Biski info apie ABS, gal kam prireiks: * Ne visose Fronterose B (MK2) buvo statomas ABS * ABS sistema pas Opel Frontera B amerikieciu gamybos (buvo leistos alogiski modeliai masinu Isuzu Rodeo ir Honda Passport) * Testuojasi paprastai - OBDII jungtyje reikia uztrumpinti 4 ir 12 takelius, uzdegimo raktas i degimo pozicija, ABS lempute pradeda mirkseti kodus (PVZ: 12,12,12 ....klaidu kodai..... 12,12,12). * Klaidu istrynimas: uztrumpinam OBDII jungty (4 ir 12 kontaktai), raktas pasukamas i degimo padeti, is kart pradejus mirkseti ABS lemputei 12 koda reikia stabdzio pedala per 3s paspausti 6 kartus (nesidrovekit, pamaigykit pedala tiesiog taip greitai kaip iseina, nereikia spausti agresyviai, tiesiog paliesti). * Daznas gedimas ABS compiuterio, sprendziasi paprastai - isimam kompa ir tiesiog atkaitinam (perlituojam) pagrindinius maitinimo ir reles kontaktus. * Turi tris ABS daviklius: priekis kaire ir desine, galinis tiltas per viduri ant reduktoriaus. * ABS sveikas daviklis testavimas: priekiniu davikliu varza 2000-2200 Omu, galinis ~1500Omo, pasukus rata turetu buti ~0.6V * ABS davikliai originalai kainuoja nemazus pinigus (160-180EUR), taciau yra analogai is AliExpress po 60-80Eur, jei nejauciate diskonforto uzsiimant mahinacijomis yra ir pigesniu variantu: BOSH ABS daviklis nuo rusiskos 'gazeles' (dydis visiskai atitinka originala, nieko perdaryti nereikia). * Perkant ABS davikli reikia atkreipti demesi ar pas jus yra borto kompiuteris, jei taip - ABS originalas turi buti 4 kontaktu (2 abs davikliui, 2 stabdziu kaladeliu davikliai), kai kas persidaro i 2 kontaktu ir nesuka galvos del stabdziu davikliu (nes pagal Isuzu Rodeo varianta statosi kaladeles su blekelia kuri cype kai kaladeles eina i pabaiga).