Pereiti prie turinio

Geriausiai įvertinti

Populiarus turinys

Rodomas geriausiai įvertintas turinys nuo 2010.01.17 visose vietose

  1. Maršrutas sudėliotas dar pernai, logotipe liko tik paskutinį skaičių iš 0 į 1 pakeisti Trumpai: Per Latviją, Rusiją standartiškai iki Novosibirsko. Nuo jo sukame į pietus per Barnaulą, Čiuiskij trakt iki Mongolijos. Jau tenai Kinijos pasieniu per Gobio dykumą. Pavaikščiosim net vasarą neištirpstančiu ledynu, pasimaudysim natūraliuose kalnų šuliniuose, nučiuošiu snieglente nuo kopos, ir dar visokių įdomybių suplanuota. Pravažiavę 2/3 šalies pasuksime į šiaurę, į UlanBatorą. Ten pailsėsime viešbutyje 1 - 2 dienas su apsižvalgymais. vėliau važiuosim link Chubsugulo ežero ir iš vakarinės jo pusės bandysim pasiekti Caatanų gentis. Pavyks ar ne, grįžtam ir apvažiuojam tą ežerą iš rytinės pusės ir varom į Rusiją ir tiesiai link Baikalo. Toliau vykdom 2016 metais nebaigtą programą - per Tažerano stepes į Olchono salą, kur porą dienų pailsėję suksim namolio
    5 taškai
  2. Gal kas jau buvote susidūręs su panašia situacija, bet man tai buvo pirmas kartas ir niekur negirdėtas sukčiavimo būdas. Tarp Grigiškių ir Vilniaus stabdo mane šalikelėje stovintis Subaro vairuotojas. Iš pirmo žvilgsnio pasirodė, kad du ratai ant griovio šlaito, o mašina lyg ir pakibusi ant pilvo. Prašo ištraukti ir klausia ar neturiu timpos. Buvau mašiną iškrovęs nes važiavau į Depą medžiagų, taigi, neturėjau. Pasirodo, kad turėjo jis, netyčia rado bagažinėje. Maloniai atsiprašė, pats prikabino prie savo mašinos, pavažiavau atgal, užmetė ir ant mano kablio. Labai lėtai pradėjau važiuoti į priekį, kad lynas išsitemptų, o jis praktiškai net neįsitempė ir nulupo jam visą priekį. Tas veikėjas išlipo iš mašinos ir iš karto puolė viską fotografuoti. Sakau jam,- kaip tu užkabinai? O jis man - ką aš, tai tu užkabinai, ir iš karto pradėjo skaičiuoti kėbulinius, dažymą ir kiek laiko užims. Dar pasiūlė deklaraciją pildyti. Jis kalbėjo kaip advokatas ar teisininkas, (aš juos iš kalbos pažįstu). Pasakiau, kad nieko nepildysiu, tegu kviečia policiją. Palaukiau kol iškvies, o tada pasakiau, kad pas mane gale yra vaizdo registratoriaus kamera. Jis dar juokėsi, kad parkingo kamera nieko neįrašo, bet kai parodžiau antrą kamerą per užtamsinto stiklo skylę, tai iš karto pasikeitė ir pasakė, kad pretenzijų neturi. Kaip tik atvažiavo policija, jis ir jiems pasakė, kad pretenzijų neturi. O aš jau turėjau jam pretenzijų, tik laiko neturėjau. Dar atsiminiau buvau išėmęs kortelę nuskaitymui, blemba, tokie dalykai atsitinka būtent tuomet, kai registratorius nedirba. Gerai, kad nors pagąsdinimui suveikė. Geri norai gali blogai baigtis. Neįkliūlit
    3 taškai
  3. Keiciant slegio parametrus, BUTINA is naujo apmokyti deze. Tai yra reikia istrinti visa jos prisitaikyma ir is naujo mokyti. Procesas gana ilgas ir gali pasirodyti baisus. Jungiant viena is poziciju R arba D, po atminties valymo, atrodo deze subirejus 1. Ijungus varikli apmokama ijungti graziai pradines pozicijas Laikant stabdi junginejama tarp R ir D 20(patariai maziausiai) kartu. Taip, kad N pozicijoje nesustoti. 