Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/17/2010 in all areas

  1. 5 points
    Maršrutas sudėliotas dar pernai, logotipe liko tik paskutinį skaičių iš 0 į 1 pakeisti Trumpai: Per Latviją, Rusiją standartiškai iki Novosibirsko. Nuo jo sukame į pietus per Barnaulą, Čiuiskij trakt iki Mongolijos. Jau tenai Kinijos pasieniu per Gobio dykumą. Pavaikščiosim net vasarą neištirpstančiu ledynu, pasimaudysim natūraliuose kalnų šuliniuose, nučiuošiu snieglente nuo kopos, ir dar visokių įdomybių suplanuota. Pravažiavę 2/3 šalies pasuksime į šiaurę, į UlanBatorą. Ten pailsėsime viešbutyje 1 - 2 dienas su apsižvalgymais. vėliau važiuosim link Chubsugulo ežero ir iš vakarinės jo pusės bandysim pasiekti Caatanų gentis. Pavyks ar ne, grįžtam ir apvažiuojam tą ežerą iš rytinės pusės ir varom į Rusiją ir tiesiai link Baikalo. Toliau vykdom 2016 metais nebaigtą programą - per Tažerano stepes į Olchono salą, kur porą dienų pailsėję suksim namolio
  2. 2 points
    Keiciant slegio parametrus, BUTINA is naujo apmokyti deze. Tai yra reikia istrinti visa jos prisitaikyma ir is naujo mokyti. Procesas gana ilgas ir gali pasirodyti baisus. Jungiant viena is poziciju R arba D, po atminties valymo, atrodo deze subirejus 1. Ijungus varikli apmokama ijungti graziai pradines pozicijas Laikant stabdi junginejama tarp R ir D 20(patariai maziausiai) kartu. Taip, kad N pozicijoje nesustoti. 2. Junginejama tarp R ir N 3. Junginejama tarp D ir N 4. Veliau tiesiog vaziuoji. Perjunginejimai baisus. Jungiant tarp begiu buna tarpas, apsukos pasoka ir panasiai. Visa tai normalu nes deze mokosi, prisitaiko prie parametru. Procesas gana ilgas. Literaturoje sakoma, kad kekvienas atvejis turi prasisukti po 5 kartus. Pagal kilometrus man buna apie 100km. Bet ne autostrada vaziuoti o kuo daugiau perjunginejimu. Yra daug niuansu kuriu nepaminejau nes... Pamirsau Procesas ilgas ir bent jau man idomus. Vel pasikartosiu, kad reikalingas individualus tiuningavimas. Ziurejau to pacio modelio skirtingu metu valdymo bloko konfiguracijas. Jos visos daugiau, maziau skirtingos. Del to neimanoma pritaikyti vieno tiuningo parametrus, visoms masinoms (turiu omenyje to pacio modelio Cadillac Escalade). Primenu, kad siuo atveju deze 6l80 su T43 valdymo bloku(Bendrai sakant GEN IV). Naujiesni modeliai su 6L80 turi kita valdymo bloka, kitus parametrus. Pabandysiu ikelti video kasdienio vazinejimo su parametrais is HP tuners VCM Scanner, kad butu informacija apie apsukas, begius, greiti. Taip galima matyti kokios apsukos, koks begis ir greitis su 4.10 poromis. P.S. Apie downshift, kickdown, Manual Mode informacija pateiksiu veliau
  3. 2 points
    Sumoje +25kW Tiesa priekyje tik is desines puses dar sudetas.
  4. 2 points
    Kodel nera blogai varikliui 95 kai reikia 98? Reikia suprasti, kad masinos valdymo blokas nera kazkieno garaze sugalvotas daiktas. Ji kuria institutai. Dalis funkciju realizuota schemu pagalba, dalis programos. Tiuninguojant naudojant vienus ar kitus irankius, dali funkciju tiesiog nepasiekiama. Net programiniu budu realizuotu funkciju, nepasiekiama. Priezasciu yra ivairiu Imant kaip pvz. Cadillac Escalade. Turi savyje pasiekiamas lentas skirtas HIGH ir LOW octane benzinui HIGH octane yra tokia Pagal apsukas ir ora cilinduose isstatomas diegimo kampas. Taip dalis lentos nenaudojama. Pamename, kad kuo didesnis kampas, tuo ankstesnis diegimas. Aukstesnio oktano benzinui, reikalingas ankstesnis diegimas. Anksciau uzsidega, sudega ir atsidarius ismetimo voztuvui, jau nera ugnies ir taip toliau... Kaip tiuninguoju 98? Procesas ilgas!!!. Siuo atveju paprastai. Paemus HIGH OCTANE lenta, uzmeciau +5 kampa visoms reiksmems, sulyginu su LOW OCTANE lenta (abi vienodos) ir vazineju. L92 variklis turi detonacijos daviklius, pagal tai fiksuojamos detonacijos ir vazinejant matau, kurias reiksmes reikia keisti Vazineju, "renku detonacijas". Pagal auksciau pateikta vaizda matosi prie kokiu apsuku, ir oro cilinduose, kokios detonacijos. Kiek koreguojamas kampas, kad ju nebutu. Atimu sitas reiksmes is pagrindiniu lentu ir vel vazineju.... Kol guanu nulius: Ar verta visa tai daryti kai valdymo blokas su davikliais visa tai aptinka ir atitinkamas kortas naudoja? Man verta, visada norisi geriau(su protu). Norisi atitobulinti iki maksimumo 98 benzui. Ar yra skirtumas? Taip. Nes naudojamos kortos tik 98 benzui, nebus skirtas laikas keiciant, kas pagreitina procesa. Jauciu geresne reakcija i akseleratoriu. Variklio darbas? Minkstesnis. Negaliu pasakyti galutinai kol nepabaigiau. Sakot - gi jis pas tave dujintas Tikrai taip. Po benzo, ateis laikas ir dujoms Beje taip pat yra toks daiktas kaip kuro ir oro santykis(misinis, kuris paduodamas i cilindrus), kuris optimalus 14,7:1 (atitinkamai oras ir kuras). Bet ar tai optimalus galiai? Zinome, kad ne Gamtai? Taip gamtai geriau(kazkiek, gal....) Be turbinu ir kokmpresorius teoriskai nuo ~11,5:1 iki 13:5. Bet yra niuansu skirtingiems varikliams. Tesinys bus....
