Pereiti prie turinio

MP 2.5 ar 2.8 variklis, ką rinktis?


Rekomenduojami pranešimai

  • po 4 savaičių...
  • po 11 mėnesių...

Labai gyvas ir 2.5. Tu 73kw jam pakanka. Dar jei biski siurbli "pacipint" tai liuks eina. Nu,turiu omeny dviduri. Pas mane buvo paprastas motoriukas,su interkuleriu. Mechaninis siurblys,jokios elektronikos. Manau tai sioki toki pliusai dzipui. O jei but blogas 2.5 variklis,tai ar japonas ji butu tiek metu is eiles dejes i visus modelius? Na,sakau,tuo motoriuku tikrai nesiskundziau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2,5 mažiau valgo ir pigiau eksploatacija kainuoja, kai užsilenkia pigiau taisosi , abu vienodi, tik pas 2,8 kompas jau sėdi... kartais jis (kompas) miršta...2,5 TDI labai pakanka viskam. Virš to , jau brangu, efektas tas pats. Pas mane subalansuotas ir suderintas 4D56... traukia jotaraika ir sąnaudos max 12 D. Čia toks mitso eksperimentas su 2,8 buvo... Iki pirmo kapitalinio...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2,5 mažiau valgo ir pigiau eksploatacija kainuoja, kai užsilenkia pigiau taisosi , abu vienodi, tik pas 2,8 kompas jau sėdi... kartais jis (kompas) miršta...2,5 TDI labai pakanka viskam. Virš to , jau brangu, efektas tas pats. Pas mane subalansuotas ir suderintas 4D56... traukia jotaraika ir sąnaudos max 12 D. Čia toks mitso eksperimentas su 2,8 buvo... Iki pirmo kapitalinio...

o vat sankaba kazi skiresi 2.5 ir 2.8 ar ne?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

sveiki gal kas galetumet patarti kuris variklis yra patikimesnis ir labiau vertinamas. kaip su elektonikom su jeis, siurblais? forume nerandu nieko

tiktai 2.5, galia ir nm tikrai neperdaugiausiai skiriasi, bet eksploatacija tai ziauriai. ir is patirties 2.5 tikrai patvaresnis...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tiktai 2.5, galia ir nm tikrai neperdaugiausiai skiriasi, bet eksploatacija tai ziauriai. ir is patirties 2.5 tikrai patvaresnis...

ir dar pamirsau pridurti, siaip 2.8 turetu buti 6cil. motoras, nes gaunasi per didelis svoris svaistiklio-stumoklio grupeje ko pasakoje gaunasi dideles inercines jegos ir variklis labai nemegsta dideliu sukiu...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek žinau 2,8 yra vienas iš labiausiai vykusių motorų, (kalbu apie mitsubishio motorus). Patvariausias is motorų gamos. O,kad jis turi būti šešių kaušų, tai tikrai juokinga. Vadovaujantis tokia logika 3,2 L did variklis turėtų sugesti po pirmo užvedimo. Beabejo renkantis reiktų atsižvelgti į eksplotacijos sąlygas. O šiaip, tai jei tvarkingas tai labai smagus motoras.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek žinau 2,8 yra vienas iš labiausiai vykusių motorų, (kalbu apie mitsubishio motorus). Patvariausias is motorų gamos. O,kad jis turi būti šešių kaušų, tai tikrai juokinga. Vadovaujantis tokia logika 3,2 L did variklis turėtų sugesti po pirmo užvedimo. Beabejo renkantis reiktų atsižvelgti į eksplotacijos sąlygas. O šiaip, tai jei tvarkingas tai labai smagus motoras.

kad jis smagus as tau nepriestarauju, zmogus klause pliusus minusus as juos ir isvardinau, ne siaip sau is lempos o is patirties ir ne tik savo, i autoalijansa uzsuk, jei pazistamu turi papasakos atvirai kaip yra. o prie ko cia 3.2 DID? visai kitoks motoras visu pirma comon rail sistema, suspausdimo laipsniai visai kitokie, stumoklio svaistiklio konstrukcija visai kitokia, daug lengvesne ir pan. radai ka palyginti...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už patarimą , bet kad nelabai anas ir reikalingas - truputį paugsit dar ir pats suprasit kad "DRAUGAS" nuo "DRAUGELIO" labaaaai skiriasi :rolleyes:

 

Kas liečia nuomonės išsakymą tai aš labiau vertinu tą nuomonę kuri yra pagrįsta praktika ir praktinėm žiniom nei ta kuri yra pagrįsta tik teorija (prie viso to dar ir skysta), todėl ir nesišvaistau į kairę ir dešinę teorinėm žiniom ar komentuoju tai ko pats neišmanau :rolleyes:

 

P.S. atsirašau visų kad ne į temą :blush:

neatsiprasinek, vistiek sitam poste nei vienos tavo citatos nera i tema, o kas liecia tuos motorus bet kokiu atveju 2.5 daug pigiau remontuojmas ir pan. o del 2.8 pats gamintojas teigia buvo eksperimentas kuris nelabai pasiseke...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.