2. Junginejama tarp R ir N 3. Junginejama tarp D ir N 4. Veliau tiesiog vaziuoji. Perjunginejimai baisus. Jungiant tarp begiu buna tarpas, apsukos pasoka ir panasiai. Visa tai normalu nes deze mokosi, prisitaiko prie parametru. Procesas gana ilgas. Literaturoje sakoma, kad kekvienas atvejis turi prasisukti po 5 kartus. Pagal kilometrus man buna apie 100km. Bet ne autostrada vaziuoti o kuo daugiau perjunginejimu. Yra daug niuansu kuriu nepaminejau nes... Pamirsau Procesas ilgas ir bent jau man idomus. Vel pasikartosiu, kad reikalingas individualus tiuningavimas. Ziurejau to pacio modelio skirtingu metu valdymo bloko konfiguracijas. Jos visos daugiau, maziau skirtingos. Del to neimanoma pritaikyti vieno tiuningo parametrus, visoms masinoms (turiu omenyje to pacio modelio Cadillac Escalade). Primenu, kad siuo atveju deze 6l80 su T43 valdymo bloku(Bendrai sakant GEN IV). Naujiesni modeliai su 6L80 turi kita valdymo bloka, kitus parametrus. Pabandysiu ikelti video kasdienio vazinejimo su parametrais is HP tuners VCM Scanner, kad butu informacija apie apsukas, begius, greiti. Taip galima matyti kokios apsukos, koks begis ir greitis su 4.10 poromis. P.S. Apie downshift, kickdown, Manual Mode informacija pateiksiu veliau
    2 taškai
  4. Sumoje +25kW Tiesa priekyje tik is desines puses dar sudetas.
    2 taškai
  5. Kodel nera blogai varikliui 95 kai reikia 98? Reikia suprasti, kad masinos valdymo blokas nera kazkieno garaze sugalvotas daiktas. Ji kuria institutai. Dalis funkciju realizuota schemu pagalba, dalis programos. Tiuninguojant naudojant vienus ar kitus irankius, dali funkciju tiesiog nepasiekiama. Net programiniu budu realizuotu funkciju, nepasiekiama. Priezasciu yra ivairiu Imant kaip pvz. Cadillac Escalade. Turi savyje pasiekiamas lentas skirtas HIGH ir LOW octane benzinui HIGH octane yra tokia Pagal apsukas ir ora cilinduose isstatomas diegimo kampas. Taip dalis lentos nenaudojama. Pamename, kad kuo didesnis kampas, tuo ankstesnis diegimas. Aukstesnio oktano benzinui, reikalingas ankstesnis diegimas. Anksciau uzsidega, sudega ir atsidarius ismetimo voztuvui, jau nera ugnies ir taip toliau... Kaip tiuninguoju 98? Procesas ilgas!!!. Siuo atveju paprastai. Paemus HIGH OCTANE lenta, uzmeciau +5 kampa visoms reiksmems, sulyginu su LOW OCTANE lenta (abi vienodos) ir vazineju. L92 variklis turi detonacijos daviklius, pagal tai fiksuojamos detonacijos ir vazinejant matau, kurias reiksmes reikia keisti Vazineju, "renku detonacijas". Pagal auksciau pateikta vaizda matosi prie kokiu apsuku, ir oro cilinduose, kokios detonacijos. Kiek koreguojamas kampas, kad ju nebutu. Atimu sitas reiksmes is pagrindiniu lentu ir vel vazineju.... Kol guanu nulius: Ar verta visa tai daryti kai valdymo blokas su davikliais visa tai aptinka ir atitinkamas kortas naudoja? Man verta, visada norisi geriau(su protu). Norisi atitobulinti iki maksimumo 98 benzui. Ar yra skirtumas? Taip. Nes naudojamos kortos tik 98 benzui, nebus skirtas laikas keiciant, kas pagreitina procesa. Jauciu geresne reakcija i akseleratoriu. Variklio darbas? Minkstesnis. Negaliu pasakyti galutinai kol nepabaigiau. Sakot - gi jis pas tave dujintas Tikrai taip. Po benzo, ateis laikas ir dujoms Beje taip pat yra toks daiktas kaip kuro ir oro santykis(misinis, kuris paduodamas i cilindrus), kuris optimalus 14,7:1 (atitinkamai oras ir kuras). Bet ar tai optimalus galiai? Zinome, kad ne Gamtai? Taip gamtai geriau(kazkiek, gal....) Be turbinu ir kokmpresorius teoriskai nuo ~11,5:1 iki 13:5. Bet yra niuansu skirtingiems varikliams. Tesinys bus....
