-
Content Count
15 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 NormalusProfilio informacija
-
Lytis
Vyras
-
Miestas/Klubas
Kaunas
-
Pomėgiai
Automobiliai, keliones ir t.t visko neisvardysiu...
-
Desperado started following Naujas forumas, nauji lipdukai
-
https://t.me/pump_upp - best crypto pumps on telegram Make 1000% and more within 1 day, join channel @pump_upp !
-
Nu jo, vargstu su sia problema, gavau varikliuka.kita galima sakyti nauja, idejus tas pats garsas jokio rezultato, tad tenka bandyti keisti ta moduli, tik beda kad devetu pagal mano serijos numeri nera, arba ispirkti arba neatitinka kodas, tad teko ieskoti naujo, geriausia kaina kaip ne keista pasiule jeep centras 280€ kiti praso po 330-350€ deveti po 100€. Teks vaziuoti uzsakineti i centra po 4 dienu bus. Gal netycia kas nors turite deveta toki veikianti? Kodas P56029423AI? Kitas klausimas kaip ji apsaugoti nuo dregmes?
-
Sveiki, isigijau is usa jeep, su elektroniniu gedimu, turiu klausima gal kas zinote kur tiksliai beda, kiek teko ieskoti info per google ir youtube tai lygtais radau, bet gal jus tiksliau patikslinsite ka butent tvarkyti, taigi uzkurus pasigirsta is apacios garsas toks tiksejimas, kelias sekundes padirbus nustoja, jungiant ant bet kokios padeties deze tas pats garsas pasigirsta or kai vaziuoji irgi taksi, dar pastebejau kad neina ijungti Rock ir 4 Low funkcijas, kai ijungi 4low pradeda skydelyje mirgseti sitas uzrasas ir tada nereguoja deze nei ant d nei ant r padeties nevaziuoja. Informacija radau kad ,, transfer case motor,, arba modulis kuris randasi po sedyne vairuotojo, td gal tiksliau zinote kas sita problema ir as brangus.malonumas? Idedu is youtubes linka kur tas garsas identiskas, bei foto kaip atrodo tie daiktai sugede 7 numeriu bus pazymetas variklis.
-
nu esme kad su darbu ir su isminamuoju guoliu kaina butu kazkur apie 350lt, jei reiktu keisti diska ir diskatoriu (devetus) tai kazkur isviso butu 550-600lt jeigu nauja diskatoriu ir diska tai tada jau ir koks 1000-1200lt, cia mazdaug remiuosi nes keiciau nissan maximai amerikonui sankaba tai isminama guoli nauja keiciau, sakute tvarke nes luzus buvo, diskatoriu deveta uz 90lt, ir diska ten kazka padare meistras kad pilnesnis butu, uzstrigo tas zodis kaip vadinasi, tai su darbu uz viska paeme apie 600lt, o jei reiktu pirkti nauja diskatoriu ir diska tai vien tik ju dalys kainuotu 1100lt, tai manau kazkas panasiai butu ir su vitara jei naujai pirktum viska
-
viskas aisku, beje kiek kainuoja vitaros isinamasis guolis gal kas zinot? ir ar pakeitimas sudetingas?
