Pereiti prie turinio

Ustiurtas 2017


VMatas

Rekomenduojami pranešimai

16 diena. Kryptis namo. Važiuojame į Kulsary, einame į turgų.

 
d5792b9s-960.jpg
Spalvų gama
 
3d792b9s-960.jpg
Drabužiai drovioms damoms
 
Viskas iš Kinijos, kainos yra blogesnės nei Aktau. Vėl užsukame į valgyklą, dabar jau važiuojant namo iš  Kulsary - puikūs pietūs. Vakare mes jau esame Atyrau. Dar vienas bandymas rasti kažką kazachiško - mūsų krepžiuose yra tik kazachiškas vynas, konjakas ir degtinė. Na taip, artimos Kinijos įtaka čia jaučiama. Iš Atyrau išvažiuojame Astrachanės link, sukame link jūros nakvynei. Pagal žemėlapį jau važiuojame vandeniu, bet iš tiesų tai jūros nesimato.
 
7d792b9s-960.jpg
Mes plaukiame jūra
 
Toliau nebevažiuojame - sustojame nakvynei. Daug gylių - statome paviljoną, kad galėtumėte ramiai pasėdėti ir pavalgyti.
 
3792b9s-960.jpg
Mūsų gelbėtojas
 
 
Pravažiuota 491 km.
 
17. diena. Kelias  nuo Atyrau iki sienos nepasikeitė. Atrodytų, kad yra daugiau užtaisytų duobių, bet gal mums taip atrodo.
 
43792b9s-960.jpg
Išsigąsti ar ką?
 
93792b9s-960.jpg
Senos kapinės
 
Kai tik įmanoma, važiuojame stepe. Sieną pravažiuojame greitai, užmeta akį į automobilio vidų, netgi ir į bardačioką, bet be fanatizmo.
 
d3792b9s-960.jpg
Pontoninis tiltas
 
Važiuojame į Lotosų slėnio prie Koševankos Volgos deltoje - ten galima pamatyti lotosus nuo kranto. Deja, lotosai dar nežydi - tik pusė liepos ir per anksti lotosų žydėjimui. Važiuojant atgal per vėlai pastebiu per kelią šliaužiantį vėžlį - tritonis Disco vėžlį paverčia plokščiu vėžliu ... kitą perkeliame į kelio kraštą.
 
73792b9s-960.jpg
Irgi keliautojas
 
Iš viso mūsų aukomis krito: du vėžliai(vienas stepėje), driežas ir pelė. Kaip pelė sugebėjo palįsti po ratais liko mįsle. Astrachanėje pagaliau normalus prekybos centras ir geras alus. Nakvynei sustojame aukščiau Astrachanės ant Volgos kranto - upės plotis čia yra 1,3 km.
 
cb792b9s-960.jpg
Vandens čia pakanka
 
Maudomės Volgoje.
 
Pravažiuota 476 km.
 
18-19 d. Šį kartą važiuojame dešiniuoju Volgos krantu.
 
6b792b9s-960.jpg
Štai ir 300 000 km
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1b792b9s-960.jpg
Sena ir nauja
 
5b792b9s-960.jpg
Volgogradas ir karščiai
 
Volgograde vėl karšta. Naktį praleidžiame pušyne šalia kelio, kepame vakarienei šašlykus nupirktus Volgograde.
 
17792b9s-960.jpg
Neaprėpiami Rusijos laukai
 
57792b9s-960.jpg
Greičiau fotkink
 
37792b9s-960.jpg
Teisinga žolė 
 
Tambove mes ieškome serviso, noriu pakeisti variklio alyvą. Iš principo galima pakeisti ir ant estakados prie kelio, bet kur tada dėti naudotą tepalą? Pasiklausiu apie kondicionierių remontą - meistras parodo adresą kažkur garažuose. Praėjus pusvalandžiui, aišku, kad žemėlapyje mums parodė neteisingai, bet vis tiek surandame kelis kartus paklausę. Meistraii yra užsiėmę autobusiuku ir turi darbo dar valandai. Puiku - mes važiuojame į centrą apžiūrėti cerkvių. 
 
77792b9s-960.jpg
Gražu
 
Grįžtame, pasirodo klimos vamzdelis prasitrynė į metalinį vamzdį, kuris eina nuo turbinos.
 
f792b9s-960.jpg
Ačiū meistrams
 
 
Na dabar jau važiuosime maloniai vėsioje vietoje. Žinoma oro temperatūra tuoj pat krinta, ateina debesys - tai kur jie buvo, kai mums buvo karšta salone? Nors vėlai vakare, bet pasiekiame vietą su stalu, kur mes kelyje pirmyn praleidome naktį. Netgi mūsų malkos liko nuo paskutinio karto - o mes vėl turime šašlykus :)
Per 2 pravažiuota 1222 km.
 
20-21 d. Maskva vėl apvažiuojame per A108.
 
4f792b9s-960.jpg
Koks anomalus gatvių skaičius
 
Jau radiciškai prieš sieną stojame prekybos centre Velikiye Luki.
 
