Pereiti prie turinio

digiminas

Nariai
  • Pranešimai

    10
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Kontaktai

  • Skype
    digiminas

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Kaunas
  • Pomėgiai
    Krepšinis, kitos sporto rūšys, retesni ir senesni automobiliai, muzika, skaitymas, akvariumai ir daug kitų:)

digiminas's Achievements

0

Reputacija

  1. ta prasme pasimatuot ar atitinka tvirtinimas su diskais MPII prie balkio ir kaip pas Galloperį būgnai prisisuka prie jo?
  2. vidus neišrūdijęs, tik labai labai išdilęs, manau, kad bus žymiai pigiau pasinaudot Klevo variantu, nei keisti tiltą, bet vis dar neatmetu galimybės prisukti tiltą su diskiniais. dėkui už patarimus ir pamąstymus
  3. neatnaujino savo būsenos

  4. o kam tekinti diskus, jei būgnai prastai stabdo, arba aš kažko nesupratau
  5. man kartą taip yra buvę, tik ne su džipu iš pradžių kelios lemputės užsidegė, paskui nustojo apsukos veikti ir tada galiausiai visai išsijungė viskas, tai buvo laidas generatoriaus beveik nutrūkęs, o taip sutapo, kad pervažiavus per didelę balą viskas įsižiebė, todėl galvojau, kad nieko rimto:)
  6. Sveiki, turiu tokią bėdą, kad nors ir nesu labai didelis bailys, bet galloperis nelabai noriai stabdo. Pakeičiau galines kaladėles, bet nelabai padėjo, galinių būgnų naujų niekur negaunu. Lirostoje irgi neturėjo, o jeigu ir turėtų tai sakė, kad orientuotis į keturženklį skaičių. Senų būgnų dėti nelabai noriu, nes vėl neaišku kiek jie tarnaus, o beto kartais šrotuose pasako tokias kainas, kad naujos dalys praktiškai tiek pat kainuoja. Todėl kilo mintis, kad galbūt reikėtų pamėginti prisukti nuo antros kartos Pajero tiltą su diskiniais stabdžiais. Kiek suprantu turiu ieškoti tilto ne "SuperSelect", nes pas galloperį priekyje hubai stovi. Kurioje vietoje ant tilto rašosi perdavimo skaičius, ar reikia ardyti jį ir skaičiuoti dantis? Beto ar penkiadurio ir tridurio tiltai vienodo ilgio, nes inernete daug skirtingų skaičių ir nežinau, kurie teisingi. Dar klausimas ar reikės perdaryti/įdėti didesnį pagrindinį cilindrą, ar galėtų tarnauti ir tas pats? Beto ar perdarius ir toliau veiktų ABS? Pradžiai būtų tiek mano klausimų.
  7. trijų durų Galloperis su 78kW varikliu mieste žiemą keturiais iki 12l, bet pastoviai šaltu varikliu, nes dažniausia distancija 4-5km. padangos buvo 235/70R16, dabar didesni ratai, tai bus matyt kokios naujosios sąnaudos. vasarą mieste tik galu į 10l tilpdavau, užmiestyje 8-9l, greitis 90-95km/h. Sąnaudos važinėjant Kaune.
  8. šiaip šiltu oru mašinos nesiveda, kai būna bėdų su kuro siurbliu, bet baltas dūmas, tai jau antifryzas. Jei tik šaltas meta baltą dūma tai nieko - juk šaltas variklis ir kondesatas ar kažkas tokio, bet jei ir šiltas, tada negerai
  9. tai kad Hyundai Galloper niekas neeksportavo į Štatus:D jie išvis tik su vairais kairėje buvo ir tikrai nebuvo USA nei vienas:) nebent self imported:)
  10. Turiu Galloperį jau 1,5 metų. Perkant buvo toks: 99 metų dviduris dyzelis 78kw mechanika, su Innovation apdaila (toks pūstais šonais) 2165000km ant skaitliuko. Tikrai neatsuktas ir šiek tiek daužtu priekiu. Trūko galinės sėdynės, sprogęs AirBag'as, Per tą laiką pramyniau 35000 km. Mano rekomendacijos prieš perkant būtų tokios: išsiaiškinti iš kurios šalies mašina, nes nuo to gan smarkiai priklauso jos parūdijimas. Maniškė buvo iš Danijos, kur labai drėgna, todėl yra rūdelių, kiek teko matyt šrotuose vokiškų - jų kėbulai atrodė geriau. Rūdyja daugiausiai prie visokių plastmasių ir aišku loveliai:) Perkant automobilį apsižiūrėti, kad netrūktų, arba trūktų kuo mažiau kėbulo ir vidaus dalių, nes aš pirkau be galinės sėdynės, tai paieškojau ilgokai kol ją gavau. Buvau girdėjęs, kad tinka nuo mk1 Pajero, bet man kažkaip netiko. Tas pats ir su AirBagu - buvo šiek tiek