  5. 2 points
    4x4 Alytus Offroad club nariai sveikina visus bekelei, kelionėms ar šiaip 4x4 prijaučiančius draugus su artėjančiomis Šventėmis, linkime patirti daug nuotykių ir įspūdžių 2022 metais, kad technika negestų ir sveikata nepavestų !!! 🍻🚙
  6. 2 points
    Mongolija dar metams atidedama. Labai vėluoju, bet jau beveik susiruošiau, Greitai startas:
  7. 2 points
    Pagaliau šventė atėjo ir mano kiemą :). po ilgo stovėjimo jau važiuojam Žiema yra gerai.
  8. 2 points
    Atsakiau AŽ dėl razdatkės. Pirmas rimtas test drive buvo, viskas atlaikė, greičiausiai radau bilduką važiuoklėj (nors garsas ir atrodė po kojom, bet buvo atsileidęs galinio mortizatoriaus kronšteinas, nu ir dar veržliaraktis po sėdyne gulėjo, galbūt ir tas bildėjo, nes kilimo džipe nėra ). Neplanuotai patikrinau galinio jėgos bamperio tvirtumą - medis buvo tvirtesnis (foto vėliau) Dar ir akumas nudvėsė besigervinant. Sniego miške nedaug, žemė visiškai be įšalo 0-02-05-b43be743df430b9341ad4c4c5bc1e17d1cf476584fd2736c848b206bb6a53fba_b0c2c5ed.mp4 O šiaip visumoj labai patenkintas, tuom kas gavosi, labai nustebino padangos, puikiai valosi ir puikiai važiuoja. Važiuota kvartalyne, susiderinus. Jei netyčia atsiras žaliųjų.
  9. 2 points
    Labas, Pradeti reikia nuo to, kokios nori nv242(np242). Yra variantai: 1. 242HD - su WJ V8 ir tai kaip opcija buvo. 2. 242LD - su WJ I6 standartiskai (nors kaip opcija buvo ir 247). 3. 242AMG - su Hummer standartiskai tam tikrose variantose. 4. 242HD - su Dodge Durango(priklausomai nuo varianto), Dakota (kaip opcija) ir gal kiti Dodge variantai 5. 242LD - su XJ, ZJ 6. 242 - Liberty(KJ) - neturiu informacijos. Ir visus juos galima sulauzyti nepriklausomai kokio atsparumo butu Jos skirtingos. pagal atlaikoma momenta, vidini difa (su 3 arba 6 krumpliaraciais), slicu kieki(nuo greicio dezes, i priekini kardana i galini), davyklius(Dakota ir Durango turi greicio davyklius), taip pat vidiniai guoliai skirtingo storio, grandines plocio. Sau dejau i buvusi WJ'ta 242HD butent nuo WJ'to. Variantas NV247 ->NV242HD. Tam reikejo tik galinio kardano kito. Galima naudoti kartu einanti su NV242HD, bet negavau tokio ir pagamino pagal uzsakyma JAV(Oliveris - https://oliversdriveshaft.com/ jis yra ir ebay.com). Taip pat yra niuansas su ieimo valo ilgiu. Tiksliai nepamenu, bet kartais NV242HD turi ilgesni ir ji reikia pjauti arba deti is buvusios NV242 bet tam abi dezes reikia isrinkti. Kodel NV24HD? 1. Nes atlaiko didesni momenta(2749Nm) negu NV242LD(2015), negu NV247(2442Nm), negu NV231(2556Nm), NV231D(2631Nm) Daug kas prades sakyti, kad NV231 galima tobulinti ir gales laikyti didesni momenta... Bet ta galima taip pat sekmingai daryti ir su 242HD 2. 4x4 Full Time. Kalbant apie 2WD..... nebent driftas? Jeigu tureciau galimybe, deciau sau NV242 AMG. Taip ji be 2WD opcijos bet - 3172Nm. Tik reikia ieimo valo nuo esamos nes jis visai netinka ir pora kitu niuansu, kuriu jau nepamenu. Svarbu manau butu - "Kokia galima gauti siuo metu!!!". NV242HD labai retas variantas. Daznesnis NV242D(nuo Dodge) Kalbant apie perduodama momenta, tai WJ'tui su V8 pilnai pakanka ir NV242LD nuo I6 Tiek butu pradines info. Daug galima rasti rusu ir JAV forumuose. Taip pat Yotube nuosekliai visas keitimo procesas. Yra variantai kai suburia NV242 su NV247 kartu, gaunasi kaip NV245 P.S. NV - New Ventury, NP - New Process. Pavadinimai keitesi ir tiek.
