Nesupykit kad toks įkirus su savo klausimais, bet mes jau iš to mokomės ir bandom remontuoti O visam tam gedimui žinoma įtaka sudarė kad velenas nebesitepė ir susidėvėjo? O gali būti taip kad pradegė tarpinė galvutės , ne į išore o viduje ? nes dar ir melsva dūmą su tepalo kvapu meta per išmetimą. Nes yra taip buvę Audi 100, 2.3 varikliui, toks pat garsas ir bėda buvo tarpinė. O jei ir velenas , tai darbų eiga būtu kokia? imti abi galvutes , ir imti laukan karteri, ir per apačia ištraukti darbini veleną kartu su su švaistikliais ir stumuokliais ? O gavas reikės perrinkinėti ? Ir išvis koks būtu jūsų patarimas , ar daryti visiška kapitalini abiems galvoms , šlifuoti perrinkti vožtuvus , o apačioje keisti tik veleną ? O stumuoklių žiedai ? Ir išvis kokie atsiliepimai apie tokį varikli ?