    2 taškai
  6. 4x4 Alytus Offroad club nariai sveikina visus bekelei, kelionėms ar šiaip 4x4 prijaučiančius draugus su artėjančiomis Šventėmis, linkime patirti daug nuotykių ir įspūdžių 2022 metais, kad technika negestų ir sveikata nepavestų !!! 🍻🚙
    2 taškai
  7. Mongolija dar metams atidedama. Labai vėluoju, bet jau beveik susiruošiau, Greitai startas:
    2 taškai
  8. Pagaliau šventė atėjo ir mano kiemą :). po ilgo stovėjimo jau važiuojam Žiema yra gerai.
    2 taškai
  9. Atsakiau AŽ dėl razdatkės. Pirmas rimtas test drive buvo, viskas atlaikė, greičiausiai radau bilduką važiuoklėj (nors garsas ir atrodė po kojom, bet buvo atsileidęs galinio mortizatoriaus kronšteinas, nu ir dar veržliaraktis po sėdyne gulėjo, galbūt ir tas bildėjo, nes kilimo džipe nėra ). Neplanuotai patikrinau galinio jėgos bamperio tvirtumą - medis buvo tvirtesnis (foto vėliau) Dar ir akumas nudvėsė besigervinant. Sniego miške nedaug, žemė visiškai be įšalo 0-02-05-b43be743df430b9341ad4c4c5bc1e17d1cf476584fd2736c848b206bb6a53fba_b0c2c5ed.mp4 O šiaip visumoj labai patenkintas, tuom kas gavosi, labai nustebino padangos, puikiai valosi ir puikiai važiuoja. Važiuota kvartalyne, susiderinus. Jei netyčia atsiras žaliųjų.
    2 taškai
  10. Labas, Pradeti reikia nuo to, kokios nori nv242(np242). Yra variantai: 1. 242HD - su WJ V8 ir tai kaip opcija buvo. 2. 242LD - su WJ I6 standartiskai (nors kaip opcija buvo ir 247). 3. 242AMG - su Hummer standartiskai tam tikrose variantose. 4. 242HD - su Dodge Durango(priklausomai nuo varianto), Dakota (kaip opcija) ir gal kiti Dodge variantai 5. 242LD - su XJ, ZJ 6. 242 - Liberty(KJ) - neturiu informacijos. Ir visus juos galima sulauzyti nepriklausomai kokio atsparumo butu Jos skirtingos. pagal atlaikoma momenta, vidini difa (su 3 arba 6 krumpliaraciais), slicu kieki(nuo greicio dezes, i priekini kardana i galini), davyklius(Dakota ir Durango turi greicio davyklius), taip pat vidiniai guoliai skirtingo storio, grandines plocio. Sau dejau i buvusi WJ'ta 242HD butent nuo WJ'to. Variantas NV247 ->NV242HD. Tam reikejo tik galinio kardano kito. Galima naudoti kartu einanti su NV242HD, bet negavau tokio ir pagamino pagal uzsakyma JAV(Oliveris - https://oliversdriveshaft.com/ jis yra ir ebay.com). Taip pat yra niuansas su ieimo valo ilgiu. Tiksliai nepamenu, bet kartais NV242HD turi ilgesni ir ji reikia pjauti arba deti is buvusios NV242 bet tam abi dezes reikia isrinkti. Kodel NV24HD? 1. Nes atlaiko didesni momenta(2749Nm) negu NV242LD(2015), negu NV247(2442Nm), negu NV231(2556Nm), NV231D(2631Nm) Daug kas prades sakyti, kad NV231 galima tobulinti ir gales laikyti didesni momenta... Bet ta galima taip pat sekmingai daryti ir su 242HD 2. 4x4 Full Time. Kalbant apie 2WD..... nebent driftas? Jeigu tureciau galimybe, deciau sau NV242 AMG. Taip ji be 2WD opcijos bet - 3172Nm. Tik reikia ieimo valo nuo esamos nes jis visai netinka ir pora kitu niuansu, kuriu jau nepamenu. Svarbu manau butu - "Kokia galima gauti siuo metu!!!". NV242HD labai retas variantas. Daznesnis NV242D(nuo Dodge) Kalbant apie perduodama momenta, tai WJ'tui su V8 pilnai pakanka ir NV242LD nuo I6 Tiek butu pradines info. Daug galima rasti rusu ir JAV forumuose. Taip pat Yotube nuosekliai visas keitimo procesas. Yra variantai kai suburia NV242 su NV247 kartu, gaunasi kaip NV245 P.S. NV - New Ventury, NP - New Process. Pavadinimai keitesi ir tiek.
