Pereiti prie turinio

Projektas - JGC WH gamyklinės audiosistemos pakeitimas


Klaustukas

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, pradedu daryt projektėlį, kažkiek neįprastą šitam forumui, bet informacija gal kam prireiks :)

Turime JGC WH, 2006 metų, komplekjtacija "Overland", gamyklinė muzika - "Boston premium sound" (televizorius, 6 kolonėlės ir stiprintuvas - procesorius)

Pradžioj išėmiau ir pardaviau visą gamyklinę aparatūrą - pirmu reikalu todėl kad ji pagal skambesį gaidys, antra - ji turi įgimtų bėdų po kurių iš jos lieka bevertė varžtų krūva, todėl kol dar veikė buvo parduota Jeep Commander savininkui pas kurį ji ir parėjo........

Projekto pagrindinė problema - mašina turi važiuoti kiekvieną dieną, todėl jei yra kažkas išrenkama, tą pačią diena turi būti ir surinkta.

 

Pradėjau nuo maitinimo laido - pirmiausiai reikėjo surasti per kur iš po kapoto atsivesti į saloną, Laidas kurį jau turėjau nuo praeito projekto, yra 35mm2 diametro plius papildomas apsauginis šarvas (kembrikas :)  ). tokia tinkamo diametro skylė buvo labai sėkmingai surasta vairuotojo pusėje kas labai sutaupė laido ilgį. Buvo iškrapštyta plastmasinė zagluškė :) ir grąžtu, naudojamu statyti kinietiškus parkavimo daviklius, padaryta labai tinkančio diametro skylė. Viską pastačius atgal, papildomai praeita hermetiku. 

Tada pasinaudota gamykliniu varžtu ir labai tvirtai pastatytas saugiklio laikiklis, bei papildomai  pritvirtintas  laidas.

 

bus pratesimas

 

 

post-2359-0-59294800-1529322458_thumb.jpg

post-2359-0-25945000-1529322475_thumb.jpg

post-2359-0-75485000-1529322484_thumb.jpg

post-2359-0-48967400-1529322495_thumb.jpg

post-2359-0-77176900-1529322507_thumb.jpg

post-2359-0-79928900-1529322517_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po to tempiau laidą į vairuotojo duris. Kolonėlių laidas - Rega Speaker Cable - FSC Quattro, imtas iš http://www.lyra.lt/lt/garso-aparatura/jungiamieji-laidai/koloneliu_laidai/Rega/Rega-Duet. Kadangi šis laidas plokščias, jis yra labai gerai montuojamas, nereikėjo net gręžti durų jungčių. Šie laidai jau įvilkti į kitokį "kembriką" - taip vadinamą gyvatės skūrą :). Durelėse, kad dar labiau sumažinti galimas vibracijas, laidas įvilktas į "kembriką" su papildoma medžiagine apsauga. paskutinėje nuotraukoje - naujas laidas ir gamykliniai kolonėliniai jungtyje palyginimui :)

 

bus dar

post-2359-0-48984200-1529323012_thumb.jpg

post-2359-0-89679900-1529323022_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pratempus laidą, galima daryt vibro izoliaciją, išoriniai durelių moldingai perklijuoti jau savaitę prieš. Pradžioj darom išorinę skardą, po to vidinę, uždengiant visas technologines skyles, prieš klijuojant viskas nuriebalinama (naudojau antisilikoninį valiklį). Vibro kaina 1 durelėm -  apie 30 eu priklausomai nuo firmos ir didmenos :)

Triukšmo izoliacija bus daroma kai užgros kolonėlės, šiaip šitoje mašinoje jau yra labai nebloga gamyklinė, įskaitant netgi stogelį virš kolonėlės kad apsaugot nuo vandens

 

bus dar

post-2359-0-71140900-1529323320_thumb.jpg

post-2359-0-90431700-1529323329_thumb.jpg

post-2359-0-21398200-1529323520_thumb.jpg

Redagavo Klaustukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Važiuojam toliau :)

Kadangi numatoma kad bus minimum 3 juostos, sudedami kolonėlių laidai viduriukams ir aukštadažniams daugmaž iki numatomų montavimo vietų, sutempiam laidus iki apačios ir automobilis ardomas kad laidai atsidurtų bagažinėje.

