Jump to content

Greblius

Nariai
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normalus

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Kaunas
  1. @miroslavasr @Rolandas Sveiki, dar kartą reikia ekspertų pagalbos Rinkau viską iš naujo. Maximaliai ištraukiau chvastavyką į išorę; dėjau vis storesnes šaibas taip jį stumdamas gilyn; laikinai užveržinėju be sutraiškomos įvorės, veržiu kol pradedu jausti pasipriešinimą sukant chvastavyką ranka. Labiausia demesio vertus tris išgautus variantus nufotografavau: Gražiausiai man atrodo trečias variantas, kur šaibos storis 0.5mm, tačiau backlash taip giliai įleidus chvastavyką nesiekia žemutinės normos (0.13mm). Ar nekreipti dėmesio ir bandyti reguliuoti backlash su šoninėm šaibom, nes svarbu, jog chvastavyko gylis atrodo teisingas, ar dėti plonesnę šaibą (0.47) chvastavyko gyliui?
  2. Ačiū už pavyzdį, atrodo tikrai aiškiai ir teisingai. Kaip matau akivaizdžiai pas mane įdėta per giliai, todel reikės traukti chvastavyką į išorę ir viską bandyti iš naujo. Dedu originalų perdavimą, 3.73, bet naują porą. Tikslas, kad neūžtų, o ateityje, kai jau mokėsiu ir matysiu poreikį gal didinsiu perdavimą, bet pakolkas planuose to nėra. O kokios firmos buvo pora kuri nesireguliavo? Teko skaityti, kad su kai kuriais gamintojais pasitaiko. Kai gavau savo porą (naują), ant jos matėsi reguliavimo žymės (buvo nuvalyta, bet matėsi šešėlis, kad reguliuota buvo) ir atrodė, kad buvo sureguliuota gerai, tai gal pavyks atitolinus chvastavyką sureguliuoti ir man
  3. Sveiki dar kartą, galvoje sukosi daug minčių, neiškenčiau ir nuvažiavau prasukti dar kartą. Tiesa šį kartą priveržiau guoliavietes jau pagal specifikaciją, o ne tik su pirštais (gal dėl to atrodė backlash per didelis?). Rezultatas kurį gavau dabar nuotraukose. Anksčiau matytas kontaktas pasikeitęs, tačiau visai aiškiai matosi D raidės formos pusmėnulis, kurio pilvas viršuje. Galima sakyti, jog kaip ir Rolandas parašė chvastavykas yra per giliai ir reikėtų ji šiek tiek atitolinti? ?
  4. Ačiū už atsakymą. instrukciją pridėjo, bet ten akcentuojama jog svarbiausia, kad kontaktas būtų centre ir jis sprendžiamas chvastavyko gylio nustatymu. Kaip suprantu, tai gylis pas mane OK, bet blogai nustatytas backlash (laisvumas tarp poros) ir tai išduoda pirmas paveiksliukas, kaip matome trikampio formos kontaktą "coast" pusėjė link "heel" (išorėje). Ir tai reiškia per didelį laisvumą (per didėlis backlash). Pas mane tiltas dana 30 186FBI ir gamintojas deklaruoja backlash 0.127 - 0.2mm o aš išmatuoju 0.13-0.14mm kitaip tariant esu mažesnėje specifikacijos pusėje. Ar gali būti, kad su tokiu backlash kontaktas rodo, jog jis yra per didelis?
  5. Sveiki, gal galite patarti. Atgaivinu seną temą nes antras round'as problemos sprendimo vyksta Taigi nusipirkau kitą tiltą, naują porą (yukon brando) ir guoliu komplektą. Viską perinkau ir dabar reguliuoju. Kaip jum atrodo mano poros kontaktas? Aš kiek suprantu kontaktas centre, tačiau ar neturetų būti kontakto plotas didesnis?
  6. Poros nuotraukų neturiu. Nebuvo nei nugraužtų kampų ar kitokių patrupėjimų, bet vietomis buvo tamsios spalvos, o ne blizganti, kaip dažniausia būna nuotraukose. Tilto nematavau vidaus, nežinojau šito. Bet diferencialas, atrodė, įsistatė lygiai. Chvastavykas buvo priveržtas pagal specifikaciją, t.y. kad sukant chvastavyką (be pusašių ir be differencialio, tik chvastavykas) pasipriešinimas būtų 3Nm ar kažkas tokio. Viduje sutraiškoma įvorė, o ne šaibos, kiek domėjausi būtent pasipriešinimą (preload) matuojant ir yra traiškoma įvorė bei nustatomas užveržimas. Flančas aukštyn žemyn ar į šonus nevaikšto klibinant rankomis kardaną. Ar gali būti, jog ne tik šita specifikacija vadovaujantis dar reikėjo užveršti? Į tiltą supyliau 75w140 + mopar LSD priedo buteliuką.
  7. taip, porą reguliavau. Su razdatke tas ir yra įdomiausia, kad neišsijungia, bet pas mane 3 padėčių ir priekis varo tik prasisukus galui. Šiaip razdatkės flančą gali sukinėti laisvai ranka esant ant padėties 4wd. Todėl uždėjus kardaną gaunasi, jog ne razdatkė varo tiltą, o priešingai - ją suka tiltas. Nelabai suprantu kodėl turėtų atsirasti papildomos apkrovos poroje uždėjus kardaną ir paprastai važiuojant kol nevaro priekis.
  8. Sveiki, Jeep wj 4.7 HO. Razdatkė NV247 (3 padėčių) Nusipirkus jeep ūžė priekinis tiltas ir leido tepalus. Persirinkau tiltą - riebokšliai, visi guoliai. Seni guoliai buvo pavargę ir suaižėję. Pora liko sena. Perinkus iš pradžių pavažiavau be priekinio kardano - viskas gerai. Uždėjau priekinį kardaną (priekinis kardanas su granatom) tiltas ūžia prie didesnių greičių 90-120. Vėl išėmiau kardaną ir radau sausą galinę granatą (prie razdatkės). Ją pakeičiau į naują, sutepiau brangiu teplu (ne tuo, kur būna prie granatos) ir uždėjau atgal. Ūžia vistiek. Priekinė kardano granata atrodė OK. Pilna anksčiau pritepo tepalo. Gal įsivaizduojate kas gali būti? Vistiek priekinė kardano granata, nors ir vaikšto lengvai, pilna tepalo? Razdatkės guolis už flančo, į kurį priekinis kardanas jungiasi? Ar tiesiog tilto pora negyva ir guolių keitimas visų bėdų neišsprendė? O nuėmus priekini kardaną tiltas tiesiog gauna mažiau apkrovų ir dėl to neūžia? Ačiū!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.