    2 taškai
  11. Man senajam patruliui taip buvo, (prieš 15 metų 😀), tai teko išmesti tas vadinamas "svarstykles" ir dėjau paprastą trišakį,stabdė gerai, bet tada žiemą galas labai greit čiuoždavo🤨 su GR važinėju 14 metų ir nebuvo bėdos, tad neguliu nieko konkrečiau patarti.
    2 taškai
  12. Keletas nuotraukų iš paskutinės kelionės, labai noriu filmuką susukti, bet visai laiko nėra
    2 taškai
  13. Padariau slenksčius, šnorkelį, racija įdėta.
    2 taškai
  14. ir galiausiai pardavimas... a ne?
    2 taškai
  15. Dedei klevui ne arklio intelekto reikia, o gal akinuku jau stipresniu Klevuk jau zinok jaunimas randa kaip ir nuotraukas galima prisiartint, ir net naujas odos siules pamatyt,kurios niekad tokios sviesios po tiek metu nebuna tiesiog automobiliu daugiau nupirktum,negu taisytum, pradetu pamatyt tendencijas nes kai juos daznai perki, pradedi suprasti kiekviena skelbimo niuansa, ir kai be taro kortu ir mystikavimu pradedi nuspeti beveik kiekvieno vaziuojamo automobilio apziureti stovi, tai poto nereik daug sugebejimu kad pastebeti, siai toyotai ypac gerai viskas matosi, nors kas be ko kaikurios dalys tikrai gero stovio
    2 taškai
  16. Kaip anksciau zadejau, idedu jau su video o ne tuscius skaiciukus Sito vazevimo metu diegimo kampas, detonacija, STFT, LTFT(0 nes veikia "Power enrichment") i HorsePower neziurekyte Tai netiesa!
    1 taškas
  17. Jeigu yra tokiu, kuriems idomi si vieta: Kai oro salygos tokios(nezinau kiek tiksliai parodo): Asfaltas slapias. Daugiau informacijos po kiek laiko
    1 taškas
  18. Be GoPro bet isspaudziau maksimaliai su telefonu Sunkus tas BlackView ir baladuojasi standartiniame tvirtinime Sito filmuko esme - kasdienis vazinejimas. Greiciu deze dvi dienas po adaptavimo, dar adaptuojasi bet jau jau Norejau perduoti greicio dezes veikima(perjungima). P.S. Taip taip!!! Nemokamais irankiais montuotas video
    1 taškas
  19. Nevisai taip norejau pasakyti, gal vel neteisingai issireiskiau Vien kompresorius nera gerai. Vazinesi bet kiek atlaiko variklis? Nedaug. Tai yra siuo atveju alkuninis ir 1000 arkliu atlaiko, gilzos irgi ir neskils. Stumokliai maziau, jeigu neklystu apie 600 arkliu ok. Svaistikliai jau silpni. Uztektu svaistikliu ~+120 arkliu. tai 409+~120 = ~530 Tada skaiciuoji kaina - kompresorius 5k-7k ir dar bandai isgauti arkliu nedaugiau negu atlaiko kad ir tie patys svaistikliai. Yra variantas LSA kompresoriu statyti, jis silpnesnis bet kaina irgi ohoho Be to komplekte ivairiai. Kartais su purkstukais, kartais be ir tada + purkstukai. Tada softo tiuningas nes ir MAP jau 1BAR netinka ir reikia 2-3BAR, cia vel niuansai. Na OK su HP Tuner tas puikiai padaroma ir tai atkrenta. Sumoje galvoji ar tikrai verta. Jeigu kompresorius tada ir visa kita stiprinti. Kaina kaip antro tokio Kadilako. O norint tu paciu ~530 arkliu, uztenka siuo atveju sudeti "pykta" paskirstymo velena. Testai parodo, kad isspaudzia ven su velenu ~550-570 arkliu. Kompresoriu imesti paprasta, bet, kad viskas butu teisingai ir nereiketu veliau keisti variklio, atsiranda niuansai Be to gal pigiau is karto imti is JAV jau paruosta, galima Vokietyjoje surasti toki.... Kekvienas pasirenka pagal save Mano tikslas is stokinio, minimaliai modifikuojant, kazka isspausti ir pasidalinti informacija Be to savo malonumui tai darau ir pats tobuleju sioje sferoje
