Turiu Galloperį jau 1,5 metų. Perkant buvo toks: 99 metų dviduris dyzelis 78kw mechanika, su Innovation apdaila (toks pūstais šonais) 2165000km ant skaitliuko. Tikrai neatsuktas ir šiek tiek daužtu priekiu. Trūko galinės sėdynės, sprogęs AirBag'as, Per tą laiką pramyniau 35000 km. Mano rekomendacijos prieš perkant būtų tokios: išsiaiškinti iš kurios šalies mašina, nes nuo to gan smarkiai priklauso jos parūdijimas. Maniškė buvo iš Danijos, kur labai drėgna, todėl yra rūdelių, kiek teko matyt šrotuose vokiškų - jų kėbulai atrodė geriau. Rūdyja daugiausiai prie visokių plastmasių ir aišku loveliai:) Perkant automobilį apsižiūrėti, kad netrūktų, arba trūktų kuo mažiau kėbulo ir vidaus dalių, nes aš pirkau be galinės sėdynės, tai paieškojau ilgokai kol ją gavau. Buvau girdėjęs, kad tinka nuo mk1 Pajero, bet man kažkaip netiko. Tas pats ir su AirBagu - buvo šiek tiek daužtas, tai ir dabar dar be jo, nes šrotuose prašo gana nemažai už jas. Paprasčiau uždėti kitą vairą ir atjungti lemputę Pasitikrinti kaip veikia hub'ai. Vieną sugadinau, nes nežinojau kaip tinkamai juos įjungti ir išjungti. Patikrinti ar tiek dviem tiek keturių ratų režimu nekaukia tiltai. Siūlau patikrinti kaip veikia pečiuko ventiliatorius, man buvo tik 3ir4 greičiai, o tos varžos niekur negavau, nes net LIRO pasiūlė paieškoti dėvėtos, nes šiaip kaina gautųsi beprotiška naujos. Per visą eksploataciją pasikeičiau pagrindinį ir balansyrinį diržą, bei guolius ar įtempėjus, nu ten toks komplektas. Darbas su medžiagom apie 450 Lt. Perkant visi diržai kaip nauji atrodė ir jei tikėti lipduku po kapotu, kad jie nesenai buvo keisti, tai kitų dar nekeičiau. Keičiant diržus buvo pakeista ir ventiliatoriaus sparnuotė, nes jai trūko 2 sparnų ir laisvomis apsukomis visa mašina vibravo. Ji kainavo 100 Lt ir buvo nuo mk2 Pajero. Taip pat tvarkyti stabdžiai, nes pirkimo metu tai vos vos stabdė. Visos dalys ir darbas apie 350 Lt. Restauruota važiuoklė. Turiu sąrašą ką ten keitė, šiaip nemažai pakeitė ir kainavo apie 600 Lt su ratų suvedimu. Keičiau pečiuko angliukus, kurių negavau originalių, todėl nusipirkau Dage šiek tiek didesnius ir prišlifavau iki reikiamo dydžio, kaina nepilnai 20 Lt. Prieš šią žiemą keisiu dešinės pusės hub'ą, kuris kainuos apie 250 Lt dėvėtas, taip pat reikės tvarkyti galinę važiuoklę, bent jau amortizatorius tikrai. Jie kainuos apie 350 Lt Kayaba firmos. Juos Regitroje rekomendavo pasikeisti jau tik nusipirkus mašiną. Filtrų kainos normalios: oro ir tepalo kartu apie 60Lt, kuro dar 30 Lt. Daugiau gedimų kaip ir neturėjau. Bent jau pagal mano atliktų darbų ir kainų sąrašą Dėl dalių didelių bėdų nėra - bent jau mano nuomone, nes sakyčiau, kad tai į mk1 Pajero kėbulą sudėti mk2 Pajero agregatai. Bent jau taip susidariau vaizdą. Mašinos minusai: mieste naudoju apie 10l dyzelio, bet gerai, kad geria tiek žalią, tiek rusišką nesispyriodamas. Užmiestyje man gaunasi apie 8,5-9. Gyvenu Kaune ir važiuoju mieste dažniausiai šiek tiek greičiau už bendrą srautą, užmiestyje daugiau 95 nelekiu, nes nėra ta mašina, su kuria lakstyti. Aišku, reikalui esant 145 eina:) užmiesčio sąnaudos man nelabai skiriasi nuo miesto, nes Innovation spoileriai, slenksčiai ir pūsti šonai turėtų per daug negerinti aerodinamikos:) Varikliui trūksta gyvybės iki 1500 apsukų, paskui atgyja. Bet net ir tuščia mašina sveria 1,7 tonos, o variklis tik 78kw. Dar vienas minusas, bet nežinau ar taip visiems ar net, bet atbulomis 4 ratais prasčiau važiuoja nei į priekį. Nežinau ar taip yra dėl automatinių hubų ar dėl padangų ar dar ko nors. Žiemą nebuvo per karšta tikrai. Na aišku ir žiema buvo neeilinė. Prastokos artimos šviesos. Sudėjus geras lemputes šiek tiek viskas pasitaisė. Gale keleiviams mažokai vietos kojoms, bet labai retai ką nors vežu tai nieko. Privalumai: pakankamai tyli, net ir 90 važiuojant nėra diskomforto, ir nėra dyzelio triukšmo. Prie sankryžos sustojus lygiai su kokiu golfu dyzeliniu vos nesinori pasitikrinti ar aš neužgesęs:) Pakankamai komfortiškas važiavimas, nes nors ir trumpa ratų bazė, bet padangos su nemažai "mėsos" sugeria kelio nelygumus. Aišku, aukštesnė sėdėsena ir geresnis pravažumas kaip ir kituose džipuose. Nemaža keliamoji galia: ne kartą važiavau pakrovęs 500 kg ir daugiau ir labiau tas jaučiasi stabdant nei greitėjant. Pakankamai elastingas variklis: tolygiai važiuojant 60km/h galima jungti 5 bėgį ir bus apie 1600 apsukų. Dėl to, kad tai Hyundai - jis nedomina vagių. Salonas nebarška. Net ir į tridurį modelį galima nemažai pakrauti, nes galinė sėdynė atsiverčia 90 laipsnių į priekį visa. Daugiau neatsimenu:) Jei kils klausimų - pamėginsiu į juos atsakyti:)