pas mano maveri irgi ,jei vaziuoju iki 100km teperatura daugiau nepakyla tik 70, ojei paledziu 120 viskas normaliai 90c, viskas iskeista mano nuomone, ten kaskas su termo mova , jos saltam varikliui neina islaikyt sparnuotes, o mano galva saltam varikliui ja turetu silpnai sukt, ir leistu variklui isilt.
dekui, uz patarimus, nusipirkau adatinius guolius , tik viena peda pirkau teraniui, o maveriui pasirodo netinka vienu milimetru isore didesne. Teks adgal i kauna varyt.
Turiu klausima del habu Ford Maveriui automatiniu, isijunkt tiltas isijunge viskas tvarkoj, bet kai isjungi vieno rato granata vistiek sukas, kai nuemiau haba buvo usikirtes , isploviau sudejau keles dienas buvo gerai, dabar vel tas pats, ar galima haba isgydit? ar mest lauk ir ieskot mechaniniu.
Nuosirdi uzuojauta seimai ir draugams.Asmeniskai nepazinojau, bet is forumo, jo rasytu zinuciu suprantu, kad protingas ir draugiskas zmogus buvo, bet koks ziaurus tas gyvenimas.
parasyk jo kordinates, jeigu toj pusei nuo raseiniu galesiu paziuret, nes daznai vaziuoju i jurbarka , bet vaziuoju su sunkvezimiu kurnos uskampi ,tai neprilakstysiu su sunkvezimiu, pats supranti, o taip tai dzipuks nieko tik biski priekis pasmukes, o gal tik nuotraukoj taip atrodo.
sveiki vyrai turiu klausimeli kurie susidure su m p 3,2 dizeliuku 121kw domina, kaip ju eksplotacija, kaip aplamai laiko tie nu 2000m gal geriau ziuret senesni, bet su 2,8 motoru patarkit kas galit nes apie tuos 121kw dyzelius girdejau nekokius atsiliepimus , kazin ar tiesa Dekui