    1 taškas
  20. Keliaujam toliau. Sugalvojau, pirkau ir isidejau. Buvo: Montavimo metu gi del Jusu Galutinis vaizdas: Truputi juoko Is karto tiems, kas juokiaisi is tokio tipo filtru. Zinokit, kad neverta juoktis Apie viska is eiles. Kodel? Sena tema... Buvusiam WJ'e atvazinejau apie 40 000km su tokiu filtru ir pardaviau su idealia kompresija. Del to galima gincytis iki negalejimo ir velgi - neverta nes nebus galo. Daug yra medziagos apie ivairius filtrus apie nauda ir zala varikliui ir panasiai. Reikia nepamirsti, kad tik is gamyklos isriedejusia masina uzkuri, jau variklio resursas sumazejo Kekvienas pasirenka sau Kalbant apie galia. Niuansas! Tiesiog idejus, nesijauciau. Gal net sumazeja ( arba negauni to ko tikejaisi ir atrodo, kad dar blogiau). Oro patenka daugiau o kaip su kuru? Po MAF perkalibravimo, pasijuto. Ne siaip pasijuto o pagal DRAGY skaiciukus! Ne stebuklai bet buvo idomus rezultatas ir testavimas. Kai pabaigsiu tiuninga, kuri sugalvojau, graziai nufilmuosiu DRAGY pagalba, kad nebutu tusti zodziai. Tiesiog tai nera tikslas ir prioritetas mano darbuose. Video tikrai bus. Kad butu DRAGY isibegejimo skaiciai, spidometras ir kelias viename ekrane. Nes o gal nuo kalno Be to reikia atitinkamo oro o ne esant 90-100% dregmei
    1 taškas
  21. Atnaujinau zibintus. Desines ir rasodavo. Bus aisku kokiam laikui uztenka to apsauginio sluoksnio po visu slifavimu ir poliravimu
    1 taškas
  22. Tikejausi sito sito klausimo Viena puse turejo katalizatoriaus klaida. Karts nuo karto issokdavo. Veliau pabandysiu aprasyti kas kodel, kaip
    1 taškas
  23. Pabandysiu apibendrinti variklio tiuningavimo/cipavimo dali. O tiksliau L92 atmosferinio stokinio TIK MANO ATVEJIS, MANO PASTEBEJIMAI!!!! NIEKAM KITAM NEPRIKISU! Pakeiciau: 1.Oro filtra. Idetas konusinis sportinis i stokine deze. Galimai sudesiu visa trakta iki sklendes be stokiniu issisakojimu, jeigu surasiu biski panasu i stokini nes gi TA 2. Zvakiu rites. Taip butent nes yra skirtumas. Skirtingos pagal parametrus. Pagal ikrovos laika, pagal isduodamos kibirksties laika. Kiti parametrai tiesiog nesikonfiguruoja is softo puses. Galima pakeisti riciu ikrovos laika pagal parametrus (DWELL). Mano atveju parametrai buvo o dauguma buna kaip? Super mega double drive rites. Tikrai imk, nesigailesi o dar raudonai nudazo 3. 98 vietoje 95. 98 oktaninis skaicius nenurodo didesnes galios. Didesne galia priklauso nuo kaloringumo 4. Konfiguravimo softas - HPtuners. HP tai ne "Hewlett-Packard" o "High Performance":D Skirtas rimtesniems projektams, renkant varikli is norimu daliu ir konfiguruojant ju darba sumoje. Beje JAV varikliams. Kiek jis suderintas su EU varikliais, nezinau. Kaip anksciau minejau, keiciant tai ka keiciau, be atitinkamo konfiguravimo, rezultato neatnesa. (kartais, bet ne tiek, kiek galima butu). Stebuklo nera ir visi ta suprantam, bet mustangas prie mustango ir jau ju banda susidaro. O ten ziurek ir koju stiprumas sumoje didesnis negu po viena sumuojant Pakeitimai is softo puses: 1. Pakeliau laisvas apsukas iki 700RPM P/R/N/D rezimose. Skamba graziau. O kadangi 98 benzas, nesijaucia kad garsiau pagal mano tiek viena, tiek kita ausi Kiek tai naudinga? Teorijos visokios. Vieni sako mazesni biski geriau, kiti sako, kad aukstesni biski geriau O kiek tas daugiau ir maziau.... Escalade laisvos 550RPM. Dabar 700RPM. Kiek tai kenksminga praktikoje ar kiek naudinga? Sunku su testo rezultatais. O dar ekologija pridesa savo. Tiesiog Corvette su LS3 (kaip L92 be VVT) su ta pacia deze 6L80 turi laisvas apsukas ~650-700 2. Koregavau minimalaus oro patekimo kieki i isiurbimo kolektoriu lentas.Taip pat ir uzvedimo metu naudojama lenta. 