Pereiti prie turinio

MPIII DiD variklio/kuro siurblio problema/remontas


Rekomenduojami pranešimai

  • po 2 savaičių...
  • po 1 mėnesio...

Sveiki patarkit. Kiek maždaug kainuoja siurblio remontas, pas kokį meistrą arčiau Tauragės patartumėt nuvežti? Siurblį reikia išimtą vežti, ar yra tokių meistrų kurie patys išima? Nužiūrėjau čia tokį MP3 kuris sunkiai kuriasi, reik skaičiuoti kas gautusi...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Apturėjom tokį džiaugsmą, kad užlinko 3.2 did kuro siurblys. Variklis pradėjo pulsuodamas dirbti ant laisvų, galiausiai pradėjo gisti. Siurblys buvo sutvarkytas (2500lt). O to priežastis pasirodo buvo kuro bake. Kuro bako vidus yra padengtas kažkokiu žėručiu ir jis pradejo luptis (jis sutrupa į smulkius miltelius ir taip sekmingai papilia siurblį). Baką išplovėme rūgštimi ir neliko jokių to žeručio pėdsakų. Išplovus kilo tokia gal ir pavėluota mintis: pažiūrėti ar magnetas traukia žėrutį. Pasirodo traukia. Tokia pamąstymui mintis kilo, padaryti indą ir apačioje pritvirtinti magnetų, kad kuras nusistovėtų ir žėručio gabalėliai liktu jame. :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apturėjom tokį džiaugsmą, kad užlinko 3.2 did kuro siurblys. Variklis pradėjo pulsuodamas dirbti ant laisvų, galiausiai pradėjo gisti. Siurblys buvo sutvarkytas (2500lt). O to priežastis pasirodo buvo kuro bake. Kuro bako vidus yra padengtas kažkokiu žėručiu ir jis pradejo luptis (jis sutrupa į smulkius miltelius ir taip sekmingai papilia siurblį). Baką išplovėme rūgštimi ir neliko jokių to žeručio pėdsakų. Išplovus kilo tokia gal ir pavėluota mintis: pažiūrėti ar magnetas traukia žėrutį. Pasirodo traukia. Tokia pamąstymui mintis kilo, padaryti indą ir apačioje pritvirtinti magnetų, kad kuras nusistovėtų ir žėručio gabalėliai liktu jame. :)/>

 

Kur tvarket siurbli, jei ne paslaptis

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sveiki. Oziuojasi mano Pajero. Situacija tokia. Saltas dirba gerai, nedumyja, traukia. Per karscius, likus maziau nei ketvirtadalis degalu, prasideda "burbuliavimas", "purtimasis", ir galu gale gesimas. Palaukus koki 20 min vel viskas susitvarko. Filtrai pries kelias savaites keisti, kuro bakas isplautas. Buvau ant stendo, sake meta turbinos srauta ir EGR. Nulekiau iki variklisto. EGR jau uzlgusintas( iki pas mane atsiradimo).Gal minciu kokiu turite? Dekui

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiesa, dar vienas pastebejimas. Kelis kartus bandziau. Kai jau pradeda burbuliuoti ir nervuotis motoras, bet dar vaziuoti galima, sukeliu staigiai apsukas ant laisvu iki 4000, tada jau konkreciai nebepalaiko apsuku ir gesta. Ir tas vyksta, kai bake lieka apie 10-15 l kuro. Pirma mintis buvo, kad ora gaudo arba filtrai kisasi, bet viskas nauja.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesu specialistas, bet pagal ligonio simptomus , kažkur kuro magistralėje, bake yra atsiradęs mikro įtrūkimas, per kurį patenka oras ir jis užorina sistemą. Kad pagreitinti nuorinimą, galima atsukti pirmo cilindro kuro padavimo varžtą ( pas mane 17 ) , oras išeina ir .. vuoalia ;)

Daugiau bėdu nebus, nes tai atsitinka prie tam tikrų sąlygų . Jeigu būtų pastovumas, tai tada siurblys nusibaigė. Tuo labiau, kad jis stovėjo daug laiko tuščiu baku. O rūdys mytsių labai myli ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.