Pereiti prie turinio

Arklys

Nariai
  • Pranešimai

    2
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Nesakysiu
  • Miestas/Klubas
    Vilnius

Arklys's Achievements

0

Reputacija

  1. Šiaip, kad geras variantas jaučiasi - vandens siurblys ir pagalvės buvo neapsižiūrėjimas perkant, jei būčiau gyvai pats matęs - būčiau pastebėjęs; o purkštukai - jei ne nekokybiškas bandymas restauruot tai turbūt būtų laikę dar bent keliasdešimt tūkstančių km. Iki restauravimo kažkiek nedapylė kuro ir to nesijautė, po restauravimo pradėjo smarkiai perpilt ir čia jau atsirado rizika, kad sugadins cilindrus. Bet kokiu atveju visi šitie dalykai yra susidėvinčios dalys, tai labiau aptarnavimas, negu remontas. Padariau suvedimą ir važiuoklės patikrą, tai meistrai nerado prie ko prikibti, stabdžiai irgi dar labai geros būklės, suvedimą padarė lengvai, nieko nereikėjo pjauti. Tuo tarpu kai vežiau patikrai viena iš lietuviškų tų pačių metų modelių - iškart sudėjo nemažą samatą pakabos darbų ir sakė, kad dėl rūdžių lengvai sutvarkyti suvedimo nepavyks. Tai apskritai antrą kartą vistiek pirkčiau brangesnį variantą Vokietijoj, o ne pigesnį Lietuvoj, jau vien dėl aptarnavimo istorijos ir ramios galvos, kad variklis niekad nevažinėjo nekeistais tepalais. Dėl multimedijos, kadangi pagrinde noriu klausytis muzikos iš telefono, tai kol kas nusipirkau FM moduliatorių (nuoroda žemiau). Kas žino FM moduliatorius - žino, kad šūdas. Bet konkrečiai šitas turi labai stiprų signalą ir kokybė tikrai gera. Kainuoja 20 Eur su siuntimu į Lietuvą, susijungia su telefonu per BT. Garso kokybė 4/5, praktiškai tokia pat kaip įprasto radijo. Vos vos jaučiasi, kad labai aukšti ir labai žemi dažniai nusimuša, bet gyvent galima. https://www.amazon.de/dp/B07JB1QBZQ/ref=sr_1_5?keywords=anker+roav&qid=1572507937&sr=8-5
  2. Šiame forume esu naujokas, dar visai neseniai nusipirkau pirmą visureigį - 2008 TLC Prado, 127 kW, 3l dyzelį. Procesas nebuvo iš lengviausių, todėl pasidalinsiu patirtimis ir patarimais, kurie, tikiuosi, kam nors bus naudingi. Visų pirma, jei planuojat pirkti TLC120, gerai pagalvokit - ar galėtumėt sau leisti DU TLC120? Nes turint omeny jų amžių ir dalių kainas, kur kišti pinigus tikrai bus. PRADŽIA Pradėjau ieškoti Lietuvoje, apžiūrėjau kelis variantus, įskaintant ir vieną pardavinėjamą Toyota atstovybės. Pagrindinė problema kurią mačiau - dugno rūdys, ir čia kalbam apie vėlyvesnius - bent jau 2008 metų automobilius. Net jei kėbulas švarus ir niekad nedažytas, pakėlus vaizdas visai kitos. Rūdyja pirmiausia nuo galo - būna užstrigęs zapaskės laikiklis (naujas keli šimtai eurų), nesandarus kuro užpylimo vamzdis, stabdžių šlangutės ir panašiai, nuo rėmo lupasi gabalai, rūdys pereina ir ant kėbulo. Niekad nepirkit nepakėlę. Pats tvarkytis su rėmu nenorėčiau, todėl pasiklausinėjau kiek galėtų kainuoti restauracija smėliuojant ir cinkuojant, arba keičiant rėmą - tai viskas įskaitant ardymą, paruošimą, dažymą, įvorių ir lūžusių varžtų keitimą - gali kainuoti iki 2-3k EUR, bet ne visi ir nori imtis tokio projekto. Vėliau mačiau 10 metų senumo Lietuvoj pirktų TLC, kuriems "pernai" padaryta antikorozija, kas pasitikėjimo nekelia, nes galiu tik įsivaizduoti kaip rėmas turėtų atrodyti po danga. PIRKIMAS Galiausiai radau tinkamą, 2008 metų gamybos, bet 2009 metų registracijos, variantą Vokietijoje. Apžiūrą atlikau ne pats, prie to grįšim vėliau, bet apskritai automobilis atrodė tvarkingas, parduodamas atstovybės su pilna istorija, ir ant dugno turėjo tik paviršinių rūdžių. Rida - 170k km, su tai pagrindžiančiais dokumentais. Kainavo daugiau nei bet kuris variantas Lietuvoje, bet ir atrodė daug geriau. GEDIMAI Atvažiavus į Lietuvą išlindo dalykai, kuriuos tikrai buvo galima pastebėti apžiūros metu, ir kurie, kaip vėliau supratau internete, yra labai tikėtini 150k-200k ridai: sudilę variklio pagalvės - ne paprastos gumos, o vakuuminė sistema, kurios dizainas Toyotos buvo keistas ne vieną