Visi laidai sudėti į gamyklinius laidų lovius ir tvirtinami kas 10 - 15 cm. Kad tai padaryt, šioje mašinoje reikia nuimt sėdynes - ir priekinę, ir galinę. Priekinės sėdynės geriau vienam neišiminėt - sunki ir nepatogi, labai lengvai galima sudraskyt saloną ir slenksčius.

 

Ir rezultatas - po 6 val darbo (visi aukščiau aprašyti darbai buvo atlikti per vieną savaitgalio dieną ) jau maitinimo ir vairuotojo pusės priekinių kolonėlių laidai atsidūrė bagažinėje. Dar po valandos mašina surinkta, servisas sutvarkytas ir galima važiuot :)

Sekantys darbai jau turbūt kitą savaitgalį, dar ne viskas turima iš medžiagų. 

 

Klauskit  :salut:

post-2359-0-93812000-1529324145_thumb.jpg

post-2359-0-99713800-1529324159_thumb.jpg

post-2359-0-00439800-1529324168_thumb.jpg

post-2359-0-34274300-1529324177_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sudėk nuo generatoriaus iki akumo tiek pliusą tiek minusą 35mm2 ;)

gali būti kad taip ir padarysiu, bet pradžioj pasileisiu viską ir pasimatuosiu įtampos kritimus, kadangi numatoma iš viso tik apie 230W, gali būti kad ir neprireiks, o laidas toks todėl kad tokį jau turėjau  :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aisku, cia tavo reikalas, bet as i automobili su tokiais "upgrade'ais" net neziureciau. Su sitais patobulinimais tu mazini automobilio verte. Kitas dalykas, kai man buvo kokie 22-25 metai, rimtai buvau susidomejes autoaparatura, nes pries 18 metu automobiliuose aparatura budavo tikrai gaidiska. I viena savo bimbala buvau susidejes tikrai rimta aparatura, bet kad padaryti gerai, automobilyje reikejo nemazai ka paaukoti, perdaryti paneles, perklijuoti garso izoilacija, nes paskui visas kebulas barska kaip barskutis. Tada audioaparaturos biznis buvo pakilime. Ir savo bimbala bijodauvau kur nors ilgiau palikti, kad nenufyzdintu vien del aparaturos. Pries kelis metus viska isemiau is to bimbalo, atstaciau kas buvo imanoma iki originalios busenos ir pardaviau. Aparatura irgi ispardaviau gal uz 10% kainos, kiek buvau mokejes. Niekam nebereikia tos aparaturos, nes originali dabar buna tikrai auksto lygio, o kaip pats uzsieminejes tuo reikalu, galiu drasiai sakyti, kad JGC WK Boston Premium Audio groja tikrai gerai ir ja draskyti yra visiska nesamone. O be salono modifikavimo sudejes vien geresnius komponentus nieko ipatingai neišlauši. Tarp kitko, ir dabar visos auto audio dirbtuves merdi arba uzsiima signalizaciju, visokiu GPS trackeriu montavimu, nes aparatura retai kas sugalvoja keisti, kadangi ir originaliai sumontuoja jau pakankamai nebloga. Kitas dalykas, originali radija buna pritaikyta prie panelės (apsvietimas, valdymas ir siaip dizainas), pvz i grandus montuota REJ grotuvas yra Alpina gamybos. Tai i ka tu Alpina keisi? I kita Alpina su adapteriu, kad skyle paneleje uzkisti? Ar kinieti su touchscreenu?