  10. 2 points
    Man senajam patruliui taip buvo, (prieš 15 metų 😀), tai teko išmesti tas vadinamas "svarstykles" ir dėjau paprastą trišakį,stabdė gerai, bet tada žiemą galas labai greit čiuoždavo🤨 su GR važinėju 14 metų ir nebuvo bėdos, tad neguliu nieko konkrečiau patarti.
  11. 2 points
    Keletas nuotraukų iš paskutinės kelionės, labai noriu filmuką susukti, bet visai laiko nėra
  12. 2 points
    Padariau slenksčius, šnorkelį, racija įdėta.
  13. 2 points
    ir galiausiai pardavimas... a ne?
  14. 2 points
    Dedei klevui ne arklio intelekto reikia, o gal akinuku jau stipresniu Klevuk jau zinok jaunimas randa kaip ir nuotraukas galima prisiartint, ir net naujas odos siules pamatyt,kurios niekad tokios sviesios po tiek metu nebuna tiesiog automobiliu daugiau nupirktum,negu taisytum, pradetu pamatyt tendencijas nes kai juos daznai perki, pradedi suprasti kiekviena skelbimo niuansa, ir kai be taro kortu ir mystikavimu pradedi nuspeti beveik kiekvieno vaziuojamo automobilio apziureti stovi, tai poto nereik daug sugebejimu kad pastebeti, siai toyotai ypac gerai viskas matosi, nors kas be ko kaikurios dalys tikrai gero stovio
  15. 1 point
    Sugalvojau sustiprinti greiciu deze. Deze kaip minejau 6L80. Norejau nupirkti kita deze, kad galima butu ja ramiai atnaujinti/sustiprinti. Prasidejo informacijos paieska. 6L80 montuojama i masinas: 2006-2009 Cadillac XLR-V 2006-2013 Chevrolet Corvette 2006 Holden VE Commodore/2008-2009 Pontiac G8 2006-2013 Holden/Chevrolet WM Statesman/Caprice 2014-2017 Holden/Chevrolet WN Statesman/Caprice 2007-2013 GMC Sierra Denali 2009-2013 Chevrolet Silverado 1500 5.3 (ext. & crew cab), 6.2 2009-2013 GMC Sierra 1500 5.3 (ext. & crew cab), 6.2 2010-2013 Chevrolet Silverado 1500 5.3 (reg. cab) 2010-2013 GMC Sierra 1500 5.3 (reg. cab) 2006-2009 Cadillac STS-V 2007-2015 Cadillac Escalade 2007-2015 Cadillac Escalade ESV 2007-2013 Cadillac Escalade EXT 2007-2015 GMC Yukon Denali 2009-2020 Chevrolet Tahoe 2009-2020 GMC Yukon 2009-2020 Chevrolet Suburban 1500 2009-2020 GMC Yukon XL 2008-2009 Hummer H2 2014-2019 (K2XX) Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 2010-2015 Chevrolet Camaro 2011-2017 Chevrolet Caprice PPV 2011(September)-2013 Holden VE Commodore Series 2(MY 2012) 2014-2017 Holden VF Commodore / Chevrolet SS 2009-2013 Chevrolet Avalanche 2019-2021 (T1XX) Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500 Dalis ju galau varomu, dalis ir galu ir 4x4 variantai. Ar visos 6L80 vienodos? Is isores taip vienodos, gali kazkiek keistis tepalo dugnines del konstrukciju. Neradau informacijos, kuria galima butu remtis, kad vidus skirtingas. Taip TEHCM skirtingas. O tiksliau kompiuteris juose skirtingas. Isoriskai vienodas, viduje skirtingas. Del to pagal metus irasomas skirtinga OS. Ir cia klausimelis. Ar i bet kuri TEHCM galima irasyti bet kuria OS? Logiska, kad i naujiesni TEHCM galima irasyti senesne OS. Ar visgi ne? Atvirksciai? Nes skirtingi bendravimo protokolai. Del ko tada skirtingas kompiuteris viduje? Perkant naujaji TEHCM, visur praso nurodyti, kur bus naudojamas, pagal tai atsiuncia, iraso OS. Bet gal visgi jis vienodas ir OS rasoma pagal poreiki? Taip sito ir nesuzinojau. Nusipirkau deze is masinos galu varomu. Nors turejo buti Hummer H2 OK, vis tiek stiprinsiu isrinksiu ir ziuresiu kas ir kaip. Perdaryti is 2WD i 4X4 nera problemu. O kas viduje? Pardavejas tikino kaip visada - maza rida Stiprinimas tai HD konverteris su rakinimu prie ~2500 (Eurpietiskas launcas is 2500RPM :D) apsuku ir Transgo perjungimo komplektas del greitesnio begiu perjungimo. Konverteris JBMX HD 2500 Stall, kurio foto deti prasmes nera. Viskas sudeta, greiciu deze masinoje BET. Navaziuoja. Tai yra tik avarijos rezymas. Tikrinu ir matau, kad nuskaityti/irasyti parametrus su HPTuners galiu, Greiciu deze rodo temperatura, skydelyje perjungiant begius, jungiasi PRNDM. Klaidos - Nera rysio su deze. Vaziuojant klaidas salinu ir ~5s vaziuoja, jungia begius. Patikrinu OS versija ir matau, kad sita OS buvo rasoma i 2012+ dezes. Patikrinau suderinamuma su variklio bloko OS ir nesuderinta. Variklio bloko OS jau maksimali. Reikia keisti Greiciu dezes. HPTuners neperraso OS pilnai nes ne visus segmentus pasiekia. Gal boot gal dar kokio negali pasiekti. Reikalingas SPS arba TECH. Lietuvoje yra, galima pirkti. Sukuriau vartotoja GM'e nes vis tiek pirksiu iranga. Bet o gal gali kazkas padeti? Pasirodo gali. OPELIS.LT. Dirba su GM masinomis, beje labaaaaai rekomenduoju jeigu kazkam prireiks. Irgi nesigavo is karto padaryti. Raso iki 100% ir klaida. Tikrinam ir liko sena OS. Palikau masina 3 dienom. Zmogus nepasidave ir padare. O toliau jau pats su HPTuners parametru koregavimas. P.S. Taip galima butu ardyti sena deze ir keisti visa TEHCM
  16. 1 point
    Kaip anksciau zadejau, idedu jau su video o ne tuscius skaiciukus Sito vazevimo metu diegimo kampas, detonacija, STFT, LTFT(0 nes veikia "Power enrichment") i HorsePower neziurekyte Tai netiesa!