2f792b9s-960.jpg
Mėgstamiausias prekybos centras
 
 
rimasbutr nusprendžia dar šiandien pasiekti Lietuvą ir važiuoja. Mes neskubėdami apsiperkame, šokoladas Babajevskij, saldainiai, melionai/“dynia” (būtinai :)), Massandra, kurios šiuo metu Europoje visiškai nėra. Naktį praleidžiame toje pačioje miško aikštelėje kaip ir grįžtant nuo Bajkalo už Molodi kaimo.
 
6f792b9s-960.jpg
Paskutinė naktis Rusijoje
 
Šiais metais nėra lietaus, bet uodai vistiek yra, kaip ir pernai. Sienos praeiname be problemų, tik stovime 3 valandas - latviams sulūžo kompiuteriai. Muitininkas klausia ar ką nors vežame? Na mes turistai, vežame tik įspūdžius  - tuo ir pasibaigia kontrolė:) Dar 5 valandos ir mes esame pas draugus netoli Panevėžio. Jau beveik namuose :)
Per 2 dienas  pravažiuota 1199 km.
 
Paskutinė diena. Namo. Prieš Kalvariją kairėje galinėje padangoje 5 cm skylė. Iš kur - visiškai neaišku, kaip ir P38 atveju. Padanga tiesiog savaime pradėjo plyšti - pirmą kartą problemą (pusiau nuleista padanga) pastebėjo pats Disko - susikeikė apie pakabą ir nukrito. Pripūčiau ratą - po 200 metrų tas pats, bet jau didelė skylė. Dedu atsarginį AT ratą - MT panaudota Kazachstane. Laimei, "Disco" nesikeikia ant skirtingų ratų - dydis šiek tiek skiriasi. Važiuojame atsargiai, namai dar už 750 km, o mes neturime atsarginio rato. Viskas gerai - mes pasiekiame namus be jokių problemų. Mūsų kelionė baigėsi. 
 
Pravažiuota 900 km.
 
 

 

Bus tęsinys.
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Štai ir mūsų kelionė istorijos pabaiga. Jei kas nors pakartos mūsų kelią, kad pačiam pamatyti visą grožį - mes būsime laimingi. Tol, kol egzistuoja civilizacijos nepažeistos vietos, turime tai išnaudoti. Naftos vamzdynai jau eina činkais, juose pramušti(prasprogdinti?) keliai. Jei kažkur netoli atras naftos ar dujų, tuomet klausimas, kas laimės - činkai ar nafta? Manau, kad atsakymas yra beveik vienareikšmis .. Ir kai kurių vietų nebebus galima aplankyti - kaip jau yra Chibinuose, Kolos pusiasalyje.

IMūsų kelionė buvo tiesiog nuostabi. I mažu kiekiu problemų, ir nuostabaus grožio vietomis. Palyginti su kelionėmis į Kolą ar Baikalą, tai buvo poilsis akims ir sielai, o offroado praktiškai nebuvo. Buvo keletas įdomesnių vietų, kuriose padidėjo adrenalino lygis, tačiau net ir Mieloji tai perguyveno pakankamai lengvai. Mes iš tikro pailsėjome, pamiršome apie visas problemas ir laiko stoką - žavėjomės tuo, kas mus supo ir niekur neskubėjome. Baiminausi karščio - variklis galėjo perkaisti, kuo aukštesnė alyvos temperatūra tuo blogiau.  Bet viskas buvo gerai. Žymiau pavojingiau yra ilgai važiuoti 130-150 km / h greičiu (ar dar daugiau) - tuomet aušinimo skysčio ir alyvos temperatūra bus tikrai didelė.
Viso per 22 dienas pravažiavome 10 600 kilometrų, pamatėme mažai ir daug. Mažai, nes kiekvienoje vietovėje reiktų likti ilgiau - daug, nes pabuvome daugiau ar mažiau svarbiose Mangyshlako vietose. O jei kada nors mes grįšime čia, tada mes neabejotinai norėsime kuo ilgiau pabūti trijose vietose: Akergeshen, Aktolagay ir Bosžira. Ypač Bosžirą soras ir uolos aplink - tai tikrai nuostabiai graži ir įdomi vieta. Ir ten yra daug gražių užkampių bei fosilijų :) Bet kol kas mus kviečia kitos dar nelankytos vietos.
Kitais metais - Kola ir Zaonežye. Kelionės planas po truputį dėliojamas, bandant suderinti nesuderinamą - bus matyti, kaip tai pavyks. 
Ačiū visiems, kurių ataskaitas skaičiau ruošdamas kelionę, visų ir nesuskaičiuosi. Didelis dėkui A. Tulupovui iš Rusijos už jo trekus - jie labai padėjo planuojant mūsų maršrutą. Ačiū kolegai rimasbutr kad buvo su mumis, kantriai važiavo visur su mumis ir buvo tikras komandos narys.
 
Žemiau galima pasiimti mūsų treką Kazachstane. Jei bus klausimų - rašykite. Iki susitikimo keliuose :)
 
 
 
8bba1b9s-960.jpg
 
2bba1b9s-960.jpg
 
6bba1b9s-960.jpg
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.