Pereiti prie turinio

vytasse

Nariai
  • Pranešimai

    36
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Reputacija

0 Normalus

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Kaunas, Zarasai, Panevėžys
  • Pomėgiai
    Auto,moto,medžioklė,žvejyba...

Paskutiniai lankytojai

249 profilio peržiūros
  1. Gal kas turit dar neremontuotą variklio apačią, arba alkūninį veleną 3.0TD, šiaip atsidariau žvilgtelt, pamačiau indėklus lyg ir remontinius, nes yra ant pagrindinių trejetukai, o ant švaistiklinių ketvertai. Nelabai išmanau apie remontinius indėklus, bet įtariu, kad tai turbūt ir turėtu reikšt trečią ir ketvirtą remontus. Gal kas turite informaciją, kokie turi būti standarto alkūninio kaklų ir cilindrų išmatavimai. Iš anksto dėkingas
  2. Sveiki, gal kas turit garaže užsilikusi, gyvą galinio tilto korpusą.
  3. Jokios paslapties, smėliavimas 100, cinkavimas 0.70 už kilogramą be PVM. Rėmo svoris 150 kg, gavosi 105 plius PVM
  4. Nežinau, kaip nusicinkavo vidus, bet kiek matosi atrodo padengtas gerai, yra gumuliukų sušokusių, galbūt tai buvę originalūs dažai. Vidus rėmo prieš cinkavimą buvo gražus, visur jautėsi originalūs dažai, jokių žemių, purvo nematęs.
  5. Ačiū už pagalbą, numeriukas kaip iš gamyklos. Gal dar patarsite kuom gruntuoti ir dažyti rėmą? Ar tiktu RILAK kaučiukiniai dažai KČ-190 prieš tai nugruntavus RILAK VL-02.
  6. Ačiū. Ryt iškart nusipirksiu ir pabandysiu.
  7. Parsivežiau nucinkuotą rėmą, viskas lyg ir puiku, tik bėda, kad pradingo rėmo numeris, liko matomi tik kokie pirmieji 6 skaičiai. Dabar mąstau, kaip juos "atkasti". Truputį su švitru pavaliau, dar labiau susiliejo. Gal kas susidūrę, ar šveist iki geležies toliau, ar ieškot "auksarankių"?
  8. Gavau prancūzišką rėmą, viduj jaučiasi tik dažytas paviršius. Lietuviško molio dar nematęs
×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.