  1. Noriu padekoti forumieciui Vilmantui niva apelsinas, kuris visiskai nepazystamiems zmonems padovanojo priekini guoli patroliui ir sugebejom startuoti 2017 metu perimetro maratone. Ačiū
  2. Ne tik dedam, bet dar ir buriam situos motorus, o taipogi sekmingai eksploatuojam
  3. As toki eksploatuoju y61 bmw m57, realiai dirbant kiekviena diena uztrunkama apie menesi, bet reikes ir elektriko ir mechaniko ir pavirinti ir daliu ieskoti
  4. Patrolis testuojamas kolkas tik ant asfalto, rimtai uzcipuoti kolkas nepavyko nes islindo problema (ant dideles apkrovos meta i avarini rezima) arba purkstukus per stipriai dozuojancius padariau arba pagrindiniam kuro siurbliui neuztenka nasumo, bet gal ir elektriniam siurbliukui neuztenka nasumo. Aiskinsimes. Vaziuojant autostrada nuo 100 iki 160km/h greiti renka sparciai, bet su aukstintu ir 33ratais siektiek pavojinga taip vaziuoti.
  5. Na as jau po biski eksploatuoju, ryt bandysiu lekti pas programuotoja, kad biski pagalastu
  6. Tai vat, deze patroliui per 1,5 val nenusiims
  7. Apie 800-900eur, tiksliai nebepamenu. Gauni flansha ir vienmasi smagrati. Buvau dar rades, zmones kurie gamina tik flansha sujungimui kazkas apie 300~400eur kainuoja, bet tada reikia naudoti nissan 300zx sankaba. Na ten yra kazkokiu subtilybiu
  8. Na siaip dabar bmw varikli turbut lengviau nuimti negu patrolio deze, kuri sveria labai daug. Na aisku prisideda visokiu slangu atjunginejimai.
  9. Is lenku gauni flansha ir smagrati. Sankaba kaip ir deze lieka patrolio 3l. Gamintis pagal pavyzdi lietuvoje neverta, nes bus brangiau negu nupirkti is lenku gatava produkta.
  10. Pabaigsime iki galo, patalpinsime nuotraukas, video ir pasiulysime atvaziuoti apziureti bei isbandyti automobilio jei tik bus noras.
  11. Nezinau, kaip pas Toma, bet pas mane generatorius beveik liecia rema, mastysim kaip iskelti i kita vieta
  12. Niekas nepatyre fiasko. Tiesiog projektas daromas tik atsiradus laisvo laiko nuo darbu kitu is kuriu mes duona valgome. Juk jei darytume toki projekta klientui/pardavimui jis beabejo vyktu n kartu greiciau. Pas mane biski sustojo, nes turiu problema su sankabos cilindriuku arba diskatoriumi. Pavazinejus siektiek nebeimanoma ijungti begio. Tarsi uzsiorintu sankaba. Idejus bmw varikli, dezes nebeimanoma nuimti, tad norint prieiti prie sankabos teko vel varikli istraukti. Dar kazkas klause koki vairo stiprintuvo siurbli palikome. Atrasau, kad bmw.
  13. Uzkurtas. Liko visokios smulkmenos, davikliai, pikta programa ir panasiai. Veliau bandysiu susisteminti ir patalpinti darbu eigos nuotrauku.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.