Pereiti prie turinio

Disco 1 300tdi - silpni stabdžiai


vilyzzz

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

gal kas patars kaip diagnozuot problemą su stabdžiais (Disco 1, 300Tdi).

 

Priešistorė: šita mano Disco'veris niekada nestabdė stipriai - t.y. kad ir kaip stipriai spausčiau pedalą ratų užblokuot nepavykdavo. Turiu pasakyti, kad ratai jam yra gana dideli - 265/70/R16, bet ar tai turi įtakos - nežinau. Galiausiai vieną dieną važiuojant stabdžio pedalas pasidarė trumpas, kietas ir stabdymas visiškai suprastėjo. Namo parvažiavau ir pradėjau žiūrėt kas ir kaip.

 

Galvojau, kad nulėkė servo (stiprintuvas), nes internetai sako, kad stabdžių sistemoj šitas yra dažniausia bėda. Paskubėjau ir nusipirkau naują. Nepadėjo. Pakeičiau pagrindinį cilindrą (išėmiau iš kito savo Disco 1 300Tdi) ir nuorinau. Tada sukeičiau PRV (pressure reduction valve). Vėl nuorinau visus ratus aplinkui - prasukau virš 1L DOT'o.  Nepamenu kuriuo metu, bet situacija grįžo į originalią būseną - stabdžio pedalas nusileidžia kokius 2/3 kelio ir auto stoja, bet lėtai, tikrai per lėtai - ratai stabdant nesublokuoja.

 

Dar vienas simptomas, kuris gal kažką pasufleruos: nuorinant priekinius ratus pedalas nusileidžia iki dugno. Nuorinant galinius - pedalas nusileidžia iki tų pačių 2/3 ir sustoja.

 

Orinau viską vienas su šlangute ir buteliuku DOT'o, bet šitas metodas kiek žinau patikimas.

 

Kaladėlės visų naujos, dar neprisidirbę. Priekiniai diskai švarūs, lygūs ir nupoliruoti. Galiniai diskai - šiek tiek parūdiję, akivaizdu kad kontakto su kaladėlėm juostos siauresnės, nusidėvėjimas kažkiek netolygus.

 

Gal kas nors galit užvest ant kelio, kur gali būti problema.

 

Bonus klausimas: kaip veikia ir kokia paskirtis yra PRV (pressure reduction valve) (detalės kodas ANR3194) šitam Discovery.

 

Išanksto ačiū.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

gal kas patars kaip diagnozuot problemą su stabdžiais (Disco 1, 300Tdi).

 

Galvojau, kad nulėkė servo (stiprintuvas), nes internetai sako, kad stabdžių sistemoj šitas yra dažniausia bėda. Paskubėjau ir nusipirkau naują. Nepadėjo. Pakeičiau pagrindinį cilindrą (išėmiau iš kito savo Disco 1 300Tdi) ir nuorinau. Tada sukeičiau PRV (pressure reduction valve). Vėl nuorinau visus ratus aplinkui - prasukau virš 1L DOT'o.  Nepamenu kuriuo metu, bet situacija grįžo į originalią būseną - stabdžio pedalas nusileidžia kokius 2/3 kelio ir auto stoja, bet lėtai, tikrai per lėtai - ratai stabdant nesublokuoja.

 

Dar vienas simptomas, kuris gal kažką pasufleruos: nuorinant priekinius ratus pedalas nusileidžia iki dugno. Nuorinant galinius - pedalas nusileidžia iki tų pačių 2/3 ir sustoja.

 

Orinau viską vienas su šlangute ir buteliuku DOT'o, bet šitas metodas kiek žinau patikimas.

 

Kaladėlės visų naujos, dar neprisidirbę. Priekiniai diskai švarūs, lygūs ir nupoliruoti. Galiniai diskai - šiek tiek parūdiję, akivaizdu kad kontakto su kaladėlėm juostos siauresnės, nusidėvėjimas kažkiek netolygus.

 

Gal kas nors galit užvest ant kelio, kur gali būti problema.

 

Bonus klausimas: kaip veikia ir kokia paskirtis yra PRV (pressure reduction valve) (detalės kodas ANR3194) šitam Discovery.

 

Išanksto ačiū.

 Va, jei pavyktų prisiminti, kurį komponentą pakeitus, viskas stojo į senas vietas, būtų labai gerai :)

 Kol kaladėlės neprisidirbę, stabdžio pedalas būna šiek tiek "guminis", lyg kad būtų oro sistemoj, nors jo ten nėra.

 Su oru sistemoj būna visokių fintų, teko savo laiku su viena mašina pavargt, ir kad pilnai nuorint, reikėjo atsukinėt vos ne kiekvieną sistemos sujungimą...Kartais gerai padeda nuorinimas su nedideliu slėgiu, jei "samatioku" ar maigant pedalą sunkiai gaunasi.

 Tas vožtuvas riboja sistemos slėgį į galinius ratus, tik klausimas, ką jis veikia po kapotu? Mechaninio ryšio su pakaba taigi nėra...Nebent viduj įdėtas koks nors gudrus mechanizmas, reaguojantis į mašinos pasvirimą, esant tuščiai/pakrautai, kuo aš labai abejoju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū visiems už patarimus - užvedė ant kelio.

Pasidalinsiu sprendimu. Kaip visada - viskas yra paprasčiau nei atrodo ir klaida mėgėjiška.

 

Pagaliau atėjo užsakytas vakuumetras.  Pamatavau ir iškart aišku pasidarė, kad vakuumo beveik nėra (-0,1 bar). Gazuojant slėgis krisdavo iki -0,3 bar ir viskas. Tada jau pradėjau atidžiai sekt vakuumo šlangą ir pasirodo EGR'o vamzdelis, kuris atsišakoja nuo pagrindinės šlangos, buvo truputį atlūžęs. Nevisai. Tik tiek, kad  vakuumo neužtektų ir kad mane užp...... kurį laiką. Nesimatė, nes įtrūkimas buvo iš kėbulo pusės. Vamzdukas velniop, atsišakojimą užtaisiau ir vėl turiu stabdžius. :)

 

Dabar kitas reikalas. Ant laisvų rodo berods -0,3 bar. Pagazavus slėgis krenta iki -0,6 bar ir atleidus grįžta į -0,3 bar. Čia viskas gerai? Nerandu oficialių duomenų vakuumo pompos.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Taigi, sprendimas aukščiau nebuvo tesingas. Skylę vamzdelį aišku užtaisiau. Bet stabdžiai ištikro neveikė. Priežastis - vakuumo pompa. Pakeitus viskas stojo į savo vietas.

 

Gal kam pravers ateity:

 

Dabar nauja vakuumo pompa rodo -0,7 bar ir gazuojant vakuumas daug maž stabilus.

Pagal įvairius šaltinius internete vakuumas turėtų būti tarp -0,6 bar ir -0,8 bar.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.