Na kai as teiravausi del koloneles restauravimo NT 1 tai jos kaina buvo 900lt tai radau deveta uz 200lt P.S. bet ar tikrai is kolonkes tas klibejimas? gal kokia traukes antgalai ar kas kliba? Nes kai man klibejo tai restauravau vairo traukiu antgalius tai dingo tas klibejimas.
pas tave yra automatiniai habai, tai kai is 4x4 perjungi i 2x4 tau reikia sustoti ijungti laisva pavara ir tik tada perjungti is 4H i 2H zinoma nuspaudus sankaba, ir tuomet kelis metrus pavaziuoti atgal. va taip darydams zinosi kad 100% isjungiai prieki o, jei atgal nepavaziuosi tai tau priekis gali ir neisijunkti iskarto. o del ijungimo tai as jungiu tik sustojus ir ant laisvos pavaros, bet man atrodo galima jungti ir vaziuojant tik reikia jungti ant laisvos pavaros ir greitis turi buti nedidelis....
taigi viskas parasyta ka parduoda ,,Parduodu patrulio didintas "arkas", galima deti 33 coliu padangas.Kaina 100lt.Dar yra priekiniai stabdziu suportai.Galiniai stabdziu barabanai, cilindriukai.Pagrindinis stabdziu cilindras,,
viena syk su draugo NT1 vaziavom i Panevezi tai jis daugiau kaip 80km/h neleido, tai pagal dacikio parodymus (nezinau ar ten tiksliai rodo,bet mum atrode kad gerai) tai trasoje isejo 6,5 l ant 100km, na nezinau ar cia tiesa, bet tryse buvom, tryse ir skaiciavom.....