  17. 1 point
    Visiems nusibodo mano chip tiuningas ir reikejo jau kazko tokio. Kitaip prakeiktu
  18. 1 point
    Kaip cia kolega pasake - "Jam patinka raudona" Eibach 32mm stabilizatorius.
  19. 1 point
    Grizau su galutiniais (Pabreziu!!!! Pagal mano norus ir poreikius ) rezultatais tiuninguojant greicio dezes valdymo bloka. Tai yra programines dalies tiuningavimas, pagal kuria veikia(bando veikti ) mechanine dalis. Gelezis: 1. Masinos svoris 2700kg (ESV) 2. Pastovus 4x4. 3. Greiciu deze 6L80 su valdymo bloku T43. 4. Variklio apsukos nuo 700(laisvos uzkeltos mano atveju) iki 6300(mano atveju perjungineja 1->2, 2->3, esant pilnai pravertai sklendei - WOT. Kiti 3->4- 6100, 4->5, 5->6 - 5200) 5. Variklis 409 arkliai (arba 403, priklauso kaip skaiciuoti), 565Nm. Kiek prisidejo, nezinau. Dezes tiuningas pagal fakta ir ne kitaip. 6. Tiltu perdavimas 4.10 Kodel vardinu visa tai? Nes tai itakoja tiuningavimo procesa. Kitu atveju pvz. Corvette, su 6L80, galas varomas, kitas perdavimas, visai kitaip tiuninguojama deze. Visa tai svarbu!!! Taip pat svarbus individualus dezes tiuningas nes kekviena deze turiu savo nusidevejima, savo laisvuma, kaip ir paskirstymo deze ir tiltai. Negalima tiuninguoti, tiesiog irasant kitur sukonfiguruota programine dali i visas masinas. Taip rezultatas bus, bet ne toks koks gali buti. Del to visada po "bendrinio" tiuningo, butina individualiai koreguoti parametrus. Be to skoniai skirtingi. Visi mes skirtingai norime, jauciame. Vienam gerai perjungineja, kitam per kietai ir panasiai Koks buvo atliktas darbas, kokie parametrai keisti (rasiau, bet dabar su patikslinimais): 1. Atitinkamas perkonfiguravimas pagal 4.10 perdavima ir ratu diametra. Iprastai tai automatinis procesas, bet po jo pritaikiau sau. Kazkiek anksciau, kazkiek veliau perjungineti begius priklausomai nuo sklendes padeties. Zaliai pazymeti parametrai, kurie keisti standartiniu atzvilgiu. 2. Pradinis slegis. Galima ji kelti kiek nori, tai yra irasyti programoje, bet daugiau negu deze gali, jis nepadides 3. Maksimalus slegis priklausomai nuo apsuku. 4. Kekvieno begio perjungimo slegis, priklausomai nuo tepalo temperaturos ir variklio generuojamo sukimo momento. Sioje vietoje yra niuansas. Tiuninguojant varikli, keiciami parametrai, liaudiskai sakant, kad stengtusi isduoti daugiau galios(arkliai, niutonai) o tai nereiskia, kad tiek isduos kiek prasoma. Bet pagal algoritmus skaiciuojama daugiau ir informacija siunciama i dezes valdymo bloka. Pvz. variklis siuo metu generuoja 600Nm(pagal formules) o realiai 560Nm. Informacija siunciama dezes valdymo blokui, kad perjunginetu pagal atitinkamus parametrus. Deze atitinkamai elgesi, nezinodama realiu parametru. Del to daznai buna negrazus perjunginejimai. Del ko pasikartosiu - Tiuningas turi buti tik individualus. Ir vel niuansas, deze mokosi, prisitaiko. Bet apie tai veliau. 5. Begiu perjunginejimo pradinis ir kintamasis laikas (kurie sumuojasi) priklausomai nuo variklio sukimo momento ir apsuku, konkreciu momentu. 6. TCC parametrai. 7. Sukimo momento valdymo parametrai. Irgi susideda is pradinio ir kintamuju, pagal sukimo momenta, apsukas, temperatura. Minejau prie kokiu apsuku kaip konfiguravau.