3.Siuo atveju koregavau VVE (Virtual Volumetric Efficency) reiksmes, pagal kurias programa automatiskai parenka MAP, RPM koeficientus. Senesnes versijos (GM GEN3 turi VE o ne VVE). 4. PE (Power Enrich). Kada pradeti riebinti. Pagal apsukas, pagal MAP kPa pagal pedalo paspaudima procentais Kiek riebinti, koeficientai. 5. Isjungiau katalizatoriaus pasildima. Kiek tai taupo kuro nezinau nes sito dar neziurejau. Tiesiog ipilu kai bake mazai Be to vis dar galvoju apie katalizatoriu salinima. 6. Uzdiegimo kampas. Dvi lentos: High Octane ir Low Octane. Kaip tiuninau, rasiau auksciau. Low Octane lentoje po tiuninimo tiesiog sumazinau kampa 1 laipsniu. 7. Torque management. Parametrai, kurie nusako kiek variklis gali generuoti galios. Visur sudejau maksimalius nes daugiau negu gali neduos 8. Ventiliatoriu veikima. Koregavau skaiciu, kad anksciau pradetu veikti su didesnemis apsukomis. Skaiciai procentais. 9. Virtual Torque, kurio tiuningavimas atitinkamai automatiskai programoje parenka reikalingus nustatimus, koeficientus. Galvoju koreguoti: 1. Traction Control veikima. Yra siek tiek parametru. 2. Kaip minejau salinti katalizatrius ir atitinkamai antras liambdas isjungineti. Bet niuansas siuo atveju del antru liambdu. Galvosiu HPtuners turi gera skaneri. Daug galimybiu tikrinti variklio darba, ju daliu. Jo deka ir koregavau atitinkamus parametrus. Tai uztrunka bet kitaip niekaip. Parametrai koreguoti minimaliai nes gi atmosferinis. Visai naudingai galima stebeti variklio generojama sukimo momenta ar paskaiciuota teoriskai arkliu galia. Naudinga tuo, kad gali stebeti kaip koreguoti parametrai itakoja tai ir i kuria puse. Aisku, kad realu galima tik stende ismatuoti Gaila siuo metu negaliu ismatuoti isibegejimo nes maza to, kad dregme 100% tai ir asfaltas slapias, ratai buksuoja.. Ziurek sekunde jau ir prarandi. Toliau kaip ir minejau, tiuniguosiu dezes veikima.
    1 taškas
  24. Long arm gerai, bet viskas priklauso nuo poreikio Pirmiausiai reikia suprasti kam reikalinga, kada naudoti o kada ne. Jeigu turi standarta, ir tiesiog nori ideti "Long arm" komplekta nekeiciant kitu komponentu, naudos neturesi, tik isleisi pinigus. Paveiksliuke masina visiskas standartas. Melynos standartines svirtys , raudonos "Long arm". Zalia rodykle tai jegos kriptis kuri persiduoda nuo smugio vaziuojant per kliuti nuo rato i korpusa. Vienu ir kitu atveju jega eina isilgai remo/lanzerono, rezultato nepajausi kalbant apie komforta. Pravazumas irgi nepasikeis. Neiskeliant masinos o sudejus pvz. amortizatorius su ilgesne(kazkiek nes standartui daug nesigaus) eiga, prailginus stabilizatoriaus traukes gausi tik didesne(kazkiek) aplitude. Ar verta deti "Long arm" i standarta? Nebent pasigirti kad yra sudetas Idomiau kai masina iskeli. Esant standartinems svirtims iskelus masina, gausi: Keiciasi svirciu kampas. Smugio jega nuo ratu eina i korpusa vos ne statmenai. Del ko jauti suketejusia pakaba nes vaziuojant per gulincia kliuti jau ne tik ratas sokineja korpuso atzvilgiu bet ir visas korpusas