 

Kas zino, gal tau paties proceso reikia (kazka ardyti , perdaryti), tai ir ok, sekmes darbuose. Bet is principo tai yra xjnia :D

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aisku, cia tavo reikalas, bet as i automobili su tokiais "upgrade'ais" net neziureciau. Su sitais patobulinimais tu mazini automobilio verte. Kitas dalykas, kai man buvo kokie 22-25 metai, rimtai buvau susidomejes autoaparatura, nes pries 18 metu automobiliuose aparatura budavo tikrai gaidiska. I viena savo bimbala buvau susidejes tikrai rimta aparatura, bet kad padaryti gerai, automobilyje reikejo nemazai ka paaukoti, perdaryti paneles, perklijuoti garso izoilacija, nes paskui visas kebulas barska kaip barskutis. Tada audioaparaturos biznis buvo pakilime. Ir savo bimbala bijodauvau kur nors ilgiau palikti, kad nenufyzdintu vien del aparaturos. Pries kelis metus viska isemiau is to bimbalo, atstaciau kas buvo imanoma iki originalios busenos ir pardaviau. Aparatura irgi ispardaviau gal uz 10% kainos, kiek buvau mokejes. Niekam nebereikia tos aparaturos, nes originali dabar buna tikrai auksto lygio, o kaip pats uzsieminejes tuo reikalu, galiu drasiai sakyti, kad JGC WK Boston Premium Audio groja tikrai gerai ir ja draskyti yra visiska nesamone. O be salono modifikavimo sudejes vien geresnius komponentus nieko ipatingai neišlauši. Tarp kitko, ir dabar visos auto audio dirbtuves merdi arba uzsiima signalizaciju, visokiu GPS trackeriu montavimu, nes aparatura retai kas sugalvoja keisti, kadangi ir originaliai sumontuoja jau pakankamai nebloga. Kitas dalykas, originali radija buna pritaikyta prie panelės (apsvietimas, valdymas ir siaip dizainas), pvz i grandus montuota REJ grotuvas yra Alpina gamybos. Tai i ka tu Alpina keisi? I kita Alpina su adapteriu, kad skyle paneleje uzkisti? Ar kinieti su touchscreenu?

 

Kas zino, gal tau paties proceso reikia (kazka ardyti , perdaryti), tai ir ok, sekmes darbuose. Bet is principo tai yra xjnia :D

visi tavo argumentai yra teisingi 99% tautiečių, bet deja aš likęs 1%  :salut:  ir man tai hobis, kuriuo neužsiiminėjau jau beveik 10 metų nes važinėjau su kabrioletu  :D

o įkišiu vietoj REJ ką nors tokio :

arba dar kažką iš savo kolekcijos https://forumas.i-klubas.lt/showthread.php/17516-Pirksiu-labai-pigiai-arba-paimsiu-dovan%C5%B3-visokias-autoaudio-senienas-savo-kolekcijai

post-2359-0-18504600-1529398019_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu ką, kol garsiakalbiai blaškosi kažkur jūroje pakeliui iš Amerikos, toliau vyksta darbai - rutina: klijuojasi vibro, tamposi laidai......

dar visas abejonėse ar statysiu garsiakalbius į galines duris, bet vibro sudėjau ir ten (žymiai prabangiau dabar durys užsidarinėja :D ), tik laidų pritrūko - kitam kartui darbas

post-2359-0-01230700-1529916021_thumb.jpg

post-2359-0-40278900-1529916027_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išduosiu paslaptį: vibro izoliacijai naudok Soudaband ;)

3m2 - 27€. Yra visose statybinių medžiagų parduotuvėse, bei Lytagroje.

Plastkų vibracijas labai gerai gesina savaime besiplečianti Penosil sealing stripe juosta (impregnuota nuo drėgmės). Jei domina daugiau info apie tuos du daiktus, galiu papasakoti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išduosiu paslaptį: vibro izoliacijai naudok Soudaband ;)

3m2 - 27€. Yra visose statybinių medžiagų parduotuvėse, bei Lytagroje.