kartą. Atstovybėj su darbu - apie 800 Eur. Neradau patikimų neoriginalių dalių, todėl ir nerizikavau. Bet simptomai paprasti ir lengva patikrinti prieš perkant, o tada atitinkamai nudėrėti kainą: stovint pavaroj (D) visas automobilis dreba, įjungus neutralią (N) vibracijos išnyksta. Ypač stipriai vibracijos jaučiasi įjungus palėtintoją ir atbulinę pavarą.nesandarus vandens siurblys - irgi matosi iškart, aplink siurblį pilna rožinių nuosėdų (jei supiltas Toyota aušinimo skystis). Originali dalis apie 260 Eur, neoriginalios nuo 50 iki 90 Eur. Originalus tarnauja apie 150k km, dažnai keičiamas kartu su pagrindiniu diržu. Mano atveju keistas kartu nebuvo.Na, ir vienareikšmiškai smagiausias reikalas - purkštukai ir jų tarpinės. Purkštukų tarpinės yra TLC120 liga, ir jei jos nesandarios - į karterį patenka suodžiai ir dyzelis, kas užkemša tepalo paėmėją ir gali baigtis katastrofiškais variklio gedimais. Mano atveju paėmėjas buvo švarus, taigi tarpinės geros, BET diagnostika parodė, kad vieno purkštuko kompensacijų reikšmės jau viršija numatytas ribas (+- 2.5). Nors žinau savininkų, kurie iš 1KD-FTV purkštukų išspaudžia iki 300k km, gedimai prie 150k nėra nenormalūs. Visų 4 purštukų keitimas atstovybėje, įskaitant tarpinių pakeitimą ir lizdų valymą - apie 1800 Eur. Verta paminėti, kad po keitimo purkštukai dirba kiek garsiau - girdisi silpnas kalimas akseleruojant tarp 1000-2000 apsukų, ypač kai variklis šaltas. Atstovybės teigimu, taip dirba naujesnio modelio purkštukai. Internete rašo visaip - ir kad normalu, ir kad ne. Beje, gali gundyti galimybė restauruoti purkštukus, ką, deja, bandžiau ir pats (170 Eur už purkštuką + ardymas), bet man, kaip ir daug kam bandžiusiems, Lietuvoje toks darbas nepasiteisino. Nežinau ar stendas blogas, ar meistrų rankos kreivos, bet reikšmės po restauravimo pablogėjo, purkštukai buvo visai sugadinti ir tada jau teko keisti naujais, ką ir reikėjo daryti iš pradžių. Pats keitimas nėra nei sudėtingas, nei brangus. Atstovybės dalis gauna per kokią parą, o darbą atlieka per kelias valandas. APIBENDRINIMAS Paėmus viską bendrai, geros būklės TLC120 yra labai brangus 10 metų senumo visureigis, bet važiuoja tikrai puikiai - geriau negu daugelis pigesnių naujų automobilių. Lietuvoj jie gerokai pigesni nei Vokietijoj, bet bent jau mano tikrinimo metu atrodė probleminiai. Perkant siūlyčiau vengti pneumatinės pakabos, pasitikrinti variklio pagalvių būklę (įjungiant palėtintoją ir atbulinį bėgį, jei automatas), vandens siurblio sandarumą ir dugno rūdis. Jeigu perkat iš rimto pardavėjo, tai tikrai verta pasidaryti kokybišką defektavimą, nes tik diagnostikos metu matysis purkštukų būklė. Iš savo patirties siūlyčiau atsidėt 10-20% automobilio kainos remontams, bet čia kaip ir bet kuriam naudotam automobiliui. Turėkit omeny, kad aptarnavimai nebus pigūs - į 3l dyzelį pilasi apie 7l alyvos. Mažasis aptarnavimas atstovybėje apie 200 Eur, didysis (+ tiltų ir greičių dėžės skysčiai, kuro filtras, stabdžių skystis) apie 500 Eur. Aišku, savo rankom pigiau. PATOBULINIMAI Kadangi nusipirkau gan švarų variantą, padariau Dinitrol antikorizinį padengimą. Bet čia tik laikas parodys ar buvo verta.Pirkau variantą su gamykline navigacija ir galinio vaizdo kamera. Tai buvo klaida, nes šitoj sistemoj kondicionieriaus valdymas integruotas ekrane, todėl labai sunku (tiksliau brangu) pakeisti ekraną modernia multimedija, bet yra įmonės, kurios pardavinėja reikalingus perėjimus įvairiems sprendimams.Planuoju atrestauruoti pakabą ir susidėti OME amortizatorius. Gal kas galit rekomenduoti patikimą servisą Vilniuje, kuris tuo užsiima?Atrodo prasideda kažkoks vairo kolonėlės nesandarumas, tai ankščiau ar vėliau reiks prieiti.Jeigu kam įdomu, galiu pateikti ir nuotraukų, bei diagnostikos lapų, kad geriau parodyti apie ką kalbu Šiaip automobilis 5/5 tiek mieste, tiek miške. Iki pomidorų dar nesodinau, bet ir neketinu.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.