sokineja. Siuo atveju minkstesni amortikai ir spyruokles ne ka ir pades. Prie to tiltai pasistumia kaip matosi paveiksliuke. "Long arm" tikslingiausia naudoti kai iskeli masina: Svirciu kampas mazeja(auksciau rasiau kodel tai gerai). Atstatai tiltus i vieta, pasieki didesne aplitude. Ko pasekoje komfortiskesnis vazevimas. Dideja pravazumas ne vien del to, kad iskeli masina bet ir vaziuojant neligumais maziau atveju kai ratai kaba ore(ypac svarbu jeigu nera galimybes ideti ratu blokiruociu). Bet reikalingi ir atitinkami kiti pakabos elementai (spyruokles, amortikai, panaro, stabilizatoriaus traukes). Taip pat keiciasi kardanu kampai... P.S. Liaudiskai pabandziau
    1 taškas
  25. O Dinitrol ML gi irgi tinka. Jis padeda sustingti marmalui. O su bituku tai sudetinga. Kaip minejai tai sunku surasti gera o lietuviskas kieteja, trukineja. Va paviesines stogui po bitumo lakstai gerai naudoti Del uzsilenkusios slangutes.... Davaj apie gerus prisiminimus O siaip imu paskutiniu metu kieta slanga kad nesilenktu paprastai ir plius gerai sujungimus sutvirtinu, kad nenutruktu
    1 taškas
  26. Dabar pagavau minti! Visa tai buvo del to, kad veliau pasakyti - aha Miroslavas patare, as patikejau.... Beje praejo jau beveik du metai nuo Lincoln Navigator pirkimo. Vazineja zmona keliais bet daug. Savaitgaliais i miska, misko keliais tiesiog piknikams ar pasivaiksciuoti. Gretimoje temoje padarysiu kaip tik apzvalga kaip laikosi ten marmalas ant dugno ir kaip pats Lincoln'as O toliau aprasysiu Lincoln Navigator VS Cadillac Escalade. Pirmi pastebejimai, skirtumai
    1 taškas
  27. Kadangi keliai rytų link uždaryti tai teko pasivažinėti po Graikiją ir šiek tiek po Albaniją. Bendri įspūdžiai: a) karšta; b) nuobuodoka; c) pernelyg daug žmonių ir per arti civilizacija:) Dar kartą - netraukia. Na bet filmukas atsiminimams susuktas - tebūnie šalia kitų.
    1 taškas
  28. Susiruošia vyrukas į pasivažinėjimą: visureigis dar iš vakaro užkrautas visokiais naudingais daiktais, su kolegom taip pat viskas aptarta, maršrutas numatytas, apranga jau pusiau kovinė, belieka tik užrakinti namų duris..... ir staiga suskamba durų skambutis. Prieina, atidaro. Per slenkstį įžengia (beveik įbėga) nuostabaus grožio mergina, puola jam į glėbį ir šnabžda: - Brangusis, aš apsisprendžiau...... Būsiu tavo žmona! Vyrukas ją apkabina, priglaudžia, ant prieškambaryje esančio veidrodžio atsispindi jo veidas ir lūpos, be garso tariančios: - Ne, na kodėl BŪTINAI DABAR!!!!
    1 taškas
  29. Aš naudoju va tokį purškalą - nu tikrai ilgiau laiko nei keli taškai ir , jei neužleidžiu , pakanka pastuksent per tūta ir viskas išbyra . Gali būt kad tūta pas patį truputį ne taip užmauta arba virini atrėmęs tūta į suvirinimo vietą .
    1 taškas
  30. ant plento driftinu su mazuoju xj... 275/60/15 plentinem padangelem😄
    1 taškas
  31. pasižiūrėjau ką rodo kondensatoriaus voltmetras prie 2/3 garso (mano normalus garso lygis važiuojant) filmuota prie laisvų apsukų, įjungtos artimos šviesos, įjungtas veidrodžių ir užpakalio šildymas ant max, klimatas ant auto kaip gerai telefonas įrašinėja garsą 😀🤣 VID_20201227_120156.mp4
    1 taškas
  32. Galima automata pakeisti i mechanika,reikes smagracio,sankabos komplekto,ismynimo sakutes,abieju kardanu,dar lygtai netiks senieji sankabos cilindriukai.Dar tiks deze nuo 2,8 turbodyzelio.