-
nu mano x90 autostradoje irgi plaukioja per sunkvezimiu vezias nors ratai r16 padangu plotis 205, na o jei tavo ratai 31 tai manau visai normalu
-
Taigi radau cia tokios informacijos apie tuos varomus keturis ratus, biski duomiuosi, nes kaip sakiau neturejas 4 varomais auto, norejau paklausti ar tiesa kas cia rasoma apie 4 ratu perjungima ir isjungima vaziuojant 80km/h ? (tekste paryskines sakini) Kietas priekinio arba galinio (pvz. ЛУA3) tilto prijungimas prie pagrindinio transmisijos komplekso (greičių dežė, kardaninis velenas, tiltas) per sukimo momento paskirstymo dėžę ("razdatkę"). Klasikinis džipinis variantas. Priekinis ir galinis kardaniniai velenai sukasi griežtai tuo pačiu greičiu. Tai gerai bekelėj, bet blogai ant asfalto, ypač posūkiuose – kadangi priekinis ir galinis tiltai posukyje piešia skirtingo spindulio apskritimus, susidaro vidinė transmisijos įtampa, dėl to kad abu tiltai sukasi vienodu greičiu, o posukyje jų nuvažiuojamas kelias skiriasi. Todėl 4WD sistemos su paprasta paskirstymo dėže netinka važinėt visą laiką 4WD – jos tinka tik išvažiavus nuo kietos kelio dangos, kur yra galimybė prasisukti ratams ir išlyginti sukimosi greičių skirtumą. Paskirstymo dėžė ("razdatkė") sukimo momentą skirsto tarp priekinės ir galinės ašių. Jei priekinio tilto pavara išjungta, 100% sukimo momento eina i galinį tiltą, įjungiamas priekis – tai 50% eina į priekį, 50% – į galą, sukasi abu kardaniniai velenai visiškai vienodu greičiu.okia yra klasikinė džipo 4x4 sistema. Bet ji tobulėjo – atsirado pažeminta pavara paskirstymo dėžėje ("razdatkėje"). Ji vadinasi 4WD Low Range ir būna pažymeta ant ar šalia perjungimo svirties sutrumpintai 4 LOW. Įjungus kardaninių velenų sukimosi greitis sumažinamas apie 2 kartus, tiek pat kartų padidėja perduodamas sukimo momentas. Pažeminta pavara ijungiama tik pilnai sustojus, kai normalų 4WD (4 HI) paprastai galima įjungti ir išjungti važiuojant iki 80 km/h. Pažeminta pavara skirta stačių įkalnių įveikimui, kito džipo ištraukimui iš purvyno ir pan. Tolesnis tobulėjimo žingsnis – i paskirstymo dėžę ("razdatkę") integruotas tarpašinis diferencialas. Sistema vadinasi full time 4x4. Tai leido džipams važineti "all time 4WD" – pastoviai varomais 4 ratais (sukimo momentas 48% eina i prieki, 52% – i gala (Jeepuose)), kas (jei variklis pakankamai galingas) yra ir malonu, ir saugu (džipai paprastai turi silpnai apkrautą galinę aši, kai nėra bulviu maišų bagažinėj – todėl galas, kai slidu, mėgsta pabėgt). Bet kaip būtina sąlyga išlieka tiesioginis tiltų pajungimas, užblokuojant tarpašinį diferencialą. Tai gali buti atliekama vairuotojui mechaniškai perjungiant paskirstymo dėžės ("razdatkės") svirtį, viskomovos (nemaišykit su viskomova vietoj paskirstymo dėžės ("razdatkės") ar padidintos trinties diferencialo dėka. Taip pat išlieka ir pažeminta pavara (aišku su užblokuotu tarpašiniu diferencialu).
-
zodziu ziema pravazinesiu su tokiu pavasari reiks keisti, cia pora firmu radau per interneta parasiau i emaila tai su idejimu stiklo 300lt
-
nu blyn nesikeikiant siandien vaziuojant nuo salcio ir silumos truko priekinis stiklas, nafik nesiseka, gal kas zinot kur tikrai pigiai deda stiklus?
-
taigi problemos issisprende langai sutvarkyti, vakar sedeaju iki naktu ir radau puslapi gera kur yra visos dalys automobiliu, pasirodo varikliukai tinka nuo toyotos previa ir dar daug markiu. Taigi gal kam pravers sis puslapis, mane jis isgelbejo :)www.car-stuff.com
-
tai vat kad esme tame , kad ir keleivio puses varikliukas lygiai toks pats, tie abu varikliukai labai letai atidaro langus, o uzdaryti nepajiegia, prasisuka
-
nu didelis punktas bet nesinori 100lr kisti del langu pakelimo, geriau jau ta 100lt susitvarkyciau langus beje idedu foto varikliuko gal pas kazka panasaus yra, ar vitaroj ar samurajui, esme tame kad tie plasmasiniai krumpliai sudile ir nepakelia lango prabuksuoja
-
yra toks punktas DT - 610.5 Durys ir dangciai. Neveikia vairuotojo duru stiklo keliklis. Si punkta man uzrase