  20. 1 point
    Po kiek laiko griztu su variklio ir dezes valdymo bloku tiuningu Tikiuosi bus naudinga susidomejusiems. Priminsiu kokie pakeitimai buvo atlikti varyklio valdimo bloke(Variklis "L92", valdymo blokas "GEN 4 E38" 😞 Primenu, kdad fiziskai: Pakeistas oro isiurbimo traktas nuo filtro(su filtru) iki sklendes. Pasalinti katalizatoriai. Koreguoti valdymo bloko parametrai naudojant HP Tuners irankius: 1. Sukalibruotas is naujo MAF nes patenka daugiau oro. (Atitinkamai pagal tai formuoja kuro oro misini). 2. Koreguoti MAP koeficentai. Kitaip sakant "VE koeficientai" keiciant "Virtual Torque" parametrus 3. Pakeisti riebinimo rezimo (Power Enrich) isijungimmo parametrai (minimalios apsukos, minimalus greitis, minimalus MAP parodymai, minimali akseleratoriaus paspaudimo reiksme). Taip pat riebinimo "porcijos" dydis pridedant ir mazinant. 4. Atjungtas katalizatoriaus saugojimo rezimas, kai papildomai purskiamas benzinas. 5. Atjungtos antruju lembdu klaidos. Priminsiu, kad jos siuo atveju tik katalizatoriaus veikimui stebeti. 6. Koreguotos diegimo kampo lenteliu reiksmes visame diapazone. Koreguotos pagal 98 benzina. 7. Atjungtas diegimo kampo koregavimas pagal katalizatorius. Nes keiciamas kol sila. 8. Koreguotas "torque management" diegimo kamas. Tai yra pakeista minimali diegimo kampo reiksme kai veikia "torque managament". Pvz. greiciu perjungimo metu kai deze praso mazinti sukimo monenta, kol perjungines greiti. 9. Koreguotos VVE lenteles reiksmes. Kitaip sakant reiksmes pagal kurias veikia LTFT, STFT 10. Taip pat atjungti tokie ribojimai, kaip maksimalus sukimo momentas kekvienam begiui, visai greiciu dezei, reduktoriams... Nes ir taip variklis nesugeneruos daugiau momento negu jis gali Gal kazka ir praleidau... Idomiau ir sudetingiau koreguoti parametrus greiciu dezei. Po kekvieno koregavimo, reikia pasalinti issaugotus parametrus(parametrai kuriuos isimina deze pati besimokant ar priklausomai nuo nusidevejimo), atlikti greita mokymosi procedura. Taip pat deze turi kuri laika adaptuotis(adaptavima galima isjungti bet ne siuo atveju). Kitaip sakant, tarsi idedama nauja deze is konvejerio Varyklio valdymo blokas irgi mokosi. Irgi issisaugomi LTFT parametrai ir kaskart koreguojant, reikia valyti atminti, turi pasimokyti kuri laika vazinejant. Taip pad diegimo kampas, detonacijos.... Bet tai atliekama greiciau Kokia buvo mano ideja koreguojant parametrus dezei(primenu tai 6l80 deze)? Norejau greitesnio perjungimo, islaikant perjungimo svelnuma. Hmmm skamba lengvai ir paprastai bet praktikoje nera lengva ypac kai prie to norejau WOT (gazas dugnas arba siuo atveju nuo 5000RPM iki 6000RPM) rezime perjungineti be sukomo momento mazinimo o visame likusiame diapazone, graziai ir greitai. ( kaip visada - Greitai, pigiai, kokybiskai... :D) Keisti parametrai: 1. Pradinis maksimalus slegis 2. Slegis priklausomai nuo RPM ir begiu. 3. Greiciu perjungimo slegiai kekvienam begiui (Jungiant i prieki - "Upsift" ). 4. Begiu perjungimo pradinis laikas. Kekvienam begiui. Irgi tik jungiant i prieki. 5. Slegio kontroles solenoidu -"TCC" parametrai: Apply ir Release 6. Torque managament parametrai perjungiant begsius. Kai apsukos iki 5000 priklausomai nuo sukimo momento, atitinkamai parenkamas sukimosi momento procentas, kuris valdomas. Kitaip sakant pvz. prie 4000 apsuku, esant 550Nm sukimo momenta mazinti 80%. Tai yra, 20% praleisti iki dezes nemazinant. Kai apsukos diapozone tarp 5000 ir 6000, sukimo momento nemazinti visai. Praleisti 100%. Ko pasekoje po ilgu testavimu, Stebejimu nauduojant HP Tuners VCM Scaner, vazinejimo visokiais rezimais, buvo pasiektas man tinkamas variantas. Dabar vaziuojant "lengvai", iki 5000 apsuku, deze perjungia svelniai ir greiciau negu standartas. Tiksliau toks perjungimas kai tarp sportinio ir pensininko imant 65% i sportine puse. Kai paspaudziu ir apsukos virs 5000, perjungimas nemazinant momento ir perjungiant 1->2 ir 2->3, prabuksuoja ratai. Kodel taip sugalvojau? Masina vazineja pagrinde mieste lengvai. Bet kai paspaudziu, vadinasi reikia galios is variklio ir greito perjungimo is dezes puses. O greiciausias perjungimas neprarandant momento - nemazinant momento visai Ar tai gerai? Siuo atveju man asmeniskai tinka. Visai idomiai veikia. Kiek laiko veiks? 6l80 gana istverminga deze. Konkreciai pasakyti kiek laiko kokius momentus suvalgo, negalima. Nera tokios informacijos. Pagal tiuninguotojus, kurie tiuninguoja 6l80 pikapams ir Corvette, atjungiant Torque management visai, masinos pravaziuoja 70 000 miliu ir problemu nemato. Niuansas - ne vien atjungia TM bet ir su laikais ir slegiu zaidzia. Toliau video, kuriame stengsiuos perduoti visa info jame, vazinejant skirtingias rezimais. Kad butu ir garsas kokybiskas is kurio galima bus suprasti dezes darba(perjungima)