    1 taškas
  33. Pas mane kai viena razdatkė kliną padarė, tai dabar pradžiai apkatkę taip darau video-9fa4acc1653a83f51c5db696be769ba3-V.mp4
    1 taškas
  34. Nieko nedarant,ant standartiniu pajero ratlankiu telpa 33x10,5R15.
    1 taškas
  35. 1 taškas
  36. Privažiuok Giedraičių 31, kartu pravažiuosim pažiūrėsim kas darosi.
    1 taškas
  37. Laidukus tampyti ir junginėti yra savotiška meditacija, panašiai kaip mandalas iš kruopų daryti, ar rūpintojėlius drožti, tik šita meditacija kur kas prasmingesnė, nes turi apčiuopiamą naudą. Dėl bambos kasymo, tai kažin, ar pavyktų ramiai pakasyti tiek laiko - iškruštų smegenis boba apie savo poreikius tiek, kad po kelių vakarų norėtum eiti laidukus junginėti
    1 taškas
  38. Nuėmem kardana, prirėmem peiliuką prie bako ir iki flanco galinio tilto milimetras kad nesiliestų, sukant yra vienas galas kuris liečiasi, išvada aiški manau, lenktas flančias
    1 taškas
  39. Šiaip tai jokio skirtumo į kurią pusę šlicai , o va kryžmių ausys turi būt vienoj linijoj .
    1 taškas
  40. nesvarbu kur laikysi tu ta masina, naturaliai tie dazai ant kebulo, bamperiu,ar metalinio kablio taip gerai nestovi po 30 metu, aisku kad kaikas dazyta ir labai svieziai, o kebulas arba poliruotas arba atnaujintas, kad oda per 30 metu neigavo rauksles, net jei ir ant jos nesedejo irgi nesitiki, vairo oda sunku pagauti pagal atspalvi, taip ir atrodo,kad skiriasi, bendrai stovis tikrai neblogas, bet kam oda persiuti po 130k ridos? bet kokiu atveju aisku kad dar gerai atsviezintas o siaip ka veik nusipirktus uz tiek standarta, det bamperius, gerves, ratus ir po 2 pakatuskiu kebula padaryt kaip parduodamu uz 8k
    1 taškas
  41. Sveikas parvykęs namo Seni vilkai ir xrienai čia sėdi ir sėdės , FB ten jaunims nerša spontanišais paklykaujimais , tikri patarimai čia.... Ir visa kompanija čia ir visi visiausi čia . Forumo nepaliksime niekada, nebent kas su plyta nukals .... bet ir tai, galima su akimis sistemas valdyti
    1 taškas
  42. Feisbukas - kaip tuscias saldytuvas, kai norisi valgyti, atidarai, paiziuri, vistiek nieko nera, ir kam as ji cia darineju?
    1 taškas
  43. paspausk kalendorius,ir pamatysi tuos gimtadienius...☺️
    1 taškas
  44. Norėčiau aš pamatyt XC90 už 6000Eur su kuria nebūtų bėdu ir rida 200 tukst. km. Nors visi skelbimai ant mūsų krašto ridos iki 200km. Volvo automatai atskira tema, Haldeksas yra kaip dovana(tiesa dabar jau tvarkomas).Komfortas tai tiesa didelis pliusas prieš subaru, bet ir viskas. Ir kaip galima lyginti XC90 su Foresteriu ar Outbecku? Tai juk skirtingos automobilių klasės. Nors dyzelinė subaru irgi gera dovanėlė. Išvada tokia, perkat kas prie širdies, o tvarkyt teks bet kuria. Nėra blogų ir gerų automoblių,Viskas priklauso kas ir kaip eksploatuoja.TLC 120 irgi turi savo niuansų, kuriuos sužinome kai šeimininkai juos parduoda.Ir niekad nepirkit automobilio , kai šeimininkas sako kadnieko nedarė.Tvarkysit Jūs
    1 taškas
  45. Tai čia tu galvoji, kad tai dėkingumas už praėjusį ištraukimą. Iš tikro tai čia žmogus "ištraukimo bilietus" ateičiai perka
    1 taškas
  46. na blokiruotė čia ne prie ko tiems metams... ir senose legendose jos eina į miltus... tas aliuminis+plienas su elektra....
    1 taškas
  47. Pasiziurėk i sarasa ;)/> , o puikuotis ne mano stilius :angry:/> Visi kalba, kad furoms padeti negali, as galiu ir be jokio puikavimosi parodau su kuo... ( juk ne Fend 936 ant 100ha )
    1 taškas
Laiko juosta Vilnius/GMT+03:00
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.