Pereiti prie turinio

Scooter

Nariai
  • Pranešimai

    3
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Kontaktai

  • Website URL
    http://mslavikas.info
  • Skype
    minsla

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Kaunas
  • Pomėgiai
    sportas, IT technologijos

Scooter's Achievements

0

Reputacija

  1. Biski info apie ABS, gal kam prireiks: * Ne visose Fronterose B (MK2) buvo statomas ABS * ABS sistema pas Opel Frontera B amerikieciu gamybos (buvo leistos alogiski modeliai masinu Isuzu Rodeo ir Honda Passport) * Testuojasi paprastai - OBDII jungtyje reikia uztrumpinti 4 ir 12 takelius, uzdegimo raktas i degimo pozicija, ABS lempute pradeda mirkseti kodus (PVZ: 12,12,12 ....klaidu kodai..... 12,12,12). * Klaidu istrynimas: uztrumpinam OBDII jungty (4 ir 12 kontaktai), raktas pasukamas i degimo padeti, is kart pradejus mirkseti ABS lemputei 12 koda reikia stabdzio pedala per 3s paspausti 6 kartus (nesidrovekit, pamaigykit pedala tiesiog taip greitai kaip iseina, nereikia spausti agresyviai, tiesiog paliesti). * Daznas gedimas ABS compiuterio, sprendziasi paprastai - isimam kompa ir tiesiog atkaitinam (perlituojam) pagrindinius maitinimo ir reles kontaktus. * Turi tris ABS daviklius: priekis kaire ir desine, galinis tiltas per viduri ant reduktoriaus. * ABS sveikas daviklis testavimas: priekiniu davikliu varza 2000-2200 Omu, galinis ~1500Omo, pasukus rata turetu buti ~0.6V * ABS davikliai originalai kainuoja nemazus pinigus (160-180EUR), taciau yra analogai is AliExpress po 60-80Eur, jei nejauciate diskonforto uzsiimant mahinacijomis yra ir pigesniu variantu: BOSH ABS daviklis nuo rusiskos 'gazeles' (dydis visiskai atitinka originala, nieko perdaryti nereikia). * Perkant ABS davikli reikia atkreipti demesi ar pas jus yra borto kompiuteris, jei taip - ABS originalas turi buti 4 kontaktu (2 abs davikliui, 2 stabdziu kaladeliu davikliai), kai kas persidaro i 2 kontaktu ir nesuka galvos del stabdziu davikliu (nes pagal Isuzu Rodeo varianta statosi kaladeles su blekelia kuri cype kai kaladeles eina i pabaiga).
  2. Ka tik turiu toki isigijau, vazineju jau antras menuo (2003 m., automatas, oda, dujos tiesiogines). Tai mano pirmasis dzipas ir jau jis man mylimiausia masina. Ziaurei patiko, trauka bent jau man persedus nuo lengvosios (Omega B 96Kw dyzelio) neriali. 151Kw per akis, sporto rezimu rauna nerialiai. Bekeles neisbandziau dar. Rusiskuose forumuose susidare sekanti nuomone kad: 2.2TDI varikliu Fronteros B turi problemu su varikliais (sudetingas aptarnavimas), antraip su 3.2 benzinu - tenka daugiau prieziuros vaziuoklei, apie varikli nusiskundimu neradau. Rusai Fronteros B vaziuokle vadina - 'niubivajemaja'. Paziuresim ar tai tiesa. Parvarytas is Olandu. Nusprendziau viska kapitaliai susitvarkyti, nors kaip dzipui islaidos manau nebuvo dideles: vaziuokles, stabdziu sutvarkymas - 270EUR, variklio dirzai, guoliai ir t.t. - 450EUR. Tiesa kas liecia varikli - ju pilna lietuvoje, taciau jei noresi isigyti naujas detales - bus vargo (teks ieskoti uzsienyje, musu prekybininkai siek tiek bejegiai sioje situacijoje), nors Opelio atstovybe viska surado ko reikejo. Variklis yra IZUCU (RODEO analogiskas modelis Fronterai gamintojo (6VD1), JAV gan populiarus variklis.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.