daužtas, tai ir dabar dar be jo, nes šrotuose prašo gana nemažai už jas. Paprasčiau uždėti kitą vairą ir atjungti lemputę Pasitikrinti kaip veikia hub'ai. Vieną sugadinau, nes nežinojau kaip tinkamai juos įjungti ir išjungti. Patikrinti ar tiek dviem tiek keturių ratų režimu nekaukia tiltai. Siūlau patikrinti kaip veikia pečiuko ventiliatorius, man buvo tik 3ir4 greičiai, o tos varžos niekur negavau, nes net LIRO pasiūlė paieškoti dėvėtos, nes šiaip kaina gautųsi beprotiška naujos. Per visą eksploataciją pasikeičiau pagrindinį ir balansyrinį diržą, bei guolius ar įtempėjus, nu ten toks komplektas. Darbas su medžiagom apie 450 Lt. Perkant visi diržai kaip nauji atrodė ir jei tikėti lipduku po kapotu, kad jie nesenai buvo keisti, tai kitų dar nekeičiau. Keičiant diržus buvo pakeista ir ventiliatoriaus sparnuotė, nes jai trūko 2 sparnų ir laisvomis apsukomis visa mašina vibravo. Ji kainavo 100 Lt ir buvo nuo mk2 Pajero. Taip pat tvarkyti stabdžiai, nes pirkimo metu tai vos vos stabdė. Visos dalys ir darbas apie 350 Lt. Restauruota važiuoklė. Turiu sąrašą ką ten keitė, šiaip nemažai pakeitė ir kainavo apie 600 Lt su ratų suvedimu. Keičiau pečiuko angliukus, kurių negavau originalių, todėl nusipirkau Dage šiek tiek didesnius ir prišlifavau iki reikiamo dydžio, kaina nepilnai 20 Lt. Prieš šią žiemą keisiu dešinės pusės hub'ą, kuris kainuos apie 250 Lt dėvėtas, taip pat reikės tvarkyti galinę važiuoklę, bent jau amortizatorius tikrai. Jie kainuos apie 350 Lt Kayaba firmos. Juos Regitroje rekomendavo pasikeisti jau tik nusipirkus mašiną. Filtrų kainos normalios: oro ir tepalo kartu apie 60Lt, kuro dar 30 Lt. Daugiau gedimų kaip ir neturėjau. Bent jau pagal mano atliktų darbų ir kainų sąrašą Dėl dalių didelių bėdų nėra - bent jau mano nuomone, nes sakyčiau, kad tai į mk1 Pajero kėbulą sudėti mk2 Pajero agregatai. Bent jau taip susidariau vaizdą. Mašinos minusai: mieste naudoju apie 10l dyzelio, bet gerai, kad geria tiek žalią, tiek rusišką nesispyriodamas. Užmiestyje man gaunasi apie 8,5-9. Gyvenu Kaune ir važiuoju mieste dažniausiai šiek tiek greičiau už bendrą srautą, užmiestyje daugiau 95 nelekiu, nes nėra ta mašina, su kuria lakstyti. Aišku, reikalui esant 145 eina:) užmiesčio sąnaudos man nelabai skiriasi nuo miesto, nes Innovation spoileriai, slenksčiai ir pūsti šonai turėtų per daug negerinti aerodinamikos:) Varikliui trūksta gyvybės iki 1500 apsukų, paskui atgyja. Bet net ir tuščia mašina sveria 1,7 tonos, o variklis tik 78kw. Dar vienas minusas, bet nežinau ar taip visiems ar net, bet atbulomis 4 ratais prasčiau važiuoja nei į priekį. Nežinau ar taip yra dėl automatinių hubų ar dėl padangų ar dar ko nors. Žiemą nebuvo per karšta tikrai. Na aišku ir žiema buvo neeilinė. Prastokos artimos šviesos. Sudėjus geras lemputes šiek tiek viskas pasitaisė. Gale keleiviams mažokai vietos kojoms, bet labai retai ką nors vežu tai nieko. Privalumai: pakankamai tyli, net ir 90 važiuojant nėra diskomforto, ir nėra dyzelio triukšmo. Prie sankryžos sustojus lygiai su kokiu golfu dyzeliniu vos nesinori pasitikrinti ar aš neužgesęs:) Pakankamai komfortiškas važiavimas, nes nors ir trumpa ratų bazė, bet padangos su nemažai "mėsos" sugeria kelio nelygumus. Aišku, aukštesnė sėdėsena ir geresnis pravažumas kaip ir kituose džipuose. Nemaža keliamoji galia: ne kartą važiavau pakrovęs 500 kg ir daugiau ir labiau tas jaučiasi stabdant nei greitėjant. Pakankamai elastingas variklis: tolygiai važiuojant 60km/h galima jungti 5 bėgį ir bus apie 1600 apsukų. Dėl to, kad tai Hyundai - jis nedomina vagių. Salonas nebarška. Net ir į tridurį modelį galima nemažai pakrauti, nes galinė sėdynė atsiverčia 90 laipsnių į priekį visa. Daugiau neatsimenu:) Jei kils klausimų - pamėginsiu į juos atsakyti:)
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.