Plastkų vibracijas labai gerai gesina savaime besiplečianti Penosil sealing stripe juosta (impregnuota nuo drėgmės). Jei domina daugiau info apie tuos du daiktus, galiu papasakoti.

Labas, ačiū už patarimus, su statybine vibro teko dirbti, jinai ne tokia patogi montuoti - ne taip gerai limpa ir tamposi, todėl ji gerai tik ant lygių paviršių, ir kaina didmeninė už automobilinę nelabai ir stipriai skiriasi  :salut:

o ta sealing stripe juosta pas mane dar nuo wranglerio likusi - buvo naudota tarp kieto stogo ir kėbulo  :liux:

pabandysim ir po plastiku jei prireiks  :salut:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man Soudaband patogesnė dirbti būdavo :)

Su lipnumu neturėjau problemų.

“Porolonu” Penosil klijuodavau visas abšyvkiu vietas, kurios kontaktuoja su skardomis - labai gerai dampindavo.

Taip pat tą juostą naudoju ant sub’ų garsiakalbių skylių - labai gerai sandarina kromkes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Senosios technologijos izoliacija buvo bitumo pagrindu, todėl turėjo kvapą, kai įkaisdavo. Bituminės nebegamina Soudal. Dabar yra su kaučiuku. Nesmirda, puikiai kimba, netirpsta ir nevarva įkaitus saulėje.

Redagavo Jeep-V8
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pakolkas nieko įdomaus nevyksta, daug laisvo laiko surijo karai su parktronikais - užsidurnuodavo jei visą dieną šikna ant saulės :D

taip kad kol spėjau, pabaigiau klijuoti paskutines dureles, pratempiau nedatemtus trūkstamus laidus, tame tarpe ir "remote" (pamiršau numest kai pliusą nuo akumo tempiau), radau seniai pamirštus garsiakalbius nuo buitinių kolonėlių, JVC firmos, pabandysiu juos įkišti į galines duris kad vaikams per garsiakalbių skyles į kojas nepūstų :D gal net ir pajungsiu juos :D

tik kad jų magnetinė sistema didesnė už originalių ant 10 mm, susibraižiau šabloną - reiks žiedukus išsirėžt, bet čia kai ateis darbų su fanera diena.

post-2359-0-10355000-1530507271_thumb.jpg

post-2359-0-59723800-1530507276_thumb.jpg

post-2359-0-84584300-1530507281_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Darbai nestovi, bet labai ir nesiskubinu  :D

Padaryta universali (Euro) maitinimo jungtis - atvesti pliusas, rakto padėties laidas, minusas, "remote" ir apšvietimas (gabaritai). Gimtoje jungtyje buvo tik pliusas - minusas ir duomenų linija

Prie to pačio pastatyta ir pajungta laisvų rankų įranga, padarytas universalus "mute" - atjungiamas magnetofono rakto padėties laidas pokalbių metu

Visa tai padaryta todėl kad dar neapsisprendžiau dėl garso šaltinio, todėl padaryta visiems gyvenimo atvejams  :D

post-2359-0-39597600-1532335444_thumb.jpg

Redagavo Klaustukas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kol  priekiniai garsiakalbiai ir linijiniai laidai dar kažkur pakeliui, pasibaigiau galines dureles - išpjauti iš faneros perėjimo žiedai, sudėlioti į juos tvirtinimai, nudažyta ir pastatyta į dureles su garsiakalbiais

Kažkaip keistai gamykliškai padarytos durų garsiakalbių vietos - gamykliniai turėjo groti beveik pilnai po durelių apdaila, savo automobilyje tai pataisiau padarydamas porolono žiedus, gamykliniams turėjo trūkti kokių 2-3 cm.......  :scratch:

 

post-2359-0-87163100-1532335823_thumb.jpg

post-2359-0-84728900-1532335835_thumb.jpg

post-2359-0-31972100-1532335843_thumb.jpg

post-2359-0-80200500-1532335851_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.