  21. 1 point
    Nevisai taip norejau pasakyti, gal vel neteisingai issireiskiau Vien kompresorius nera gerai. Vazinesi bet kiek atlaiko variklis? Nedaug. Tai yra siuo atveju alkuninis ir 1000 arkliu atlaiko, gilzos irgi ir neskils. Stumokliai maziau, jeigu neklystu apie 600 arkliu ok. Svaistikliai jau silpni. Uztektu svaistikliu ~+120 arkliu. tai 409+~120 = ~530 Tada skaiciuoji kaina - kompresorius 5k-7k ir dar bandai isgauti arkliu nedaugiau negu atlaiko kad ir tie patys svaistikliai. Yra variantas LSA kompresoriu statyti, jis silpnesnis bet kaina irgi ohoho Be to komplekte ivairiai. Kartais su purkstukais, kartais be ir tada + purkstukai. Tada softo tiuningas nes ir MAP jau 1BAR netinka ir reikia 2-3BAR, cia vel niuansai. Na OK su HP Tuner tas puikiai padaroma ir tai atkrenta. Sumoje galvoji ar tikrai verta. Jeigu kompresorius tada ir visa kita stiprinti. Kaina kaip antro tokio Kadilako. O norint tu paciu ~530 arkliu, uztenka siuo atveju sudeti "pykta" paskirstymo velena. Testai parodo, kad isspaudzia ven su velenu ~550-570 arkliu. Kompresoriu imesti paprasta, bet, kad viskas butu teisingai ir nereiketu veliau keisti variklio, atsiranda niuansai Be to gal pigiau is karto imti is JAV jau paruosta, galima Vokietyjoje surasti toki.... Kekvienas pasirenka pagal save Mano tikslas is stokinio, minimaliai modifikuojant, kazka isspausti ir pasidalinti informacija Be to savo malonumui tai darau ir pats tobuleju sioje sferoje
  22. 1 point
    Keliaujam toliau. Sugalvojau, pirkau ir isidejau. Buvo: Montavimo metu gi del Jusu Galutinis vaizdas: Truputi juoko Is karto tiems, kas juokiaisi is tokio tipo filtru. Zinokit, kad neverta juoktis Apie viska is eiles. Kodel? Sena tema... Buvusiam WJ'e atvazinejau apie 40 000km su tokiu filtru ir pardaviau su idealia kompresija. Del to galima gincytis iki negalejimo ir velgi - neverta nes nebus galo. Daug yra medziagos apie ivairius filtrus apie nauda ir zala varikliui ir panasiai. Reikia nepamirsti, kad tik is gamyklos isriedejusia masina uzkuri, jau variklio resursas sumazejo Kekvienas pasirenka sau Kalbant apie galia. Niuansas! Tiesiog idejus, nesijauciau. Gal net sumazeja ( arba negauni to ko tikejaisi ir atrodo, kad dar blogiau). Oro patenka daugiau o kaip su kuru? Po MAF perkalibravimo, pasijuto. Ne siaip pasijuto o pagal DRAGY skaiciukus! Ne stebuklai bet buvo idomus rezultatas ir testavimas. Kai pabaigsiu tiuninga, kuri sugalvojau, graziai nufilmuosiu DRAGY pagalba, kad nebutu tusti zodziai. Tiesiog tai nera tikslas ir prioritetas mano darbuose. Video tikrai bus. Kad butu DRAGY isibegejimo skaiciai, spidometras ir kelias viename ekrane. Nes o gal nuo kalno Be to reikia atitinkamo oro o ne esant 90-100% dregmei
  23. 1 point
    Pabandysiu apibendrinti variklio tiuningavimo/cipavimo dali. O tiksliau L92 atmosferinio stokinio TIK MANO ATVEJIS, MANO PASTEBEJIMAI!!!! NIEKAM KITAM NEPRIKISU! Pakeiciau: 1.Oro filtra. Idetas konusinis sportinis i stokine deze. Galimai sudesiu visa trakta iki sklendes be stokiniu issisakojimu, jeigu surasiu biski panasu i stokini nes gi TA 2. Zvakiu rites. Taip butent nes yra skirtumas. Skirtingos pagal parametrus. Pagal ikrovos laika, pagal isduodamos kibirksties laika. Kiti parametrai tiesiog nesikonfiguruoja is softo puses. Galima pakeisti riciu ikrovos laika pagal parametrus (DWELL). Mano atveju parametrai buvo o dauguma buna kaip? Super mega double drive rites. Tikrai imk, nesigailesi o dar raudonai nudazo 3. 98 vietoje 95. 98 oktaninis skaicius nenurodo didesnes galios. Didesne galia priklauso nuo kaloringumo 4. Konfiguravimo softas - HPtuners. HP tai ne "Hewlett-Packard" o "High Performance":D Skirtas rimtesniems projektams, renkant varikli is norimu daliu ir konfiguruojant ju darba sumoje. Beje JAV varikliams. Kiek jis suderintas su EU varikliais, nezinau. Kaip anksciau minejau, keiciant tai ka keiciau, be atitinkamo konfiguravimo, rezultato neatnesa. (kartais, bet ne tiek, kiek galima butu). Stebuklo nera ir visi ta suprantam, bet mustangas prie mustango ir jau ju banda susidaro. O ten ziurek ir koju stiprumas sumoje didesnis negu po viena sumuojant Pakeitimai is softo puses: 1. Pakeliau laisvas apsukas iki 700RPM P/R/N/D rezimose. Skamba graziau. O kadangi 98 benzas, nesijaucia kad garsiau pagal mano tiek viena, tiek kita ausi Kiek tai naudinga? Teorijos visokios. Vieni sako mazesni biski geriau, kiti sako, kad aukstesni biski geriau O kiek tas daugiau ir maziau.... Escalade laisvos 550RPM. Dabar 700RPM. Kiek tai kenksminga praktikoje ar kiek naudinga? Sunku su testo rezultatais. O dar ekologija pridesa savo. Tiesiog Corvette su LS3 (kaip L92 be VVT) su ta pacia deze 6L80 turi laisvas apsukas ~650-700 2. Koregavau minimalaus oro patekimo kieki i isiurbimo kolektoriu lentas.Taip pat ir uzvedimo metu naudojama lenta. 3.Siuo atveju koregavau VVE (Virtual Volumetric Efficency) reiksmes, pagal kurias programa automatiskai parenka MAP, RPM koeficientus. Senesnes versijos (GM GEN3 turi VE o ne VVE). 4. PE (Power Enrich). Kada pradeti riebinti. Pagal apsukas, pagal MAP kPa pagal pedalo paspaudima procentais Kiek riebinti, koeficientai. 5. Isjungiau katalizatoriaus pasildima. Kiek tai taupo kuro nezinau nes sito dar neziurejau. Tiesiog ipilu kai bake mazai Be to vis dar galvoju apie katalizatoriu salinima. 6. Uzdiegimo kampas. Dvi lentos: High Octane ir Low Octane. Kaip tiuninau, rasiau auksciau. Low Octane lentoje po tiuninimo tiesiog sumazinau kampa 1 laipsniu. 7. Torque management. Parametrai, kurie nusako kiek variklis gali generuoti galios. Visur sudejau maksimalius nes daugiau negu gali neduos 8. Ventiliatoriu veikima. Koregavau skaiciu, kad anksciau pradetu veikti su didesnemis apsukomis. Skaiciai procentais. 9. Virtual Torque, kurio tiuningavimas atitinkamai automatiskai programoje parenka reikalingus nustatimus, koeficientus. Galvoju koreguoti: 1. Traction Control veikima. Yra siek tiek parametru. 2. Kaip minejau salinti katalizatrius ir atitinkamai antras liambdas isjungineti. Bet niuansas siuo atveju del antru liambdu. Galvosiu HPtuners turi gera skaneri. Daug galimybiu tikrinti variklio darba, ju daliu. Jo deka ir koregavau atitinkamus parametrus. Tai uztrunka bet kitaip niekaip. Parametrai koreguoti minimaliai nes gi atmosferinis. Visai naudingai galima stebeti variklio generojama sukimo momenta ar paskaiciuota teoriskai arkliu galia. Naudinga tuo, kad gali stebeti kaip koreguoti parametrai itakoja tai ir i kuria puse. Aisku, kad realu galima tik stende ismatuoti Gaila siuo metu negaliu ismatuoti isibegejimo nes maza to, kad dregme 100% tai ir asfaltas slapias, ratai buksuoja.. Ziurek sekunde jau ir prarandi. Toliau kaip ir minejau, tiuniguosiu dezes veikima.
  24. 1 point
    Ilgalaikis procesas o cia tik esme surasiau. Taip pat yra PE rezimas (Power Enrichment), kuris nurodo kada riebinti misini norint galios. Kitaip sakant, kai gazas dugnas, nuo kada pradeti riebinti. Pagal apsukas, pagal MAP ir kiek riebinti. Be to sudejau sportini filtra i standartine deze (del TA ) Nes vietos ten daug jam Ir cia vel niuansas. Vieni sako, kad "geriau" vaziuoja, kiti, kad nieko jis nekeicia. Ir vel abu teisus. Kartais valdymo blokas supranta, kad atsidarius droseliui, patenka daugiau oro(pagal MAF, MAP ir liambdas) ir atitinkamai koreguoja kuro padavima. Bet kaip visada ekologija... Ir tada - nieko jis nekeicia Savo atveju pakeiciau pradines paduodamo oro lentas. Pagal MAF parodimus. Visa tai uztrunka Rezultata jauciu. Minksciau dirba variklis. O del isibegejimo, nors tai nera tikslas, rezultatai bus veliau su "Dragy" iranga pateikti P.S. Dezes parametrus grazinau i standarta. Pabaigus su varikliu, tiksliau tiuninsiu deze o tai visai kita istorija...
  25. 1 point
    Taip, kaip ir visada. " Gaivieji gėrimai " - kas kokių nori atsiveža. Pavaišinsim namine duona
  26. 1 point
    Dabar pagavau minti! Visa tai buvo del to, kad veliau pasakyti - aha Miroslavas patare, as patikejau.... Beje praejo jau beveik du metai nuo Lincoln Navigator pirkimo. Vazineja zmona keliais bet daug. Savaitgaliais i miska, misko keliais tiesiog piknikams ar pasivaiksciuoti. Gretimoje temoje padarysiu kaip tik apzvalga kaip laikosi ten marmalas ant dugno ir kaip pats Lincoln'as O toliau aprasysiu Lincoln Navigator VS Cadillac Escalade. Pirmi pastebejimai, skirtumai
  27. 1 point
    Visada kiek save pamenu purskiu(gerai purskiu ;)) pradzioje vien Nigrola. Taip ant pliteliu veliau lieka kaip AARWISS sake Palaukiu kol isigeria, nubega kur nepasiekia is karto ir antra karta jau Nigrolas su Movilis sumaisius P.S. Taip visi suprantame, kad jeigu visureigi pakelsi, su "gerais" ratais... Tai slenksciu Nigrolas su Moviliu neapsaugos. Tada kaip velgi sake AARWISS, naudoti tipo kazka kaip bitukas(kuris nekieteja kaip plastmase o lieka guminiu). Arba jau uz "brangiau" kazka tipo RAPTOR(ivairiu ju dabar atsirado) Mano siuo atveju specialiai ieskojau, kad butu automatiniai slenksciai. Tikrai gera apsauga.
  28. 1 point
    Susiruošia vyrukas į pasivažinėjimą: visureigis dar iš vakaro užkrautas visokiais naudingais daiktais, su kolegom taip pat viskas aptarta, maršrutas numatytas, apranga jau pusiau kovinė, belieka tik užrakinti namų duris..... ir staiga suskamba durų skambutis. Prieina, atidaro. Per slenkstį įžengia (beveik įbėga) nuostabaus grožio mergina, puola jam į glėbį ir šnabžda: - Brangusis, aš apsisprendžiau...... Būsiu tavo žmona! Vyrukas ją apkabina, priglaudžia, ant prieškambaryje esančio veidrodžio atsispindi jo veidas ir lūpos, be garso tariančios: - Ne, na kodėl BŪTINAI DABAR!!!!
  29. 1 point
    ant plento driftinu su mazuoju xj... 275/60/15 plentinem padangelem😄
  30. 1 point
    pasižiūrėjau ką rodo kondensatoriaus voltmetras prie 2/3 garso (mano normalus garso lygis važiuojant) filmuota prie laisvų apsukų, įjungtos artimos šviesos, įjungtas veidrodžių ir užpakalio šildymas ant max, klimatas ant auto kaip gerai telefonas įrašinėja garsą 😀🤣 VID_20201227_120156.mp4
  31. 1 point
    kadangi sėdėt 4 dienas namie su mažamečiais vaikais stogą rauna, nusprendžiau pabėgt į servisą ir padaryt bile ką 😀 sugalvojau (kažkodėl) kad reikia atjunginėt stiprintuvų apšvietimą kai dangtis uždarytas, nors jo vis tiek nesimato ir srovės jis neryja 😁 (led) todėl pastatytas jungiklis
  32. 1 point
    Pas mane kai viena razdatkė kliną padarė, tai dabar pradžiai apkatkę taip darau video-9fa4acc1653a83f51c5db696be769ba3-V.mp4
  33. 1 point
  34. 1 point
    Nieko nedarant,ant standartiniu pajero ratlankiu telpa 33x10,5R15.
  35. 1 point
  36. 1 point
  37. 1 point
    Ant tu svarstykliu virsaus yra nuorinimo taskas (sunkiai pastebimas, apciupinejus rasi) isleisk per ji ora ir bus ok.
  38. 1 point
    32'' jau 8 metus naudojami , kai standartas 31'', tai net klausimas ar nenudilę jau mano iki standarto
  39. 1 point
    Laidukus tampyti ir junginėti yra savotiška meditacija, panašiai kaip mandalas iš kruopų daryti, ar rūpintojėlius drožti, tik šita meditacija kur kas prasmingesnė, nes turi apčiuopiamą naudą. Dėl bambos kasymo, tai kažin, ar pavyktų ramiai pakasyti tiek laiko - iškruštų smegenis boba apie savo poreikius tiek, kad po kelių vakarų norėtum eiti laidukus junginėti
  40. 1 point
    Darbas atrodo taip kaip video rodo(pati esme). Visi varztai turi buti prisukami su atitinkama jega (Nm) o ne is akies. Visas reguliavimas turi buti atliktas tinkamai o ne is akies 1.
  41. 1 point
    Su gimimo diena Būk sveikas ir stiprus
  42. 1 point
    Kardanas nusiūstas i Kardanas.lt , patikrino, šlicai ok,kryzmes ok, bet balansavimas kan stipriai muša, tad ižbalansuos ir bandysim dėti
  43. 1 point
    Nuėmem kardana, prirėmem peiliuką prie bako ir iki flanco galinio tilto milimetras kad nesiliestų, sukant yra vienas galas kuris liečiasi, išvada aiški manau, lenktas flančias
  44. 1 point
    Šiaip tai jokio skirtumo į kurią pusę šlicai , o va kryžmių ausys turi būt vienoj linijoj .
  45. 1 point
  46. 1 point
    Tai, kad mašina dažyta ar persiūtas salonas, būtų pusė bėdos, tokie darbai vis dėlto kainuoja, svarbiau kitkas- kaip gerai tai padaryta (ir dėl kokios priežasties daryta), na ir pardavėjai dažniausiai kažką numykia, tipo, nieko aš nežinau, žiūrėkit patys (o telefonu bendraujant, aišku, buvo "mašinukė liędas").
  47. 1 point
    ai radau ko norejau -turinio buklej ten viena taskiuka nuemus rodo viska normaliai . is pradziu ne taip buvau suprates ta opcija.
  48. 1 point
    Tai čia tu galvoji, kad tai dėkingumas už praėjusį ištraukimą. Iš tikro tai čia žmogus "ištraukimo bilietus" ateičiai perka
  49. 1 point
    Ji pas mane salia pavaru perjungimo svirties, ir vaziuojant tai isijungia, tai uzgesta. Niekam taip nera buve?
  50. 1 point
    Pasiziurėk i sarasa ;)/> , o puikuotis ne mano stilius :angry:/> Visi kalba, kad furoms padeti negali, as galiu ir be jokio puikavimosi parodau su kuo... ( juk ne Fend 936 ant 100ha )
This leaderboard is set to Vilnius/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.